09 Januari, 2013

PAS PATUT SIMPAN BIBLE GUNA NAMA ALLAH BUKTI KEJAYAAN

Sekelumit jer yang bantah...
PAS sudah boleh meraikan kejayaan Bible yang menggunakan anama Allah didalam nya bagi mengantikan tuhan dema, edaran ratusan ribu cetakan terbaru mesti dimiliki, sebagai tanda atau bukti betapa PAS telah berjaya meletakan Allah dan Tuhan dalam Bible itu sama,kena simpan dan dalam apa cara pun mesti dapatkan sebuah untuk disimpan dirumah, bukan senang nak tunjuk bukti kepada anak-anak atau bini serta keluarga untuk membacanya nanti, sayangnya kalau tidak dapat barang senaskah, beli pin sanggup

Lagi sepekara dengan adanya koleksi ini nanti boleh lah belagak sikit kat orang umno terutamanya, UMNO mana boleh buat begini hebat, PAS boleh kongsi kuasa ( walaupun setakat ni cai jer), PAS boleh Kongsi Ugama... UMNO boleh ker? Lepas nie pulak DAP terutamanya Karpal akan umum akan setuju ikut hukum cara bible yang bioleh digunakan sekali sebagai HUDUD baru... dalam versi baru, dah kalau gereja pun boleh letak nama Allah dah tentulah kat markas dan surau atau masjid yang dihijaukan PAS boleh taruk salib depan pintu pulak. lagi pun setakat nie takat masjid pun dah boleh jadi tempat lepak Kafir dengan Tuan guru... so apa barang tak boleh letak bible berbahasa melayu dalam markas dema, ini bukti kejayaan PAS woo...

Elok ler komer dah boleh guna kelebihan macam nie, paling tidak sapa tau kat demo haram nanti dah boleh baca Kitab yang boleh disamakan macam Yasin.... pakat sebaris dalam satu saf dalam demo pakat baca kitab kongsi... Apa lah nak jadi dengan perjuangan Islam, inilah rupanya umat yang meruntuhkan Islam kala ini, Nauzublillah himinzalik... Takbir!

3 ulasan:

Awanama berkata...

DALAM BAB NI UMNO MENGAKU KALAH DENGAN PAS ....PAS TERRER DAPAT KONGSI SEGALA-GALANYA DENGAN CINA, INDIA, KRISTIAN, HINDU DAN SBGNYA...

Skuad Penembak Anjing berkata...

Goodread..

http://www.satuhala.blogspot.com/2013/01/bila-lembu-dan-anjing-diberikan-nama.html

Awanama berkata...

Prakata dalam bible tu nanti akan memberi kredit dan penghargaan kepada PAS atas kerjasama dan sokongan yg mereka berikan...

SolitaireHunter

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND