05 Jun, 2013

HAK NURUL HUDA NAK DEDAH SEPARUH TUBUHNYA TAPI RAKYAT @ ISLAM TEGUR NYA PULAK HAK RAKYAT!!!

Tak kira ler dia nak buat apa, nak seksi atau seksa sekalipun lantaknya ler! Dia nak berbogel lari satu kampung ker, dia nak berguling atas jalan ker lantaknya ler, tapi tolong lah hormat sikit dan sensitif sikit dengan pandangan dan mata rakyat yang sakit bila ianya jelas melanggar peradaban bangsa Melayu malah disisi Agama Islam paling utama, ibarat kifayah... Seorang punya hal tidak ditegurdan ditegah dosanya sekampung ditanggung.

Atas dasar seorang umat Islam dan bangsa melayu yang punya adab dan kesopanan tak oerlulah dia nak seksi dan wawarkan dalam laman sosialnya, tindakan begini amat menyinggung hati mereka, memang benarlah hak dia tetapi sebaliknya perihatin lah sedikit dengan pekara yang amat memualkan pada pandangan rakyat. Bukan kah istilah siapa lah artis tanpa peminat yang menjadi ke akuran mereka yang bergelar artis, pendedahan di blog tok guru sahabat teman juga  membuat teman jugak tersinggung...

Apa nak jadi dengan Nurul nie, mulanya nurul di Jubri dan sekarang Nurul Lagi...

 TOK GURU 86 : Sensasi Dunia Artis. Nabila Huda Upload Gambar Separuh Bogel Dalam Instagram.


Maaf. Artikel ini bukan bertujuan untuk mengaibkan Nabila Huda. Tetapi, selaku sesama Muslim, adalah menjadi tanggungjawab kepada kita untuk saling memperingati antara satu sama lain.

Tidak manis pada pandangan saya jika seseorang wanita yang mengaku Islam tetapi berkelakuan demikian rupa. Kita tidak mahu, agama lain mencerca agama Islam hanya kerana segelintir ummatnya yang tergelincir landasan.

Barangkali, masih ramai orang bukan Islam yang cuba mendekati Islam merasa amat bimbang dan khuatir apakah Islam ini ajaran yang betul? Kalau Islam agama yang benar, kenapa ada orang Islam berkelakuan cukup aneh.

Islam melarang ummatnya membuka aurat, apatah lagi menunjukkan pada umum alat kemaluan kita melainkan kita manusia yang tidak waras.

Maafkan saya Nabila Huda. Mungkin kes anda ini adalah sebahagian daripada contoh yang berlaku di negara Kita. Tetapi sebagai artis yang meningkat popular, adalah tidak salah anda berkelakuan sopan di depan khalayak.




Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND