18 September, 2012

NGEH BUKAN SAJA BIADAP TETAPI BUKTIKAN NEZA & PAS SEBAGAI PENCACAI!

NGEH BIADAP @ bloggers 
KALAU DULU KARPAL KINI NGEH ! Biadap dan Kurang Hajar? DIMANA PAS & NIEZA Jamaludin yang kononnya lantang dan berani sebagai Pejuang Islam? setakat mana berani dan perjuangkan Islam? Seluruh Umat Islam didunia yang bangkit marah dengan sikap paling biadap dan penghinaan terhadap Baginda Muhammad Rasullulah S.A.W  dan Islam dengan Filem Innocence of muslim. 

Protes terhadap Sam Bacile Pengarah filem yang begitu haram Jadah bukan disini sahaja malah satu dunia Umat Islam Sedunia bangkit menentang penghinaan terhadap Rasulullah Saw dalam Filemnya Nampaknya bukan dia sahaja tetapi hari ini disini Ngeh pulak cukup berani menyelar kepada Umat Islam di Malaysia dengan mengatakan ADAKAH MUSLIM BUANG BANYAK MASA DAN TENAGA TERHADAP PENENTANGAN DAN PROTES KEPADA PENGHINAAN RASULLULAH? 



Hari ini juga membuktikan bila salah seorang dari rakan Pakatan yang buat selamba Rock buat kenyataan yang begini bidap tanpa memikirkan sensitif  umat Islam didunia malah Rakan karib yang pernah menjadi boneka kepadanya, ini bukan agenda UMNO atau PAS yang terbukti menunjuk dia sebagai pejuang Islam dan menentang Kerja laknatulah dan penghinaan !  Tapi atas dasar umat Islam sejagat maka kebngkitan satu dunia tanpa mengira fahaman politik malah tak hairan ada juga puak Yahudi sendiri yang turut bangkang serta menyelar dengan tindakan penghinaan ini

PAS hari ini juga menjadi tajuk serta tanda tanya sejauh mana keluhuran serta keikhlasan PAS apabila kelantangan yang dilemparkan secara Biadap oleh rakan yang dijunjung dan diagungkan oleh PAS?  

Apa lagi alasan serta fatwa untuk menidakan sebarang Dosa rakan nya nanti? 

Adakah PAS tetap tidak bersalah sekalipun penghinaan ini benar-benar terang dan jelas untuk selamatkan rakan agungnya?

PAS tetap mempertahankan rakannya juga membuktikan memang Neza dan PAS sebagai Balaci sedangkan satu dunia Umat Islam bangkit menentang kebiadapan ini. bukti jelas MB mereka sebelum ini hanya lah sebagai pencacai kepada nya, begitu juga PAS sebagai tentera abadi kepada DAP?

PAS tidak atau tak akan berani menentang kebiadapan ini kerana kuasa Tuan Besarnya sekalipun terpaksa menjadikan golongan PAS sebagai penyokong kepada kafir terutama Yahudi yang mencaci dan cela terhadap Rasulullah Saw

Dimana kelantangan dan mengakui kononnya bukan sebagai Boneka MB kepada mereka dalam setiap sesi ceramah perdana PAS?

Adakah juga akan menyalahkan UMNO dan BN dan meletakan segala jemala kekufuran sekalipun satu dunia umat Islam yang turut bangkit menentang sama seperti UMNO dan BN, Konspirasi memang sebab utama

Apakah PAS boleh membuktikan berani menentang dan mengecam Ngeh yang Biadap menghina umat Islam?

Adakah PAS yang kononnya perjuangkan Islam akan menyelar dan ngeh mesti meminta maaf secara Terbuka kerana penghinaan ini tanpa sebarang sebab dan alasan?

Apakah Neza yang kononnya perjuangkan Islam dan PAS berani bangkit sebagai seorang Islam serta diantara umat Islam yang bangkit memberi kata dua serta memberi kepada Ngeh untuk meminta maaf dan memberi amaran supaya jangan menghina dan biadap terhadap Islam

Dimana kah telor PAS yang hilang untuk tunduk apa saja dengan kebiadapan Ngeh? 

Apapun teman nak ucap tahniah dan merasa bangga dengan kebangkitan Bloggers termasuk PCT dengan menentang kebiadaban Ngeh, kita tunggu bagai mana Niza dan PAS bettindak walaupun lazimnya semua dah tahu PAS akan memberi Alasan. 

Jangan sembang dan melalak merata yop! Mana Jantan Miker? Demi Islam atau Big Boss ang komer pilih? jadi kalau dah tak berjawab dan tunduk macam anak babi melintas pakat jangan sembang lah pasal Perjuangan Islam! memang komer haram jadah lagi busuk dari yahudi...

KITA TENGOK APA TINDAKAN PAS TERHADAP PENGKHIANAT TERHADAP ISLAM?  ADAKAH NIZA DAN PAS BERTELOR, JIKA TIDAK ADA, JADI JANGAN SEMBANGLER PASAL HUDUD DAN PERJUANGKAN ISLAM, MEMANG KOMER LER YAHUDI, LAGI HARAM JADAH! AMACAM PAS ADA BRAN KA? 

1 ulasan:

Ddinbunga berkata...

ASSALAM, SEGELINTIR ORANG ISLAM BODOH DAN BUTA HATI, NGEH DAN DAP MEMANG BENCI ISLAM TAPI ORG SPT PAS DAN PKR YG STUPID.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND