03 Disember, 2012

ANWAR BAWAK 200 IKUT ROMBONGAN DIA?

Taman perpaduan di Tambun Dikunjungi oleh Nuar berahim semalam dalam siri lawatan dia dengan bas mewah yang mahu ditunjukan pada rakyat nampaknya ada beberapa pekara yang menjadi tanda tanya. manakan tidak, dun yang kini semakin hangat diperkatakan menjadi rebutan antara PAS dan PKR sebelum ini, ini jelas bila rombongan Bas Mewah Nuar Berahim yang turut menjadikan salah satu tempat yang wajib dilawat sedangkan kita tahu memang menjadi kubu kuat bagi BN terutama YBMK II yang tak pernah lupa dan paling kerap turun disini melawat dan memastikan rakyat dibela dan mendapat khidmat Pemimpin dengan sempurna.

YBMK II yang telah beberapa kali sekupang dedahkan bila dia kadangkala menjadikan ETS sebagai pengangkutan untuk beliau turun melawat kawasan dari Kuala Lumpur bukan lagi pekara yang pelik. Demi memenuhi tuntutan rakyat yang mahu berjumpa nampaknya DS Husni tak jadikan alasan transport untuk menolak kehadiran disetiap jemputan program dan aktiviti rakyat yang perlukan khidmat beliau sekalipun ada masanya beliau terpaksa menaiki komuter atau ETS sebagai satu jalan melepasi rintangan haluan beliau terutama semasa di hari perayaan yang boleh membuatkan kenderaan jem hingga 6-8 jam perjalanan ke ipoh jika kita melalui lebuhraya. nampaknya ETS dah jadi dsumber alternatif pengangkutan terbaik untuk DS Husni untuk turub ke IPOH.

Di sebalik itu kali ini kita didedahkan pulak dengan Nuar berahim yang belum habis road tour memerdekankan rakyat dengan bas mewahnya yang juga menjadi salah satu bahan tarikan pengunjung yang nak tengok bas tersebut. Tak tau ler pulak kalau dia jugak izinkan rakyat masuk kedalam bas mewah yang dia gunakan sebagai BAGI RASA kat rakyat yang teringin nak naik bas mewah yang mungkin tak merasa seumur hidup pun sekali pun dengan duit rakyat jugak bas itu dibeli?

Dan paling strategik perancangan tour bas mewah kali ini nampaknya tak macam dulu. Kali nie semua yang hadir atau pun yang ikut sama hampir 200 pengikutnya ataupun orang luar turut dikerah hafir bagi tidak menampakan lesu sambutan orang ramai dengan pameran bas mewah nie... jadi nampak ler orang yang hadir tu ramai sikit... hehehe... rasanya yop elok ler miker tambah barang seratus lagi yop. dema bising dalam FB katakan yang orang luar yang banyak dari orang asal... hehehe kantoiler wayang miker yop!
bawak croud sampai lebih 200 orang luar?
Bodek ler... nak seat utk PRU 13 ler katakan...

1 ulasan:

nagamalaya2011 berkata...

Memang org yg hadir sikit je... ucapan tak best, boring n nyesal pegi... tak de faedah. Ucapan tak de isi melainkan asyik mengutuk jer.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND