29 Jun, 2010

SIVA SPEAKER GILA DIARAH BAYAR KOS! LU BAYAR RM 20,00.00!

Bagaikan tenang Pulak Perak kali nie! NIZAR dan SIVA bagai episod dalam telemovie bersiri yang tetiba lenyap tanpa rasa bersalah! tak kan sebab BOLA pulak? Apakah haram jadah ni sedang mengatur perancangan merosakkan lagi agenda Pimpinan MB Dr Zambry yang sedang meneraju dan berhempas pulas membangunkan rakyat dan Pembangunan negeri Perak adanya.

Dalam pertuduhan Siva yang kononya Dato'Ganesan yang menyerang, memukul dan bersalah menahan beliau sebagai Speaker yang sebenarnya Walaupun rakyat muak melihat SPEAKER GILA ni punya karenah. Malah makamah telah mengarahkan supaya membayar kos sebanyak Rm 20,000.00 Pada teman cukup ker RM 20k tu kenapa tak di suruh bayar 2juta jer... macam DAP tuntut Adun Malim nawar membayar 2juta bila isytihar sebagai ADUN bebas bila hilang keyakinan terhadap parti, bukan apa boleh dema gunakan 2juta tu sebagai poket  parti, jangan jadi PAS yang terlalu murah ler pulak bayor RM 2 boleh kesyurga!

Memetik persetujuan kesemua panel hakim yang terdiri daripada Dato' abdul malik, Dato' K N Segara, dan Dato' Abdul Wahab sebulat suara mengarahkan supaya si Speaker Gila ni bayar Kos sebanyak Rm 20 ribu. Speaker Gila nie memang ler banyak sasau nyer bila cubaan nya mencabar ganesan dengan alasan Makamah tidak boleh campur urusan dewan dan menidakkan hak gdato Ganesan serta kuasanya sebagai Speaker sah termasuk menyingkirkan beliau keluar dewan bedasarkan perlembagaan persekutuan 72(1). hishhh teman rasa memang patut kalau dema tayangkan betapa halobanya si Siva ni betui-betui gila nak sangat jadi speaker samapai tak nak bangun dari bangku! dey tambi porahhhhh!

Sekupang rasa eloknya dema di henyakkan lagi bukan setakat bayar kos malah di heret bila mereka juga lah yang menyebabkan Rakyat Perak dan Negeri tercalar Aib angkara mereka di seluruh dunia. Prestasi pembangunan dan hak rakyat Perak juga terbantut dan terhenti disebabkan Haram jadah dema ni pun patut dipersalahkan. itu tak masuk segala kerosakan dalam dewan, luar dewan, jalan-jalan raya tempat iadi sarkis dema, fitnah-fitnah dema dalam paper termasuk paper THE FITNAH HARAKAH AND THE HARAM JEDAH  of SUARA KEADILAN bapak lu and more other geng dema. namapaknya dema buat lupa jer... macam tak bersalah rupanya!
APAKEHAL nya haram jadah-haram jadah yang alim nampak senyap jer! alooooo Nizar... Where Are Youuu?  

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PATUT SURUH DIA BAYAR RM 20 JUTA

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Kami di Unit Media Permatang Pauh selama ini hanya berpeluang membaca dan juga memberi komen ke blog Tuan. Blog Tuan telah banyak memberi info dan juga penerangan berguna buat kami terutamanya tentang putarbelit pembangkang.

Hari ini, Unit Media Permatang Pauh telah menyahut seruan DS Najib untuk memperkuatkan lagi serangan terhadap pembangkang didalam ruang maya. Dan kami dengan rendah dirinya mohon ingin bersama Tuan serta para bloggers pro kerajaan lainnya berrganding bahu didalam usaha ini.

Kami telah linkkan blog Tuan ke list kami dan kami harap Tuan sudi linkkan blog picisan kami ini ke list tuan juga. Diharap, kami yang masih baru ini akan mendapat tunjuk ajar dari pihak Tuan. Semoga perjuangan kita diberkati.

Jutaan terima kasih dari Unit Media Permatang Pauh.

Tanpa Nama berkata...

Salam Sekupangdua.
Bolehkah tuan menganjurkan program atau latihan untuk mereka yang berminat menjadi blogger seperti saya.
Menceburi bidang Blog ini agak susah sedikit berbeza dengan Facebook kerana blog perlu pengetahuan untk mewujudkan sesebuah blog, berbeza dengan Facebook yang telah tersedia ada.

Sekian terima kasih
pentasalam@yahoo.com

sekupangdua berkata...

Salam UMPP dan anon...
pada saudara UMPP tahniah teman ucapkan dengan kewujudan blog saudara, saya bagi pihak sekupangdua dan rakan-rakan lain insyallah akan turut bersama dengan saudara demi perjuangan kita, biar dimana pun kita berada kita pastikan bersatu menentang kejahilan Pakatan Ruyup adanya.
bagi Anon teman setakat nie belum lagi ada cadangan untuk mengadakan bengkel sebab pekara pokoknya nya modal diperlukan tetapi buat sekarang kita akan selalu bersidang didalam chat room maupun duduk sekali semeja berborak strategi dan sembang perihal blogger, jika saudara berminat saya akan maklum kan nanti... boleh join sekali insyallah

terima kasih semua.. ada komen tak wajah baru sekupang nie wekekeke

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND