10 Julai, 2010

TANGKAP HARAM JADAH NIE!... Apa dah jadi?

Kalau aku ke London... aku singgah jumpa engkau! boleh macam tu bila Anuar dan Zaid berahim dalam paper sambil senyum kambing yang sebenarnya perli dengan undang-undang dan memeperBODOHkan serta mencabar Tindakan kePOLISiAN kita!
Dato KPN jangan bagi muka lagi dah, terlalu melampau nie, teman memang angin tengok dema ni perlekehkan moral Polis kita dan secara tak lansung boleh merendahkan imej Malaysia dimata dunia, bukan baru sebulan dua dah bertahun tuuu, sebenarnya rakyat pun makin gelisah tengok perangai haram jadah nie macam mencabar undang-undang kita dan memperlekehkan Bidang kuasa kita malah merosakan imej pandangan dunia terhadap kepolisian kita, 
Apa lagi yang nak haram jadah nie nak buat? Memalukan Malaya dimata dunia, tak cukup lagi... mencabar tindakan serta memperlekehkan undang-undang kita. seolah kalau sesiapa saja yang nak fitnah, membusukan nama negara atau sekali pun apa saja yang membolehkan negara huru hara yang tiada sapa pun berani dengan mereka. Rakyat Malaysia sudah cukup matang bila meluat dan cukup angin satu badan dengan sikap dema yang menaburkan pelbagai fitnah dengan terang-terang sesuka bapak dema jer, habis semua dikaitkan dengan pelbagai cerita Haram jadah dema semacam tak peduli seperti sponser besar lagi kuat.

Isteri PM kita dikaitkan dengan Pembunuhan, PM dikata juga terlibat, malah Boss Besar mereka terang-terang dikatakan memang sengaja diinaya, duit rakyat berbiliion di salahgunakan,isu Kapal Selam, dan yang terbaru isu FELDA bengkrap... malah semua pemimpin yang berjuang demi kemakmuran ini dikatakan punya kes sendiri yang begitu jahil dan setiap saat seolah berhasrat merosakkan negara, apa dah jadi nie? dah beribu isu yang direka dan makin besar dada dema yang makin kuat lompat gagak bila berjalan di depan orang ramai, makin kuat fitnah dan makin kuat dema mencabar dan memperbodohkan undang-undang kita dan makin kuat lai gelak dema dengan POLIS kita malah nampaknya sudah tahap mencabar lagi.

Sudah lama benor yop! jangan sampai sesuka hati bapak dema nak buat merosakkan negara dari luar negara pun dema dengan senang sesuka hati nak buat, Syaitan-syaitan ini harus dihentikan dengan cerita lidah iblis yang sememngnya mahu meruntuhkan negara dan mengucar kacirkan pemikiran rakyat. Apa lagi dan apa lagi yang kita nak tengok sajer...TANYA LAH RAKYAT? patutkah kita tangkapsetan atau tiga JAHANAM nie? sebelum terlambat rakyat sebenarnya dah muak dah!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

London lindungi bala n RPK..

London ada muslihat di sebalik kejadian ni..

pejuang keamanan berkata...

salam
Sudah maklum umum mengetahui ini lah bahan sebaran yang menjadi fitnah dan lebih merbahayakan ianya dilihat merosakkan pemikiran rakyat malah membawa kepada keruntuhan moral seperti demonstrasi dan pergerakan haram yang didokong oleh DS Anwar sebagai pelapis yang menjamin kepentingan dirinya yang semakin terbongkar

Kenapa perlu di fikirkan, sepatutnya Pengharam dan tindakan Polis malaysia yang di tagih bagi menjamin rakyat dan negara Malaysia.

PIKIAK SENDIRI berkata...

TANGKAP JANGAN TAK TANGKAP!

DEPA PIKIAK DEPA BULEH BUAT SUKA DEPA JA, MACAM NEGARA KITA TAKDAK UNDANG-UNDANG, TAK KAN NAK BIAK PI JA KAT DEPA, MAKIN KURANG HAJAK LA DEPA, PADA KETUA POLIS PULAK JANGAN BAGI DEPA PELEKEH NEGARA KITA, AWAT DEPA BESAK DADA DOK CABAQ POLIS, MACAM LANSUNG TAK KETAK! TAK KAN TENGOK JA, ORANG DAH DOK MELUAT KAT DEPA, JANGAN PULAK SAT NI ORANG MELUAT KAT HANGPA PULAK!

sukahati gua la berkata...

Apa lagi KDN dan Ketua Polis Negara!

memang sudah melampau gua tengok si mamat HARAM JADAH ni, lu ingat lu boleh suka ikut bapak lu punya oder, lu bikin rosak ini negara macam bapak lu punya negara! gua rasa rasa lu elok mati eksiden lagi bagus, lu tunggulah biar kilat kasi bizzzzz kat lu macam otoman fire, masa tu lu aru tau langit ini ada tinggi rendah

gua tak bleh tengok muka lu orang yang hisss hissss gua nampak kecik jer, memang jenis macam lu orang patut mampus masa kecik-kecik lagi. hidup pun gua tengok lu menyusahkan bangsa gua jugak! pegi jahanam la lu!

budak kampung berkata...

SALAM
JAGA........JAGA-JAGA.
Saya berpendapat mereka sedang merangka sesuatu dengan mencabar KDN dan KPN dengan memperlihatkan RPK dimata rakyat supaya merendahkan moral atau menjatuhkan imej semua yang terlibat

mungkin juga ada usaha mengaitkan malaysia dan ditempat RPK ditemui iaitu LONDON

Bagaimana pun saya percaya Kerajaan Malaysia lebih Arif dan bijak menangani pekara seprti ini

Tanpa Nama berkata...

Ketua Polis Malaysia serta KDN tangkap dan dakwa mereka dengan segera kerana itulah kehendak rakyat.

ia amat mengaibkan dan mencabar undang-undang serta menghilangkan kepercayaan kepada kerajaan kita. telah banyak bukti yg rakyat pun tahu angkara fitnah mereka.

Tangkap, tangkap dan tangkap!
simpan dalam lokap selamanya, baru bumi kita jadi Aman dari dirosakan iblis-iblis ini

Tanpa Nama berkata...

aku rasa semua penakut atau pun semua dah kenyang!
pi jahanamlah kalau ada pemimpin macam tu!

budak kampung berkata...

penghasut minda masyarakat berhati syaitan ini tidak di perlukan dan mesti dihentikan supaya tidak menyesatkan akidah ummah!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND