02 Ogos, 2015

KECIK ATI WEH, HARAM KENGKAWAN TAK KASI TAU ZOO ADA MAKHLUK @ SPESIS BARU!




Kalau ikutkan mau merajuk dengan kengkawan... lansung dema tak nak sound ker, sms ker, whatsapp atau paling tidak tag pun tak apa... hampeh.

Aku pulak terkiyai-kiyai utk kesahihan atau mencari pencerahan. Kot ada yg tau boleh la terangkan kat aku... padahal memang kelmarin sampai semalam mmg aku di KL... haram nak kasi tau..

Aku tak la  amik hati kalau pasal puteri kesayangan Azmi Ibrahim kawen atau kengkawan bloggers reunion kat majlis tu. Memang aku dah tau sebab sahabat Muhammad Azri ada post kat maya... bab tu mmg aku tak ambik hati tapi rasa ralat tak dapat hadir sbb ada urusan... dema pun tau tu...

Tapi bab kejutan isu semalam mmg aku terasa giller amarahnya. Dah la masa panda pindah ke zoo akU tak sempat sbb kekangan masa. Lagi pun 2 ekor jer bila free boleh pegi lain masa




TAPI KALI NIE HARAM DEMA TAK BAGI TAU. ADA PATUT KA ZOO DAPAT MENATANG @ MAKHLUK SPESIS BARU KHABARNYA DEKAT 30 EKOQ.
Bukan apa kawan aku kata spesia nie boleh cakap dan jerit meroyan macam manusia... siap pandai buat sarkis lagi... hangin satu badan.aku...

Kalau mematang lain mmg sentiasa duduk di zoo. Tak esok, bulan depan atau tahun depan pun pum boleh gak melawat... nie spesis macam nie jenis yg ada tuan dia. Roket komunih mmg sayang barua dema nih. Mesti cepat dia bawak keluar zoo sebab tak ramai yg ada class Barua bin hanjing dema nih. 







Kalau ikutkan mau merajuk dengan kengkawan... lansung dema tak nak sound ker, sms ker, whatsapp atau paling tidak tag pun tak apa... hampeh.

Aku pulak terkiyai-kiyai utk kesahihan atau mencari pencerahan. Kot ada yg tau boleh la terangkan kat aku... padahal memang kelmarin sampai semalam mmg aku di KL... haram nak kasi tau..

Aku tak la  amik hati kalau pasal puteri kesayangan Azmi Ibrahim kawen atau kengkawan bloggers reunion kat majlis tu. Memang aku dah tau sebab sahabat Muhammad Azri ada post kat maya... bab tu mmg aku tak ambik hati tapi rasa ralat tak dapat hadir sbb ada urusan... de
ADA SOKONGAN ATAU BANTAHAN?





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KELAKAQnya Sekupang2! Betul juga - patut diKANDANGkan puak BUAS ni dlm. ZOO!

Dan tak ke KELAKAQ betul puak-puak PENGGANAS BANGKAI BABI ni gelar diri depa “pejuang negara”?! Apalagi yg. muka amat MENJIJIKkan mcm puak HOMO/PENAGIH DADAH tu yg. buat isyarat SYAITAN “Devil ‘s Horn” puak Illuminati/Freemason yg. diKUASAI Zionis! Lihat di http://illuminatisymbols.info/signs/, A complete guide to Illuminati symbols and meaning, Illuminati signs:

The Devil’s Horns or El Diablo is said to be a hand gesture saluting Satan. According to some Illuminati researchers, (Rapper Professor Griff and pastor C.Craige Lewis) in order to achieve success, musicians must first make a sacrifice and pledge their souls to Satan…….

Dan PADAN MUKA depa diTANGKAP termasuk yg. pencinta singaPORK tu - aku syak depa ni puaka-puaka HOMO/LESBI yg. makin MEMBIAK mcm. BABI HUTAN dlm. puak PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!! Ya lah kan, kalau dpt. JATUHkan NEGARA ISLAM kita ni - dptlah Malaysia ni jadi satu lagi pusat HOMO/LESBI kat Asia ni mcm. SingaPORK (dan mcm. Tel avivBABI kat ISrealJAHANAM tu yg. memang pusat HOMO/LESBI-no-1 di dunia)!

Itu juga antara punca utama puak PENGGANAS HOMO/LESBI ni nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009)!

Nek Tempoyak.

Tanpa Nama berkata...

Lihat PEMIMPIN Barat dan Dunia Barat yg. telah diZIONISkan, termasuk melalui pertubuhan Zionis-no 1-pengikut SYAITAN, Illuminati/Freemason, di -
http://truthjihad.blogspot.com/2013/09/will-kerry-masturbate-naked-in-coffin.html , Posted by Dr. Kevin Barrett, September 4, 2013:

Will Kerry masturbate naked in a coffin to launch Syria war?

The alternative media has raised John Kerry's membership in Skull and Bones as a possible reason for his enthusiasm for war with Syria.

Skull and Bones is a satan-worshipping secret society formed in the 19th century by the most ruthless members of America's slaving, opium-trading WASP organized crime families. Skull and Bones members are selected for their cunning and sociopathy. They are inducted in a bizarre ceremony that occurs every year in "the Crypt" - an underground bunker beneath a building near Yale University in New Haven, Connnecticut.....

New members are led down into the crypt, and forced to lie naked in a coffin, surrounded by older Bonesmen - including in some cases their own fathers. The inductee is then required to masturbate while recounting his entire sexual history to the assembled crowd.

In 2004, both of the major-party presidential candidates - George W. Bush and John Kerry - had performed this depraved act........

Nek Tempoyak.

Semut Hitam berkata...

La!!! Ye ke? Haram sikit pun gua tak tau... Gua ingatkan diorang buat pesta kat depan Sogo tu... siap ada tarian 'Tiger Show' dalam sangkar lagi... lain macam betul diorang ni punya jamuan raya ek...

Tanpa Nama berkata...

Haaa haaa haaaa

Lawak Terbaik...Berok Matyeh nie suka makan pisang, bila pisang tak der, depa meroyanmerapu guling2 kat sogo...

DDIN BUNGA berkata...

KLON SPECIES SIAMANG BRO

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND