25 Julai, 2016

JANGAN TERJEBAK JADI DAJAL KECIL YAHUDI @ AMERIKA

Melihat dakwaan jer kita dah tau ada dalang disebaliknya... 2.6 yg asalnya mereka dakwa dari arab kini dah berubah ke 1mdb pulak... kalau tak menjadi kali nie pulak... apa lagi yg akan dikaitkan 2.6b tu?

Bukan sahaja mereka yg nak mendakwa juga korup malah presiden-presiden mereka juga pecah amanah... nak mendakwa pulak negara kita? Pelik kan... kenapa tak suruh arab saja yg dakwa dah kalau itu asalnya duit tu datangnya?

Amerika mmg terbukti pembohong besar bila campur tangan negara luar... setiap negara yg dia masuk bakal hancur dan hilang keamanan.. mana negara yg maju dan aman selepas itu.... afhgan, iraq, somalia, iran dan banyak lagi...

Soal ada bukti nie... mmg anda dunggu dan bengong kalau percayai... kata mereka ada bukti iraq dan saddam husin simpan senjata nuklear dan pelbagai... sehingga kini tiada bukti... sekalipun iraq terus hancur dan hilang keamanan... MH17 pun kata ada bukti... nasib tidak dipergunakan utk mengaitkan russia utk diserang... sudahnya sehingga sekarang bukti tah kemana...

Hanya mereka yg tak befikir waras dan hanya kerana dendam dan mahu negara hancur... berfikir demi keamanan dan kesinambungan genarasi mendatang... jangan kamu juga akan melihat kehancuran negara dan penghapusan keturunan kamu berakhir...

Jangan jadi dalang dajal diakhir zaman... percaya bulat dengan yahudi....

5 ulasan:

Awanama berkata...

Depa berak, pas tu depa sendiri pakat hurung...

Awanama berkata...

Si TERORIS PENDATANG BABIga JUBOQ BABI tu memang jenis LOYAR JAMBAN! Dasar si BETINA SUNDAL PELACUR ZIONIS HARAM JADAH - siapa lu nak sewenangnya GULINGKan YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu TERCINTA kami dan NEGARA ISLAM TERCINTA kami ni si BABIga oi?!

Maka ini semua pasal "REGIME CHANGE" yg. diKETUAI ZIONIS-IS(IS)rael yg. sudah MENGUASAI rejim2 US/BARAT!

Sebab itulah, TAK ke KELAKAQnya ni - mcmlah US tu KETUA POLIS Dunia sedgkan hampir kesemua rejim2 US, yg. sudah diKUASAI ZIONIS/IS(IS)rael adalah si PEMBUNUH/PEROGOL/PEROMPAK umat Islam-no 2; selepas IS(IS)rael! Lihat shjlah Dunia ISLAM yg. amat KAYA MINYAK-GAS yg. habis diROMPAK dlm GENOSID2 di Iraq/Syria/Libya/Afghanistan/Palestin/Mali/Somalia dsbnya, oleh si LANUN/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROMPAK/PEROGOL/PERASUAH US-Barat/NATO/ZIONIS-IS(IS)rael tu!

Tengok si puak TERORIS BerSHIT/PKRHOMO KEPARAT/DAPJUBOQ BABI ni semua yg. dapat RASUAH HARAM JADAH dari si-CIA-MOSSAD-IS(IS)rael/NED-SOROS JUBOQ BABI-PENYANGAK/PENYAMUN/PERASUAH/PEMBUNUH-no 1 - utk. mengGULINGkan YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu TERCINTA kita, K'JAAN PERSEKUTUAN serta UMNO TERCINTA kita! PDRM patutnya siasat bawah AKTA TERORISMA - dan SPRM yg. MENCURIGAka tu; awatlah SENYAP aja psl. ni; GERAMnya aku! Lihat di -
http://landdestroyer.blogspot.my/2015/08/us-vs-china-us-mobs-seek-to-overthrow.html:

US vs China: US-Backed Mobs Seek to Overthrow Malaysian Government

August 24, 2015 (Tony Cartalucci - LD) - Malaysia's "Berish" movement - an umbrella organization for various opposition groups opposed to the current government of Prime Minister Najib Razak - plans its fourth street demonstration in 8 years to unfold at the end of August.

While Bersih's alleged goal is "clean and fair elections," it is openly led by the government's opposition headed by the now imprisoned US-proxy Anwar Ibrahim and a myriad of US-funded and directed nongovernmental organizations (NGOs). The US State Department, through its US National Endowment for Democracy (NED) and its subsidiary the National Democratic Institute (NDI), along with convicted financial criminal George Soros' Open Society Institute (OSI), have funded both Bersih directly, and many of the NGOs that constitute Bersih's core leadership.

Several NGOs currenlty openly funded by the US NED - i.e. Islamic Renaissance Front and Lawyers for Liberty - can be found also listed on Bersih's current "endorsees" list.

Despite years of immense US-funding, Bersih has recently pleaded for donations and now claims they've received over a half million Ringgit (over 100,000 USD). More recent reports claim the amount could be as high as 1.2 million Ringgit.

And while they claim they seek simply to reform Malaysian politics, Bersih's new leader, Maria Chin Abdullah openly admitted their goal for "Bersih 4.0" is to call for the resignation of Malaysia's current government. In a Facebook post she claimed:

"Reforms - we will continue to demand and this time Yes it's a tall order to ask the PM to resign but if we dont try we will never push the boundaries for clean & fair elections."

Apparently by "clean & fair elections," Bersih's leadership means elections in which their opponents have been undermined and otherwise eliminated, and in which they can take power - or in other words, another textbook case of US-backed regime change…..

Nek Tempoyak.

Awanama berkata...

setahu saya, najib sendiri yang kata 2.6 bilion tu dari Arab. DOJ plak kata 2.6bilion tu asalnya dari 1MDB pastu masuk akaun arab pastu baru masuk ke akaun Najib.jadi rasanya dakwaan DOJ tu konsisten sebenarnya.tapi saya tegaskan,dakwaan DOJ sekarang masih lagi sekadar dakwaan, masih belum terbukti lagi benar atau tidak.

Awanama berkata...

Al-Qur'an melarang menjadikan orang kafir sebagai Pemimpin

QS. 3. Aali 'Imraan : 28.

"Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang-orang kafir menjadi WALI (PEMIMPIN / PELINDUNG) dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Barang siapa berbuat demikian, niscaya lepaslah ia dari pertolongan Allah, kecuali karena (siasat) memelihara diri dari sesuatu yang ditakuti dari mereka. Dan Allah memperingatkan kamu terhadap diri (siksa)-Nya. Dan hanya kepada Allah kembali(mu)."

QS. 4. An-Nisaa' : 144.

"Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi WALI (PEMIMPIN / PELINDUNG) dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Inginkah kamu mengadakan alasan yang nyata bagi Allah (untuk menyiksamu) ?"

QS. 5. Al-Maa-idah : 57.

"Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil jadi PEMIMPINMU, orang-orang yang membuat agamamu jadi buah ejekan dan permainan, (yaitu) di antara orang-orang yang telah diberi kitab sebelummu, dan orang-orang yang kafir (orang-orang musyrik). Dan bertakwalah kepada Allah jika kamu betul-betul orang-orang yang beriman."

Al-Qur'an melarang menjadikan orang kafir sebagai Pemimpin walau Kerabat sendiri :

abadi romeo berkata...

Assalamualaikum...minta jasa baik tuan pautkan link blog saya yang kerdil ini

http://zulcomz.blogspot.my/

P/s - sahabat dari Pahang abadi Romeo aka Pahangku Media

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND