01 Mac, 2017

ROKET TUKANG FITNAH BUNGA RAYA TUKANG TADAH


REALITI FAKTA : Khas utk BUNGA RAYA!
DAP lah kepala DAJAL! Sekutunya juga PKR, Amanah dan yang lain-lain... nampak tak sekarang? Siapa yg kena Tadah sekarang? Bunga Raya yg senak menahan asak bila semua Fitnah dan hasutan yg dibuat oleh DAP dan sekutunya terjawab dgn kehadiran Raja Salman ke Malaysia... 

Malangnya BUNGA RAYA tetap kekalkan standard MACAI yg punya otak dilutut sanggup tadah utk DAP.
Mana kononya kebenaran dari DAP PKR & PAN yg memfitnah Dana 2.6b sekjap dari CIA, sekejap dari 1MDB, sekejap dari Australia dan macam-macam lagi yg dikarutkan oleh kepala dajal DAP... 

Cukup-cukuplah jadi tukang angguk, pencacai yg mereka sasaran melayu itu bodoh. Mudah ditipu...  Rakyat dianggap macam lembu kalau nak dibagi makan apa saja sekalipun najis sendiri... bior cerdik sikit yop. Yg sokong dan ada tempat pun hanya fikir ttg tembolok dema

Tak nampak kah bagaimana semuanya dimusnahkan, sebelum ini bapa kemerdekaan disaat akhir hidupnya dihancurkan dipalit dgn aib, kali ini Tun pulak menjadi kaldai, apa yg sudahnya tentunya bagi mereka Nothing to lose... sebaliknya Negara diburukan dgn pelbagai Fitnah dan diAibkan... 
dikatakan negara yg punya kepimpunan Rasuah.... sebaliknya kita tahu sapa yg memulakAn rasuah...  Akhirnya kita yg terpaksa tadah? lebih buruk lagi ada macai yg tukang galas, tak kan dengan sedikit dedak semua kerja jahat nie lenyap dalam perut kalian? dan paling keji dan terkutuk apa yg mereka lakukan sebenarnya yg korang tak nak sedar ialah.... penghapusan semua senarai NEGARAWAN yg cukup sinonim dengan Komunis amalan mereka....

sehingga kini belum ada yg boleh terjawab? Negara yg agung dan besar dengan salah silah sejarah Maharaja, Dinasti, Istana dan dasar penaklukan dunia kini tinggal sejarah dan kot ada pun dalam drama atau Filem yg boleh kita tonton sedangkan semuanya telah lenyap angkara jenih seperti ini, ini juga antara kesedaran yg ada sebagai pejuang maya terus pertahankan negara kerana lama menghidu  apa yang dirancang oleh mereka....


cubalah buka hati kalian dan tenang sekejap... apa persepsi yg mereka buat dan kaitan kemenangan yg dicari, janganlah asyik menunding sesama bangsa dan agama hanya kononnya kerana perbezaan parti, bukankah sholat dan kiblatnya tetap sama? bukan keikhlasan sekejap, tengoklah bagaimana mereka menghina Agama bangsa dan tanah air yg kita pertahankan keamanan dan kelangsungannya...senang dan tanpa rasa takut perbodohkan bangsa dan agama kita. Dilaman maya bukan main rancak penghinaan dibuat dan seronok dengan kesan perbalahan sesama agama dan bangsa, malah mereka tidak takut untuk menghina Islam itu sendiri sekali pun perlembangaan pekara 3 telah termaktub.


 Buanglah sikap degil dan hasad didalam hati, kerana kemenangan yg dicari adalah hanya utk puaskan benak nafsu bin hati, jangan jadi lagi tukang buat kerja kepada kepala anda yg sebenarnya mencari cari cara untuk isi perut dan rasa ditembolok mereka....


Tengok jer lah sapa yg kuyup satu badan bila kena sembur? DAP PKR PAN dan sekutu lain semuanya tak diusik pun... sampai bila nak jadi pencacai? Fikirlah sejenak... sampai bila  nak diperbodohkan olrh DAP? FIKIRLAH tentang nasib Agama Bangsa dan Negara yg dipergunakan oleh DAP komunis dalam usaha menghancurkan... 


Ater apa lagi... moh ler pakat ligan si Haram Jadah nie... semuanya sebelum kita hancur dgn dema...


#gengPCT

#letsRumble

#DAPig



Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND