06 Januari, 2018

PERANG APAKAH KALI INI #PRU14

Assalamualikum sahabat...
Bila melihat senario yg ada aku dapat melihat selepas nie bakal berlaku tembak menembak, serang menyerang ...

Dalam pada masa ini dah mula ada yg simpan peluru. Tgk nanti bila calon skrg yg playsafe kalau tercalon sbb payong terjun atau orang kuat tersenarai yg juga akan dikononkan WINNING CANDIDATE kehal cytro mmg dah tau laluan dia orang....

Bab cytro yg akan menembak tepat nie jgn disalahkan dan disuruh perbetulkan saat tegang nanti. Mereka tidak disentuh atau dibersamakan memang korang rancang atau pun mahu mereka dimatikan. Sebaliknya mereka tak mampus tetapi menyimpan strategi bila rasa penghinaan yg sgt ketara dilakukan.

Soalnya rugi usaha pemimpin kita yg segala daya memakmur dan membangukan negari dek kerana pegawai besar media punya hal.

Jangan terlalu yakin dan kamu selamat sampai cytro yg terbukti berjuang dibeberapa PRU lalu sudah tidak berkuku lagi sampai diputuskan hubungan malah unfriend lagi kesemuanya di medium sosial...

Letih sahaja usaha pemimpin yg nampak petunjuk SIKAP yg dah berubah dan mula menerima baik me raja an hour she hari ini. Sebab nila setitik habis satu kolam padahnya...

Sebagai penyokong nombor satu UMNO dan BN aku dan rakan tetap berani perkatakan yg benar kerana ini juga punca SEBENAR merosotnya UNDI Nanti yg juga rosakan usaha pemimpin selama ini.

Nampak tak? Semuanya kerana EGO, PENTING DIRI SENDIRI, sikap yg ada tanpa fikitkan kesannya nanti. Cytro marhain tak rugi apa-apa malah juang bukan berupah tapi demi musuh negara dan yg cuba rosakan keamanan.
Jadi tak salah lah mmg jenis nie sudah penuhi Kreteria musuh yg ditetang selama ini. Mungkin dah ada pun dlm senarai mereka...

Itu pandangan teman ttg medium media sosial disini, Salahkah kalau diperkatakan ttg penyebab yg kita hilang sokongan sekalipun usaha menteri dan yb telahpun gigih berusaha disebabkan sekelumit ini.

So jangan angkuh Ego dan tinggi diri, susah sgt ker nak mendekati dek kerana riak dan berhasad lain.
JANGAN KORBANKAN USAHA YB-YB DAN MB DALAM NEGERI, bila PERANG bermula bukan lagi boleh dihalang dan jangan tunjuk jari menyalahkan sebab lain.

Apa pun aku tetap berdoa  BN Menang Besar dan biarlah kali ini Fungers jijik ini bakal turut terkubur demi Kebenaran dan in sha Allah sokong bakal bertambah mantap.
Biarkanlah luncai dgn egonya...

Istilah perang...
Seorang komando berupaya melenyapkan sekampung, musuh tetap diekori kelubang cacing...

P\s PM tepi kalau minat nak print t shirt on line hehehehe... Tq baca habis.
#gengPCT
#susunTarget
#GotNothin2lose
#IniPerangKiter

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND