19 Ogos, 2009

NIK AZIZ MAKIN KUAT NYANYOK NYA, DIA DAN AYAH PIN YANG JANJIKAN SYURGA, MASYAALLAH!



NIK AZIZ dah sama AYAH PIN.. MAKIN KUAT SAKIT NYANYOK NYA, MAKIN RAMAI SIBANGANG YG ANGGUK-ANGGUK GELENG-GELENG.

Nik Aziz dengan Ayah Pin (Kera jagaan langit) dah sama tak ada bezanya bila Dia dan PAS yang boleh pastikan siapa yg masuk syurga. Tak habis dengan HUKUM yang baru dicipta sendiri (MERAGUKAN) kini timbul pulak satu lagi fatwa yang PAS lah agensi yang boleh pastikan siapa yang masuk syurga. Kesian… kesian, Maknanya dia merasuah songsang pada sibangang ‘KALAU NAK MASUK SYURGA KENA MASUK PAS LER PULAK’ Nauzubbilah apa dah jadi… makin kuat nyanyok nya nik ajis ni dan makin ramai pulak sepesis yang angguk-angguk yg otaknya letak di lutut. Apa tidaknya bila hilang kes Ayah Pin tetiba pulak Dia yang gantikan,

Rasulullah s.a.w sendiri sentiasa bertaubat walaupun jaminan syurga untuknya ditetapkan, bertaubat kerana itu hak Allah mahu meletak sesiapa saja ke Syurga maupun Neraka, Malaikat Malik dan Redzuan sendiri tidak menafikan pembalasan Allah terhadap umat Islam, apatah lagi Nik Ajis, Dia tu sapa? Selepas Ayah Pin yang boleh jamin siapa yang masuk Syurga kini Nik Ajis pulak yang makin songsang pemikirannya, Kalau dia dah boleh pilih siapa yang masuk syurga.. confirm memang dah nyanyok kuat. Dan yang paling-paling KESIAN pengikut-pengikut bertambah kuat benut serta bangang nya lagi. Tak ker nak pimpin sinyanyok tu, nasihatkan sikit… almaklumlah umat boleh terima keadaan yang makin banyak Umurnya tapi tidak bila otak letak kat lutut, KRONIK KUAT TU.

Apa yang Nik Ajis kata orang UMNO tak ikut Islam tulin, ikut islam Palestin tak boleh masuk syurga. Dah tu buat apa orang PAS dok tampal sticker SAVE GAZA kat kereta-kereta diorang? Maknanya PAS lagi kuat samanya dengan orang Palestin yang nik Ajis kata tak boleh MASUK SYURGA, macam biawak betul lidah dia ni, makin kuat kekelingan memutar cakap. Kalau kafir yang satu geng cium Mulot pulak macamana? Tak payah risau ler dengan rekemen Nik ajis maknanya pun boleh masuk syurga, memang patut perkataan dibalikkan ke dia, memang patut si nk ajis ni pergi jahanam haram jadah!

Jadi tak terkejutlah kalau lepas ni dia bukak kuanter semakkan macam Polis dan JPJ buat untuk semak saman yang tertunggak, bezanya PAS bukan semak saman tapi semak siapa yang boleh Masuk syurga, rasuahnya kenalah pulak masuk PAS baru ler boleh masuk syurga, astagafirullahulazim…. Dimana PAS jumpa didalam kitab-kitab yang tertera 3 huruf ni (PAS) yang confirmkan ahli syurga. Mungkin ramai yang otak dilutut ni akan dapatkan boring keahlian maupun surat rekemen dari dia untuk kelaluan menuju SYURGA.

Bagi yang masih waras tu baiklah perbetulkan dan jangan la pulak turut ikut angguk walaupun sebelum ini memang dah angguk dengan mentor kafir yang dah gelak dan menghina islam. Carilah penganti sinyanyok dan janganler pulak kalu disuruh minum kencing, kamu yang lagi lebih bukan setakat minum malah makan NAJIS...ikut nik najis. TAKBIR!

8 ulasan:

orang berkata...

Memang dari dulu dah naik najis ni bangang...musidul Hampeh kato orang nogori...gantikan naik najis ni...sebab dia ni dah jauh sesat. Aku sokong kalau kata dia ni macam Ayah Si pin tu...Kalau Ayah Si Pin kata kerajaan langit aku rasa naik najis ni mungkin kata kerajaan dia Kerajaan Bulan Ngambang...keh keh

mudz berkata...

Oooi mangkuk hayun....baguih punya maki....tapi hang tulis NAJIS tu dia orang guna rujuk kpd NAJIB...cuma mangkuk cam hang tulis cam ni.

Bodoh Punya Melayu

PEJUANG CYBER berkata...

Pas Tidak Harus disokong – Bukan Parti Alternatif Umat Islam dan Melayu

PAS memperalatkan Islam

Kerana mengunakan islamlah PAS bertaahan sampai hari ini- hidup mati selama mana orang masih keliru dengan tipu helah PAS. Meletak sama taraf Agama dengan parti adalah perbuatan syirik. UMNO memperalatkan parti untuk Islam, PAS memperalat Islam untuk parti.

UMNO ALAT PARTI UNTUK ISLAM
PAS ALAT ISLAM UNTUK PARTI

Ingatlah;

Islam agama yang paling tinggi tidak ada yang lebih tinggi dan mulia darinya…

Salam Perjuangan..

sekupangdua berkata...

salam semua!

terima kasih diatas komen kalia, orang dan pejuang cycber, kadang-kadang kita kutuk orang maka sedia lah terima kritikan bagi saya boleh terima, walau bagaimanapun tuan-tuan kali ni punya pendapat yang sama dengan teman, mungkin esok tidak pulak, jadi adakalanya berbezasebab ada kebaikan yang sepatutnya saya terima, ayah pin dan naik najis sama jer cuma pendapat je yang lain, ayah pin punya kerajaan langit tapi bezanya naik najis pulak boleh conform siapa kesyurga walaupun tiada siapa dalam dunia, hamba Allah, Rasullulah S A W sendiri memalumkan tidak siapa yg boleh tahu apa yg akan allah SWT tau. malah malaikat Malik dan Ridzuan yang menunggu syurga neraka tidak tahu pintu mana yg sepatutnya Umat akhir zaman akan pergi. sebaliknya nik aziz cukup berani menilaikan seseorng yang akan kesyurga.

Mudz terma kasih dengan Komen saudara, yg peliknya bila kome dari dulu lagi suka carutkan orang, Najib najis ler, pak lah hababilah dan macam-macm lagi, bila dipatah balik kekome (kamu) buka main melenting lagi, aaaiiik korang jer ke yg boleh, peduli apa kalau orang kutuk engko balik, tak boleh gurau duduk hutan tak da sapa nak balas dan tak ada sapa nak dengar.... mua hahaha

sendiri tanggungler, lagipun sebenarnya korang jugak yang mulakan atau mengajar carutkan orang sekarang kena terimaler samada mau atau pun tidak....

elok juga ramadhan yang akan tiba, sedikit sebanyak kurang sikit perangai haram jadah yang merosakkan akidah UMMAH AKHIR ZAMAN. takbir!

Tungaklangit berkata...

SALAM

SEMPENA MENYAMBUT BULAN RAMADHAN INI SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MEMOHON MAAF ATAS KEKASARAN BAHASA SEMASA MEMBERI ULASAN KEPADA SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN

SEMOGA RAMADHAN INI DAPAT MENYATUKAN HATI UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI...

SALAM SEJAHTERA

Pewaris Melayu berkata...

nik aziz?
walawei, orang tua tu serupa kaldai tua.. tak dak gunanya, pandai makan ja, beraknya merata.. useless

Tanpa Nama berkata...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

Tanpa Nama berkata...

mua hahaha ... kadang-kadang nak gelak pun ada bila sok sek sok sek nampak macam lawak bila ada suara kata hara tahun ni special di kelantan, khutbah raya diaca ustad gobala bersama nik kit siang ...

apa nak jadi bro

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND