03 Ogos, 2009

kenal siapa ni? PEGERAKAN HARAM ATAU HARAM JADAH!


Siapa saja cukup kenal dengan si haram jadah ni, Ternyata diaberjaya memperkudakan bangsa, mengatuk kepala si lebai dan kejayaan paling besar menggerakkan semua haram jadah ke perhimpunan HARAM yang cukup jadah dan ANAK.. nyer sekali..

Begitu juga kita dah mula kenal dengan pengganas yang sekarang akan muncul di setiap perarakan haram jadah sebagai seorang yang mak bapaknya cukup kesal sebagai anak yg suka mengharamkan diri, masyallah, pengganas yang perlu diISA kan ialah mereka yang berlagak komando tak kucing, UNIT amal PAS konon, memang cukup pakar buat kerja HARAM JADAH yang menjadi kesukaan mereka tambah lagi pekara kemungkaran dan merosakkan iman umat islam menjadi kesukaan merka, dan satu lagi mereka cukup setia seperti seorang komando.. yeler mentornya anuar berahim yang suka sangat dengan komando angguk ni kalau disuruh apa pun akan ikut! tang sini yang sikit sedih sebab komando haram jadah ni badan cantik tapi otak pendek... isk, isk, isk kesian tu sebabnya kot tak dapat masuk komando betui, bagi mereka cukup taat dengan si haram jadah ni kalau di suruh tonggeng oleh aljubri pun dia orang sanggup, mungkin akan termakan pujukan ala.... duit dapat sedap pun dapat, nescaya itulah yang buat mereka cukup hormat dan taat dengan mentor teori aljubri walaupun sebenarnya aljubri bukan dari golongan orang PAS sendiri, TAKBIR! UNTUK SEMUA ORANG ISLAM dan bukan kafir laknatulah lebai besor dan janggut pembohong

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

setuju tangkap sibalau lepas tu simpan lama sikit, duduok kat luar menyusahkan orang baik ler letak kandang besi, bagi makan tidur... tapi jangan lupa ... BELAKANG KIRA...... HA HAHAHAHAHAHAH HIDUPKAN ANUAR, BANG NUAR GARENTI SETUJU

Azhari berkata...

Bro!. Tahniah kerana preihatin akan isu ini. Saya menyokong penuh agar sipengkhianat dan pengacau keamanan Malaysia ini Mr Al Juburi ditangkap dan dikenakan tahanan ISA sekali lagi.

Demi Keamanan yang sejati di Malaysia ini, maka ia amat-amat perlu dilakukan, bukanlah ia disebabkan perkara ISA sahaja, malah beliaulah yang membuatkan bangsa asing, spt CINA, INDIA, Banggali & lain-lain sudah tidak rasa hormat pada Rakyat Melayu penduduk Majoriti dan juga yang paling sedih mereka tidak hormat dan mematuhu perintah Raja-Raja Melayu berpelembagaan ini. Disebabkan Aljuburi inilah mereka sudah berani mengeluarkan kata-kata kesat dan ketahap menghina orang-orang Melayu. Terbaru sekali apabila SiBABI HARAM JADAH Ronie Liew, Jeff Ooi sudah berani memainkan sentimen menaikkan darah orang2 Melayu. Ingat! jangan sesekali dijolok sarang tabuan, selama ini Melayu masih sabar dan berdiam diri, jangan sampai batas kesabaran ini meletup bagai Gunung Berapi dan akan melenyapkan terus bangsa asing dari Bumi Tanah Melayu tercinta. Jika mereka sudah betul2 biadap, akan sampai jugalah peristiwa berdarah ini mengulangi sejarah 13 mei, 1969!.

Jika ini berlaku, hancur leburlah kegemilangan dan kejayaan Malaysia yang dikecapi selama ini. Untuk itu, Ingat Bangsa Asing yang ada di Tanah Melayu, Umat Melayu tidak pernah menjadikan ANDA semua Rakyat Kelas 2, Tetapi jangan sesekali bersikap biadap dan umpama bidalan "Tak Tahu Diuntung" & "Tak tahu mengenang budi". Ingat orang 2 Melayu memberikan kesediaan ANDA semua menjadi Rakyat Malaysia atas dasar Setiakawan dan mahu hidup bersama satu rumpun yang utuh demi membawa kejayaan Negara. Tetapi jangan pula kesediaan Orang2 Melayu ini dikhianati, umpama, diberikan susu dibalas dengan tuba. Jika ini yang ANDA lakukan tunggu dan lihat apa akan terjadi seterusnya..... lihat lar!!!

Ikhlas dari Azhari Hj Abu

sekupangdua berkata...

Tuan.. pehhh sekupang lama tak dengar komen fakta yg macam ni.. yang menyedihkan lakonan membunuh bangsa ni lansung tidak disedari oleh PAS yang persamaanya adalah melayu dan islam, sebaliknya wujud edogran (spesis yg takada otak) menjadi robot angguk2 dan geleng2 oleh king remote DAP. kesian pada bangsa seagama, memang benarlah melayu mudah lupa tapi skrg lagi teruk bukan sekadar lupa malah jadi nyayok... lpa yang dia ada bangsa sedarah ugama. kafirun jugak dijunjung sebagai kiblat

t kasih pandangan tuan... kronologi yg hampir dlupakan

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,

Tahniah dan didoakan keberkatan buat Blog ini untuk memberikan kesedaran buat mereka yang lupa.

Mereka hanyut dengan 'kotoran' dan mabuk kuasa..PAS terjun dengan pembohongan Agamanya, PKR terbenam dengan penipuan Anwarnya..DAP juga yang berkuasa dan berjaya..

Tangkap dan kurung manusia perosak di atas yang telah mengkucar kacirkan kesatuan hati orang-orang Melayu dan Islam negara ini. Sorang lagi penyesat bertopengkan Islam, iaitu Nik Ajis..perlu di sumbat dalam penjara..menggunakan Islam untuk memenuhi hawa nafsu kuasa dan politiknya.. semoga Allah laknat ANWAR IBRAHIM dan NIK AZIZ!! AMEEENN

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND