31 Julai, 2009

ESOK SE ELOKNYA UNTUK SI HARAM JADAH!


Sokong saranan Kerajaan supaya menangkap dan sekali gus gunakan ISA untuk mereka yang nak sangat merasa nikmatnya, Haru biru makin banyak samseng yang semakin berleluasa, sesuka hati bapak dema jer yang macam dia sorang yang punya negara ni! APA KO INGAT BAPAK KO PUNYA NEGARA! TANG MANA SAKITNYA? itulah yang jadi bila penguasaan kotak pemikiran orang-orang yang tidak lagi berlandaskan agama apatah lagi bila tuan gurunya pun diserang nyayok apabila sesama islam 'PERGI JAHANAMLAH!' pada alkafirun pulak, Nizar boleh pegang lilin ikut kristian dan anwar yang ikut tunduk sama dengan upacara kafir semasa upacara pengkebumian cina (tengok video bawah) aahahahahaaaaaa....itu hukumnya meragukan, PEHHHH bila pulak adanya selain WAJIB, HARUS, SUNAT dan sebagainya...tetiba ada pulak MERAGUKAN! TAK KAN SAMPAI MAKAN BABI PUN ESOK DIBOLEHKAN! Apa guna mufti yang telah menegahkan mengikut hukum ISLAM (sori bukan Islam PAS!)

ESOK mungkin ada hukum baru sinyanyok akan keluarkan, kesian kesian kesian alangkah malangnya atok ni tidak mendapat perbincangan serta perhatiananak-anak nya yang lantang menyuarakan KONONYA serban itu PH atau TANDA ARAS yang sebesar serban itulah kekuatan agamanya! pergi lah ikut arahan kumpulan yang sukakan kesamsengan di gunakan, teringin sangat nak ikut sampai melanggar hukum yang telah Dato' Mufti Haji Harunsani telah terangkan, alangkah bodohnya yang mengangguk dan ikut sambil tunduk dengan jari kelingking yang kamu sanjung sebagai PEMIMPIN yang terkenal dengan sikap yang HARAM JADAH!

Sekupang rasa elok nya diwujudkan sebuah pulau di tengah-tengah laut, tangkap jer dema ni dan longgokan disana, lantaklah nak berhimpun haram ker, nak berceramah songsang ker, nak menghalalkan yang haram ker atau nak mampus sekali pun biarkan disana... sebabnya mereka tak menghargai keamanan yang telah KERAJAAN wujudkan dan pertahankan selama ini. sekupang masih lagi teringat satu ketika bila di kaca TV jam 3 pagi bila wartawan mat salih yang menghenyak Tun Mahathir dengan pelbagai soalan antaranya 'KAMU KATA MALAYSIA AMALKAN DEMOKRASI, TAPI KENAPA KAMU TANGKAP BILA DEMONSTRASI DIADAKAN?' Tun dengan tenang menjawab 'NEGARA KAMU YANG PUNYA DUA BANGSA YANG BESAR (BLACK AND WHITE) PUN TIDAK DAPAT MENGAWAL KEADAAN BILA DEMONSTRASI MENJADI RUSUHAN, BANYAK YANG TERBUNUH!' ITU BEZANYA DI MALAYSIA DEMOKRASI KAMI TANGKAP DAHULU SEBELUM ADA YANG MATI (ISA)' itulah kelebihan Malaysia yang punya puluhan bangsa yang dapat duduk dengan aman.... TAPI KINI SUDAH MULA ADA PEMIKIRAN HARAM JADAH YANG TIDAK MENGHARGAI KEAMANAN... INILAH SUARA RAKYAT YANG SEBENAR! TANGKAP DAN GUNAKAN ISA KEPADA HARAM JADAH ESOK JIKA MEREKA BUAT JUGAK ESOK! TAKBIR!

1 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

tangkap dan sumbat mereka ke dalam penjara.

cakap tak dengar, amaran tak guna juga.

maka elok ditangkap je.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND