10 Oktober, 2010

RM 1 JUTA BAGI MELULUSKAN CF TERTUNGGAK 4 TAHUN SEMASA PERAK DINERAKA KAN!

Sebuah KILANG yang ternama di PERAK yang hampir 4 tahun tak lulus CF boleh LULUS dengan UNDERTABLE RM 1 JUTA semasa PERAK DINERA kan kan! Apa dah Jadi dengan Parti POLITIK yg setiap saat akan melaungkan UMNO RASUAH terutama machai-machainya yg berjanggut disetiap sessi Ceramah Perdananya, Habis serata MELAYU di suruh telan fitnah walaupun sampai orang dah naik Muak malah dah Muntah bila setiap kali ceramahnya ada jer ratusan BILLION kononya Rasuah oleh UMNO sesedap dan sesuka hati bapak dema jer nak cakap!

Begitu kuat Khabar Angin cerita ni tapi seperti biasa teman terima sebagai satu cerita dongeng dan adakalanya sebagai cabaran menilai dan menyiasat punca sehingga ler pada malam semalam bila teman terima panggilan dari sahabat teman yang sememangnya teman tahu memang dia berjumpa dengan salah seorang orang kuat PARTI yg jadikan Pemimpin Kencing Rakyat dan terutamanya Parti Ajaran Sonsang sebagai KUDA atau BALACI mereka yang tunduk bila diARAHkan!

Sebelum tu Teman miintak maaf ler sepanjang bulan POSA dan Raya yang bertamat tempoh kelmarin buat teman menyepi kejap dari cerita soal politik ni walaupn dema memang tak mengira (tak kira) bulan ramadhan ker bulan syawal ker ... ater dah memang kaki bulan kosong mana nak buat nyer!!!, tak Stim kalau takda fitnah dalam sessi ceramah. malah kalau tercirit birit di sebab salah makan pun dah tentu UMNO yang di persalahkan! 
Berbalik cerita UNDER TABLE ni kilang yg cukup dikenali terutama di Perak dikatakan tidak punyai CF selama 4 tahun akhirnya LULUS dengan Undertable sebanyak RM 1 juta semasa PERAK DINERAKA kan DEMA-DEMA (mereka-mereka) ni, kilang tersebut pun salah satu di bawah sebuah gergasi Finance yang mengunakan nama golongan Apek ni memang sudah tersohor di Malaya nie!
Kalau orang lain yang menyamun tu teman tak berapa nak pikir sangat tapi Apek HARAM JADAH ni memang ketara satu ketika dulu dia ler Menteri Besor walaupun yang Melayu darah sedaranya jadi sasarannya duduk di bangku No 1 Perak yang kita semua maklum mamat sengih ni memang suka sangat tunjuk gigi dan melambai tak mengira tengah duduk ditengah-tengah kecoh! HARAM JADAH ni memang sentiasa apit kiri dan kanan si MAT SENGiH ni termasuk dalam dewan sekali, bukan apa takut CAKAP LEBIH dah tentu senang pijak kaki si mat sengih ni dan maklum kita boleh nampak seolah tak ada lansung terutama rakan sparing Parti Ajaran Sesat dalam dewan yang tentunya duduk di hujung-hujung atau bayup  belakang dewan setiap kali ada Sidang.

Kawan teman yang bercerita ni pulak belum lagi pernah karacik mohong (tipu) teman... lagi pun memang si yop ni salah seorang yang berganding sebagai satu SAF menentang Bila PERAK JADI NERAKA dek dema (oleh mereka) seketika dulu. Apa tah lagi bila teman melihat dengan bukti gambor yang dia memang duduk berborak dalam satu pertemuan kawan lamanya yang satu ketika dulu salah seorang pemimpin Pakatan Rogol yang istihar keluar dari kumpulan PENYANGAK reta RAKYAT ni. MemBEBASkan diri walaupun satu ketika dia juga diantara di dalam kumpulan Samseng Penyamun Reta (harta) Rakyat ada jugak logik nya sumber dan kesahihan cerita ni.meninggal Parti dan melupakan angan-angan tersenarai rombongan menaiki ROKET kebulan sebelum ni.
Mulanya teman tak berapa ngesahkan sangat (Ambil Tahu) tapi bila semalam teman ke ceramah perdana Parti Ajaran Sesat ni terbakor jugak teman, dari malas nak posting cerita ni samapai membuak-buak angin satu badan nak balun dema, cumanya signal tak berapa baik lembab sampai ke 5 pagi teman menunggu line tak jugak OK. Mana tak nyer! teman pegi ke ceramah tu cuba nak kira berapa jumlah jutaan RASUAH RM oleh orang UMNO yang CONFIRM akan ada di setiap Ceramah Perdana dema, Tak terkejor teman nak jumlah kan berapa jumlah yang dema dakwa RASUAH UMNO yang tah berapa ratus billion RM RASUAH oleh UMNO, Dalam satu sessi ceramah sesuka cok wak dema (@#&@*#) menuduh kononya Pemimpin-peminpin UMNO dengan ratusan dan puluhan billion ikut sedap dema nak Fitnah! Kot yer pun kalau brtui jgn ler pakat sembang kat ceramah... bawak ler bukti heret Orang UMNO ni ke pengadilan, setakat cakap nak bagi sedap yang mendengor yang kita tahu dari spesis angguk-angguk ni memang ler boleh! tidak kah terfikir kalau dah betul benar dan berbukti tanggung jawab kamu sebagai seorang ISLAM untuk mngheret dema sehingga dihukum, kalau setakat sembang pakai lutut di meja ceramah menjerit-jerit macam penonton PEKAK kat depan mata... Keling Botoi pun boleh!

Sekupang CABAR Parti Ajaran Sesat dan Pemimpin-pemimpin UMNO terutama Pemimpin Generasi uda ni SAHUT dan LETUP kan isu ni, Apa pasal tak boleh, kalau Penang boleh ... kenapa kita tidak? Redah, siasat, panjat yang mana boleh dapat sumber dan bila ada kebenarannya heret dema ke Badan Pencegah Rasuah! Bukan sebagai pembongkaran Kerja si Haram Jadah apek mengngangeh lopong nie jer... tapi ia juga sebagai tuntutan Agama demi menyelamatkan umat Islam terutamanya! ADA BRAN?

Buat teman miker ni tahniah, korek lagi selagi boleh, dan buat Mr MaWi Telaw (Man With The Law) terima kasih atas INfO dan nasihat. Ingat juga mengkomer kat TEMAN, Selamat Berjuang! Buat Pakatan Rogol ni Pulak! HANCUS! HANCUS! HANCUS!... kan komer juga yang mengajor nyer! TAKBIR!

6 ulasan:

parang panjang berkata...

Harapnya phak SPRM dapat siasat kes ni. bertapa hapraknya Parti Pengangkang, hanya kerana satu juta dah sanggup jual maruah parti dengan memberikan kelulusan CF, kalau macam ni punya cara...baik tak payah tadbir negeri. dimana nilai moral yang selama ini mereka dakwa sedang perjuangkan? baru 11 bulan, belum sepenggal lagi. Sebab itulah allah taalah tak izinkan mereka pegang negeri Perak lama2. takut tergadai negeri ni ke pihak yang zalim.

SELENGKOR UBAT NYAMOK berkata...

MEMANG SELALU SAMPAI SEKARANG UMNO DISELAR SEBAGAI PERASUAH! SEKARANG APA CERITA PERGILAH BALUN SI SEPET NI PULAK! TAK KAN TAKUT DISEBABKAN BANYAK BODI DAN RINGGIT DAH MASYUK! DAP DOSA ANTARA PEMIMPIN!

Tanpa Nama berkata...

Salam bro, aku tak berapa heran sangat sbb PAS ni memang baghal, binggung, tolol dan bodo, memang patut lah sentiasa angguk bila disuruh

ddinbunga berkata...

Salam, bro tu baru satu bro, belambak lagi dah depa kaut...yang bodoh dan tengging penyokong dibawah.

tua ambil kira tanah MC lombong, Pasir di Temoh dan Chenderiang, tu belum lagi hutan simpan balak, belum lagi tanah pertanian SADC dan tanah perumahan SEDC, batu Kuari bro, 11 bulan bukan jangka masa pendek bro untuk sintau semua tu.

Bro dedah lagi bro, tumpukan pendedahan Negeri Perak je.

budu busuk berkata...

Selagi PAS ni ada...selagi tu la Malaysia tak aman. Dasar bontot 2 alam. sekejap PKR sekejap DAP sekejap berjuang sendiri. Tu semua untuk kepentingan politik. Tak pernah serik dengan pelbagai isu sensitif. Memang sengaja nak buat publisiti murah. kalau nak jadi glamor pon jangan lah tayangkan aib depan semua orang. konon2nya nak jadi hero buat bangsa cina..tapi ditenggelamkannya bangsa sendiri.

Tanpa Nama berkata...

apalah nak jadi pencacai dan pak turut kepada DAP, dalam setiap aktiviti ceramah BUKAN MAIN LANTANG LAGI KUTUK UMNO PERASUAH
Tapi bila DAP yg buat pulak lansung hilang segala kejantanan, hilang berani, hilang pegangan agama. LANSUNG TIDAK BERANI ANGKAT MUKA! INI YANG DIKATAKAN PERJUANGAN DEMI AGAMA ISLAM,

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND