28 Mac, 2012

500JUTA PUN TARAK APA! KASI CEPAT LAGI BAGUS

Dia mau saman brapa juta ka, 500 juta ka tarak apa, Saya tarak lari, kasi cepat ini kes lagi bagus, RAKYAT mesti tau hubungan sulit dia sama Asmidar (isteri Azmin) supaya tak tertipu dengan pemimpin macam ni... Kata Dato Nalakurapan dalam sidang media siang tadi, dengan rasa tanggung jawab supaya rakyat perlu tau apa kisah sebenarnya yang di simpan oleh Dato' Nalakurapan, dia tak boleh terus menipu rakyat untuk terus jadi pemimpin malah menjadi Perdana menteri

Sebelum itu Nallakurapan dengan lantang mencabar Anuar kalau berani saman dia, kisah saman ni Memang dah lama semenjak nalla dan Anuar tidak sehaluan, bagaimana pun dengan adanya senarai wanita yang ada kaitan hubungan sulit dakwa nalla mengemparkan rakyat. Malah rakyat sudah mula ingin tau siapa kah nama-nama yang dalam senarai wanita terlampau

Setidak-tidaknya seperti yang diperkatakan oleh nalla yang akan mendedahkan hubungan sulit Anuar dengan shamsidar terjawab bila beliau mengaitkan nama shamsidar semasa liputan berita TV3 sebentar tadi

Kalau kita masih ingat Umi Halfida juga sebelum ini pernah mendedahkan bagaimana iparnya ada hubungan sulit dengan Anwar, malah mencerita dengan terperinci bagaimana dia sendiri mengekori iparnya kehotel dan melihat kehadiran Anuar dengan perjumpaan sulitnya.

Umi juga mendedahkan pelbagai cerita yang didakwa Anuar macam biasalah KONSPIRASI UMNO, sebaliknya agak janggal kenapa Anuar tetiba saman Nalla dan Akhbar yang kononnya membuat fitnah keatas beliau, paling kelakor bukan dia yang tampil kedepan tetapi pegawai penerangan ler pulak! Bagaimana pun namapaknya macam kes sekupang jugak Dato' Nalla masih menunggu saman yang dihebohkan. Kebiasaannya demi nak COVER MALU pasti saman akan ada jugak, cuma atas sama apa tak kita ketahui, macam sekupang jugak yang saman diterima lansung tak sebut pasal Fitnah Long Suit tetapi berkisar soal kononnya menuduh dia MUNAFIK, terganggu mental dan sebagainya, pelik kan orang yang terganggu mental boleh pulak kira sampai 10 juta ringgit malaysia tu...

Sepekara lagi yang pelik kenapa dia tak saman Youtube yang membolehkan tayangan ganaz membalun Made in China, kenapa tak saman bila banyak video yang ada kaitan membongkar cerita membalun dan main belakang ni? Malah pendedahan serta pengakuan mangsa liwat sehingga kini. Masih boleh dilayari dalam youtube!. Tak kan nak bagi alasan youtube tu geng atau member, ialer... Kalau dah kecoh yang kata yahoo, youtube dan banyak lagi yang menjadi pilihan utama pelayar maya kepunyaan Yahudi!

Apapun kita tinggu ending story nie, nalla tidak keseorangan sebaliknya ramai yang tertipu dengan Anwar dan mula sedar serta bangkit menentang, pastinya akan bertambah pendedahan bakal rakyat mengetahui nanti, macam kata dema tadi, PERANG INI BUKAN PERANG ANWAR DENGAN DATO' NALLA SAHAJA, TETAPI PERANG INI ADALAH ANTARA ANWAR DAN RAKYAT!

3 ulasan:

Abang Sayang berkata...

Skandal NFC - Bukti Jelas Bahawa Wanita2 UMNO Bukan Ibu2 Yang 'berguna' kepada generasi baru..
1~http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33143
2~http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65624


Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2 ( Kejam Dan Teraniaya ).. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

Tanpa Nama berkata...

Bodo punya Abang bangang. Oii NFC punya skandal apa sangkut paut dengan wanita, kalau macam tu kena suruh gak niz ajih letak jwtn sebab menantu hantunya, azizah dan norul pun kena letak jawatan kerana anwar ajjubri, nga romeng pun kena letak jwtn sbb bini tipu duit rakyat, apalaaa otak taruk kat lutut!

Tanpa Nama berkata...

HIKHIK......HIK MEMNG MU BODO LER AB KUAT SANGAT MU DUK ANGGOK

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND