21 April, 2012

BILA ANJING MENYALAK BERKAROKE! TAHNIAH PENULIS LIRIK HINA MAKI ISLAM DAN RAJA MELAYU...



Bukan saja anjing tapi kinzir pun nak menyanyi, lagu UBAH yang ditulis liriknya oleh kompeser mahsyur dengan sebelum ini pemaki islam dan raja.temna terbaca dari satu blog wangsa setia yang mendedahkan siapa sebenar disebalik lirik dalam lagu UBAH yang sepatutnya tajuk lebih tepat 'UBAH SEBELUM MAMPOS' yg memang sesuai dituju terutama yang menyalak dan mendengus dalam lagu ini.


Mesti kembang jubor dan hidung bila terasa macam artis sekalipun berangan popular macam malam Anugerah  Berita Harian sebelum ini di Genting Higland. bukan kita tak tahu bila makin kuat meroyan dema ni yang suka sangat popular sehingga nak ke PRU13 dah, lansung tak terfikir perjuangkan hak rakyat selain ditamu ceramah sepanjang masa dan membahaskan soal kutuk mengutuk, caci mencaci, mencari pasal dan banyak lagi kategori mau popular dalam sidang, untuk rakyat rasanya sudah besar jasa mereka yang telahpun ditamukan ceramah sepanjang masa sampai muntah


Mungkin terasa nak jadi Artis Glamour, video klip ini kalau dilihat semacam nak saing lagu 'WE ARE THE WORLD' Cer komer tengok senarai yang Wangsa setia catatkan..


Dalam klip video selama 4.44 minit itu, beberapa tokoh pembangkang dari PR turut sama menyanyikan lagu berkenaan. Antaranya Nurul Izzah, V. Sivakumar, MP Serdang Teo Nie Ching (yang bertazkirah di dalam masjid), Khalid Samad dan Nik Nazmi.


Penulis lirik lagu yang begitu popular dan menjadi sanjungan pencacai PKR dan PAS, Loke Siew Fook di dalam blognya The Might of Pen pula dengan penuh kebiadaban juga pernah menghina DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda Perak dengan kata-kata "nyanyuk" dan "menanti untuk menjadi ahli neraka". Sudahlah dia menghina agama Islam, Loke turut menghina ketua agama di sebuah negeri beraja dan berdaulat. 


Yb Zulkifli Nordin pernah mendedahkan malaun ini yang menghina islam, kedaulatan Sultan malah pendakwah seperti Riduan Tee, malah menghina islam dengan caci dan maki... (kisahnya)


Malaun ini juga cukup berani menghina Sultan mungkin kerana Pencacai-pencacai terutama dari PAS yang Bcak Up, almaklumlah golongan dalam PAS ni memang senang untuk dikerah dan tak akan berani melawan atas apa sahaja arahan DSP termasuk hina agama dan umat islam yang lain... (kisahnya)


Bertambah Haram Jadah klip video yang di upload di youtube ni nampaknya sengaja di launch pada hari Keputeraan Sultan Perak itu sendiri, mungkin ini strategi menhasut serta mencaci maki supaya rakyat akan dipenuhi otak kotor dengan disumbat segala fitnah yang ada malah menjadikan mereka terpengaruh menanam kebencian Rakyat kepada Sultan seperti mana hati mereka yang kita amat atau spesis Komunis


Bukan kita tak tau dinegear China sekalipun sejarah menunjukan beraja, tetapi kesudahannya bangsa ini juga melenyapkan Raja Dynasti dalam sejarah, jadi tak heran ler kalau memang di Malaysia pun mereka sedang usahakan.


Antara tulisan Loke ketika membidas Dr. Ridhuan Tee berbunyi begini : "Who is this bastard of a Mohd. Ridhuan", "What sort of fucking Dr. r u" dan yang paling pedih adalah"Has everything be reduced to yourfucking religion?"

'Fucking religion' atau bolehlah diterjemahkan sebagai 'agama p***mak' yang dimaksudkan oleh Loke dalam blog itu adalah merujuk kepada agama Islam, agama anutan Dr. Ridzuan Tee Abdullah, seorang pendakwah bebas yang amat dihormati.

Setelah menulis dengan kata-kata yang begitu kesat termasuk memaki hamun agama Islam, kini DAP dan Pakatan Rakyat mendambakan lirik lagu tulisan Loke Siew Fook untuk menarik sokongan rakyat terhadap pakatan pembangkang itu dalam PRU13 nanti.

Lagu Ubah mahu mempengaruhi rakyat berbilang kaum dan agama supaya menyokong PR, termasuk umat Islam yang merupakan majoriti pengundi di negara ini. Ironinya, penulis lirik lagu itu adalah seorang yang berfikiran negatif terhadap agama Islam. Bukan sekadar negatif di dalam hati, malah sanggup menzahirkannya dengan ungkapan maki hamun terhadap agama rasmi negara ini.

Selain itu, Loke Siew Fook di dalam blognya The Might of Pen pula dengan penuh kebiadaban juga pernah menghina DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda Perak dengan kata-kata "nyanyuk" dan "menanti untuk menjadi ahli neraka". Sudahlah dia menghina agama Islam, Loke turut menghina ketua agama di sebuah negeri beraja dan berdaulat.



Jadi sudah patutlah korang KENA TENGOK video nie, bukan senang nak jumpa apatah lagi dapat tengok dalam dunia pekara AJAIB bila Lembu, Kinzir dan Berok berkaroke
TETAPI AWAS (CAUTION) TEMAN TAK BERTANGGUNG JAWAB ATAS SEGALA KEJADIAN SEMASA ATAU SELEPAS MENONTON VIDEO INI, KALAU MUNTAH ATAU HILANG SELERA MAKAN, JANGAN SALAHKAN TEMAN, TEMAN DAH BAGI TAU AWAL-AWAL LAGI


SEDIAKAN TISU, MANA TAU MUNTAH ATAU SAMAPI MENANGIS BILA TENGOK LAWAK VIDEO CLIP NIE NANTI... HEHEHE JANGAN INGAT SERONG UDAH LER... JANGAN SAMAKAN BAPAK DENGAN ANAK, BAPAK SEMUA BOLEH PAKAI, ANAK BELUM TENTU LAGI, KALAU BOLEH ITU MAKNANYA ADVANTAGE LER...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak boleh tembak saja ka yang hina islam dan raja nih !

Tanpa Nama berkata...

Apabila diteliti video ni, nampak macam ada unsur agama buddha pun ada..bebola cahaya..melambangkan agama buddha/hindu..... Eh patut le biaDAP yang buat..Eh..Eh..

Tanpa Nama berkata...

Bukan sahaja hina agama dan sultan sebaliknya yang jadi pencacai hamba abdi kepada kafir dan sanggup menjadi pengkhianat agama, bangsa dan tanahair, sudah sepatutnya layak di gantung sahaja jenis spesis sekutu yahudi dan firaun ini

Kinta Menjerit berkata...

Mohon listing, bro

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND