02 April, 2012

SELANGOR HEBAT! SATU LAGI USAHA KERA JAGAAN UNTUK RAKYAT!

Nampaknya RAKYAT negeri Selangor terbela dan keperihatinan oleh Kerajaan Negeri Pakatan rakyat Selangor terbukti apabila GEREJA terbesar di benua Asia yang hampir siap demi untuk rakyat! Layaknya kedua-dua KHALID mendapat Tahniah dan dikenang atau disejarahkan jasa mereka! BESAR JASA MEREKA UNTUK UGAMA DAN BANGSA!

Gereja terbesar di asia yang terletak di Shah Alam ni nampaknya hampir siap sepenuhnya. Sekalipun rakan negeri lain dibawah pemerintahan rejim Pakatan Ronggeng yang cuba menempa REKOD tak membina walaupun sebuah pun rumah untuk RAKYAT miskin.

RAKYAT PENANG mungkin amat paham kenapa rumah untuk rakyat .miskin tak di buat! Mungkin itu Ketuwa Menteli tak mau dunia melihat Penang ni negeri miskin, itu yang Penang tak buat rumah utk Rakyat yang Miskin. Barulah pelancong atau orang luar respek Penang HEBAT dibawah pemerintahan Rejim Pakatan Roket! Bagaimana pun RAKYAT MISKIN boleh beli rumah-rumah sedia ada yang Tak mampu milik serendah RM 250 ribu sahaja!
RAKYAT KELANTAN pun tentu paling bertuah bila kerjaan negeri nampaknya sanggup membelanjakan puluhan juta untuk rakyat sekali pun tiada dalam MANIFESTO dengan mendirikan Stadium Baru yang canggih di Kelantan Mungkin stadium baru ni adalah hadiah untuk rakyat Kelantan bagi menunaikan janji mereka di PRU 12 lalu untuk memberikan RAKYAT Air Bersih dan Elektrik!


Setidak-tidaknya stadium canggih ni boleh jugak digunakan oleh rakyat semasa banjir nanti. Malah stadium ini juga amat berguna dan penting untuk Parti buat sembahyang hajat memohon turunkan bala dan melaknat kepada umat islam yang lain terutamanya UMNO! Lagi pun inilah masanya untuk membuktikan kepada rakan karib kafir Harbik DAP dan Big Boss dari Parti Kencing Rakyat betapa setianya mereka sampai sanggup buat sembahyang hajat mohon BALA dari tuhan keatas mereka sekalipun seagama dan sebangsa!
RAKYAT SELANGOR bagaimana pun paling Hebat dan paling Bertuah! Mana tidaknya, gereja yang menelan puluhan juta ringgit ini membuktikan betapa perihatin demi untuk kesenangan rakyat terutama yang beragama Islam dan berbangsa Melayu!
BENAR dan TERBUKTI seperti mana Khalid Gereja pernah kata dan tegaskan ' Dewan Gereja ni memang selalu digunakan oleh ramai termasuk Orang Islam sendiri' dalam isu serbuan Dato' Hasan Ali ke Gereja bila mana ada orang islam didalamnya bersama penganut Keristian dalam satu acara keagamaan.
Nampaknya dengan adanya GEREJA yang terbesar ini makin ramailah orang Islam di Selangor dapat memenafaatkannya, barulah ada KELAS dan HIGH LEVEL umat Islam bila guna dewan Gereja yang canggih ini. Mungkin juga Khalid berpendapat apa BARANG dan CLASS umat Islam nak guna dewan kampung atau dewan masjid yang besor tak tara mana dan jauh ketinggalan tidak secanggih macam dewan GEREJA yang hampir siap nie...

HEBATNYA PAKATAN RAKYAT sememangnya amat dirasai dan terbukti didunia bila usaha keras mereka memperlihatkan hebatnya Malaysia yang kini bersahabat dengan negara-negara kuasa besar dan digeruni, tidak sia-sia usaha ketua PR yang JENIN sesangat kemaruk jadi PM Malaysia menyambung atau berhubung supaya menjadi karib dengan Israel memperlihatkan tindakan yang amat bijak bersahabat dengan Yahudi. Bukan susah sangat nak meyakinkan rakan politik lain, kita boleh pusing cerita dan kata 'Dalam Quran pun dah dijelaskan kaum Yahudi ini memang licik dan bijak' jadi kenapa bermusuh... Kan elok kalau dibuat kawan. Jadinya tak salah ler memulakan usaha dengan memuji dan mengakui kewujudan Negara Israel semasa sessi soal jawab dan temu ramah diluar negara yang tentunya satu dunia boleh nampak dan dengar. Barulah Pakatan rakyat nampak terserlah Hebat dimata dunia! Lagipun UMNO mana sanggup dan berani macam Hebatnya Aljubri...

Soal LIWAT, balun bini member dan kegemaran belasah Dolls antarabangsa seperti Made in China dan Thailand nampaknya sudah boleh diterima penyokong pakatan rakyat, buktinya apa sahaja kejadian tentu mereka akan tampil menafikan, bukan kata dikalangan rakyat sahaja malah yang memelihara sunnah nabi pun akan tampil menafikan. Ini dapat lebih menyakinkan rakyat yang ada supaya boleh kita KONONnya ini KONSPIRASI yang boleh kita longgokan kepda UMNO. Bukan setakat diarahkan akur menurut perintah diceramah-ceramah perdana mereka malah sehingga berguling-guling diatas jalanraya menghalang kenderaan DiRaja pun telah mereka buktikan sebelum ini

Tak payah risau kesannya nanti, lambat laun tentu rakan parti terutama Parti Ajaran Sesat pasti memahami dan bersetuju dengan keHEBATan dan kegagahan diatas ranjang bakal PM jenin ini selaras dengan masa dan zaman. Tentu mereka bangga dan faham inilah tuntutan negara maju didunia.
Soal Liwat, belasah bini kawan dan balun Dolls international seperti ni memang pekara biasa si negara Eropah termasuk yahudi sebagai diantara hobi yang bukan pelik lagi, jadi tak salah ler kalau kita praktikan disini dan kita rumuskan kenalah kita ikut tabie macam mereka kalau nak jadi negara maju macam mereka, baruler mereka respek dan mahu berkawan dengan kita!

UMNO jer yang masih kecoh tak macam PR, UMNO ler yang kuat melompat bila terbongkar betapa hebatnya PM Jenin beraksi, UMNO jer yang lantang menentang dan mengecam serta menentang perbuatan keji macam ni teramat berdosa dan salah disisi agama Islam. Tak open minded lansung... Macamna nak maju seperti negara barat yang dah jadi pekara biasa kerja balun membalun diatas ranjang tanpa mengira jantina dan status orang yang dibalun.
Tengok saja betapa cepat rakan Kongsi Parti macam Parti Ajaran Sesat DAPig dan apalagi Pemimpin Kencing Rakyat yang cepat belajar dan menerima kenyataan untuk menjadi negara maju seperti barat ataupun yahudi. Barulah negara barat hormat kita dan mahu berkawan karib dengan kita.
UMNO jer yang maaih kuat menentang dan mengutuk perbuatan liwat, zina dan sebagainya, sampai sekarang masih tidak bersetuju dengan KEHEBATAN bakal PM JENIN PR! Contohilah Parti Ajaran Sesat yang sekarang ni pun dah tolak ketepi hukum hakam, barulah HEBAT, cepat belajar sosial... Video balun Amoi Made In China telah ditonton secara halal oleh lebai-lebai Parti Ajaran Sesat yang mengakui dan berbangga kehebatan bakal PM jenin mereka. Halakan hukum menonton video lucah tapi kena nafikan macam biasa katakan ini KONSPIRASI DAN FITNAH JAHAT PERBUATAN UMNO! Jangan mengira tahap gaban pemikiran, sekalipun dikategori otak letaknya dilutut... Cirit Birit Lepas makan jamuan raya anjuran PAS sekali pun, salahkan UMNO!

Apapun RAKYAT diharapkan oleh Pakatan Roket dapat mengundi mereka di PRU 13 nanti. Ini bagi menjamin kesinambungan usaha murni PR untuk meneruskan lagi usaha bukan hanya Malaysian Malaysia sahaja tetapi kesama rataan apa sahaja terutama AGAMA dan BANGSA Malaysia.
PAKATAN RAKYAT sudah bersedia dan amat yakin diatas kemenangan di PRU 13 nanti, usaha keras sepanjang PRU 12 sehingga nak ke PRU 13 ini nampaknya membuahkan hasil bila RAKYAT telahpun ditamukan sepanjang masa dengan ceramah caci maki serta fitnah yang kesannya pasti mendalam dan membolehkan RAKYAT akan sentiasa angguk kalau dikerah atau diarah.

JADI TIDAK TIMBUL SOAL PAKATAN RAKYAT TELAH TUNAI ATAU TIDAK JANJI-JANJI SEMASA PRU 12 YANG LALU, APALAH MENARIKNYA BUKU MANIFESTO PR SEMASA PRU 12 KALAU TAK DIPENUHI JANJI-JANJI PELBAGAI TAK ADALAH ORANG NAK BACA, TAK ADALAH JUGAK MANGSA YANG NAK DIKENCINGKAN KALAU PR DAPAT MEMERINTAH,

Jadi PRU 13 nanti rakyat kena terus UNDI PR, kalau dulu PR kata bagi peluang sekali untuk kami buktikan, kali ni pulak... bagi Peluang lagi untuk kami menyamun dan menghimpun harta, tentu korang pun akan berbangga kalau calon-calon PR kaya raya...

1 ulasan:

Awanama berkata...

Gambar Keluarga Blogger ManjungMari @ Mohd Desa Didedahkan..!!

http://parlimenlumut.blogspot.com/2012/03/gambar-keluarga-blogger-manjungmari.html

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND