31 Oktober, 2013

TAHNIAH... LAGI KEJAYAAN KERA JAGAAN PAKARTUN ROKET DISELANGOR

TAHNIAH... SATU LAGI KEJAYAAN  KERA JAGAAN SELANGOR... GERAI ORANG MELAYU DIROBOH... PUSAT URUT BERTAMBAH PESAT...

Bertahun-tahun... sampai ada yg dah berpuluh. Akhirnya diroboh... Orang MELAYU di Selangor bodo tak mau masuk parti mata lebam.

Barulah BOSS Roket boleh bantu peniaga bagi berjaya betrniaga restoran besar. Pusat judi, rumah urut, pub, karoke dan berbagai lagi taukey nya sepet tak kan si gaygap berani angkat muka dgn roket..

Pencacai nie kalu psl susidi gula naik tiga kupang lima duit yg kayakan jutawan kwok tu abih satu malaya ikut perintah roket busukan kerajaan. Jangan lupa pesan roket kot lepas ceramah PAS tu kena suruh dia orang jerit takbir... baru ler ada nampak perjuangan PAS. Orang pun taK perasan tokeh besar ROKET

Nampaknya gerai orang melayu yg dirobohkan nie tak sebesar isu gula tiga kupang lima duit nie. Lantak lah tuan punya dengan keluarga dia susah dan kebulur... dia janji tolong kalu dia orang dapat putrajaya baru boleh tolong kalau tak pergi mampus la korang... apa roket peduli. Lu orang yg bodo @ lembu...

Mana PAS yg berani giller tu sampai ada yg hebat kebal tak lut sekali pun kereta Raja Muda pun tak lut... tu yg berani baring atas jalan dan pegang bendera. Kalau bendera roket lagi elok bukan setakat kebal malah PAS boleh kompom kan syurga kalau mampos.

Tok sah risau PAS boleh selesai masalah gerai yg kena roboh nie... jalab yg kos puluh ribu tu pun 3 hari selesai... ini benda kecik 24 jam pun boleh suruh bagi kedai tu balik. Janji undi PAS...

HEBAT TAK PAS... Mana dia orang perasan dah kena kencing...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

"Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

"Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html

Tanpa Nama berkata...

Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

"Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

"Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND