13 September, 2014

LAMA DAH ADA HARAM JADAH SPESIS BANG NON KAT PENDIDIKAN




Pasal soklan bocor nie mmg lama dah agak dah... Berbuihlah rakyat, bloggers dan pejuang Maya sudah dendang dan melalakan isu nie...


Rosaknya satu-satu badan atau kementerian atau jabatan semuanya bermula bila wujudnya parasit atau virus dalam jabatan, kementerian dsbgnya...


Dah la dia org nie duduk dalam jabatan dsbgnya, makan duit gaji, dapat pelbagai benda keistimewaan dalam jabatan. Bukan setakat menentang kerajaan tapi Dia org jugak yg buat benda buruk, rosakan institusi, aibkan jabatan, menyokong si peliwat tu, pecah amanah ttg kerahsiaan dan banyak lagi... Jelas lembu-lembu roket menentang malah aibkan majikan...


Lagi pun otak hijau nie secara zahirnya semua tindakan menyongsang, selagi boleh diAIBkan majikan yg tak peronah pulak tak bagi bonus, kenaikan gaji setiap tahun dan sbgnya...


Apalah nak bimbangkan setakat bocor soklan pada puak-puak parti macai merangkap barua roket macam nie, kalau ada pendedahan pun bukan hanjing roket nie yg kena sebaliknya Kerajaan yg akan dapat AIB... Kan itu juga tujuan Parti yg dikepalai si perlerwat negara punya objektif atau sasaran...


Setakat kerja bocor soklan peperiksaan nie kacang jer buat dia org... Fitnah pasal Altantuya, fitnah Datin Rosmah, jadi barua Bershit, Sokong 'Am big A, sokong lead gereja utk gereja, mainkan hudud, kafirkan umat islam yg lain, Fatwa ikut kepala bapak dia orgdan macam-macam lagi..


Tak habis buat kerja fitnah dan memesong akidah umat siap benda yg cukup jelas terang ditegah oleh Agama pun dia org boleh spin dan halalkan macam bang non balun china doll, stopa spenda dalam siri lawatan dan membalun bakal isteri, nafikan boss yg suka serta hobi ikut belakang, balun jantan comel, balun kawan dan balun bini kawan dan banyak lagi yg dia org kata fitnah dan defend gila babi serta halalkan...


Cer kita nilai pakai akai dan pertimbangan dari hati... Kekadang tak masuk akai...


Contohnya : tang jelas kita dan jugak lebai mereka dapat saksikan adengan membalun china doll atau bang stopa membalun dan memberi nafkah batin awal kat bakal bini... 


Jelas dan cukup terang... Dema kata Fitnah semua tu tetapi tang gambar yg diedit pulak gambor Najib kononnya dengan altantuya diWAJIBkan percaya... Takat gambor yg diedit nie sebagai bukti hingga ketahap najib @ Isteri  dikatakan membunuh altantuya...


Pada pemimpin kenaler bukak mata dan dengor lah keluh kesan rakyat terutama kami yg marhain berjuang di Maya tanpa minta sebarang upah ataupun tidak pernah korang nak hargai pun...


Tak susah nak tengok Haram Jadah nie... Banyak dan merata mana pun dema ada dan yg pastinya duduk ataupun memang sebagai kakitangan dalam JPN samada pegawai, cikgu, kakitangan dan sebagainya...


Merata PRK  dan terkini PRK. N01 Pengkalan Kubor nanti, memang berlambak jenis yg mengkhianati sesama rakan dan jabatan ataupun kementerian. 


Toksah terkejut dia org nie yg menjadi orang kuat parti gay nie, tengok lah sendiri dia org jugak yg lantang mengutuk, mengeji, memfitnah, mencarut dan macam-macam lagi bila setebal kulit kinzir dia org nie melalak bantu parti kaki rogol nie.... 


Nak tengok? Tunggu hari mengundi di depan pusat mengundi, dia org nie akan transform jadi kera, beruk dan kerobau pendek cai roket....



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita patut berterusan menghentam kumpulan ini yang dianggap musuh Negara, musuh dalam selimut, bongkar kan mereka dengan tepat dan fakta, insyaallh allah akan menunjukkan perkara yang benar..allah telah menunjukkan kes attantuya telah di fabricate dengan tujuan jahat seperti yg di khabarkan oleh lawyer zul..ex-anwar's lawyer, allah telah padam kan karpal singh sebab keangkuhan dia, dan banyak perkara lain yang jadi kenyataan, terbaru kes MB Selangor banyak dengan tersendiri membongkar siapa anwar, apa PKR, apa DAP apa PAS...SEMOGA ALLAH SELAMATKAN BUMI MALAYSIA INI, BUMI MELAYU, BUMI ISLAM BERSAMA KITA BERDOA..

Tanpa Nama berkata...

Dah boleh agak dah. Inilah.... dah mai lagi satu statement bodoh sampah pembangkang. Suka-suka tuduh orang kerajaan tak reti buat keja. Orang kerajaan dah semakin celik siapa sebenar pembangkang ni.

Tanpa Nama berkata...

Dikelantan lah lahirnya teknologi yang tercanggih bagi seluruh MALAYSIA, kerana mereka ini tergolong dari spesis yang benar dan betul semuanya perbuatan mereka....Mereka tidak heran dengan kepandaian mat salleh yang boleh menghasilkan sosej dan burger dari sebuah mesin pemerosesan apabila memasuki seekor LEMBU. Tetapi para penyokong PAS dan PR diKelantan lagi TERROR kerana kepandaian mereka dalam teknologi ini boleh mengatasi kepandaian mat saleh dengan memasuki sosej kedalam burger, mereka dapat mengeluarkan saekor LEMBU sebagaimana yang dilatih untuk menconteng gambar gambar poster yang tidak pernah menyakiti mereka.

CEO Siber berkata...

Adam Adli Dipenjara - Bukti UMNO BENCI anak muda!!

Tak perlu berdolak-dalik...

Politik tetap politik. Kuasa bukan segala2nya.... Tetapi kenapa pemimpin UMNO perlu takut dengan bayang2???

Adakah bila generasi tua UMNO mati, akan diganti dengan generasi datuk nenek UMNO???




Kekejaman pemimpin UMNO yang dilakukan kepada anak muda bukti jelas mereka membenci dan menghina anak muda dan takut dengan bayang2 sendiri!!!



Yang pasti, apabila pemimpin UMNO membuat sebarang hasutan dan kesalahan, mereka akan terlepas dan kalau didenda pun tidaklah setimpal...


Sumber berita

>>>> Klik Di Sini

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND