28 Mac, 2015

POLIS CELAKA DAN BABI, UMNO PUKIMAK DAN SULTAN JOHOR PEMBUNUH DAN PEROGOL @Ali Abd Jalil


Tengoklah bagaimana haram jadah pengikut Peliwat Negara Nuar berahim nie, tanpa takut atau terasa salah dia katakan Polis ini sama seperti BABI dan Ketua Polis negara dianggap kucing kurap, UMNO pulak diasamakan dengan Sultan Johor dan dipukimak kan nya dalam FB Ali Abd Jalil, jika kita tengok dalam FB haram jadah nie semuanya penghinaan terhadap polis, UMNO dan Sultan Johor tanpa easa takut atau salah disisi undang-undang sekalipun paling ditegah oleh Islam itu sendiri...


Bukan setakat itu sahaja haram jadah nie lebih berani dengan tag posting beliau kepada semua yg ada kaitan terutama POLIS , selagi ada group atau acc yg ada kaitan dengan POLIS di tag nya dengan berani seolah mencabar tindak polis atau pun mahu melihat kebangkitan lagi ramai seberani haram jadah nie bertindak sepertinya... 

Bagaimanapun jika kita lihat posting beliau yg berani sebegini todak juga dapat disorokan tentang Haram Jadah nie yg sorok telor dua bijiknya terlebih dahulu, bukan kita tak tau dia berani pun sebab akaun yg digunakan dah tentulah fake, sorok muka dan pinjam muka orang lain... Pinjam identiti orang lain. Atau pun taktik yg paling kerap digunakan bile dipanggil ke Balai akan beri alasan akaun FB nya telah diceroboh san HACK... Dah tentulah sampai dibalai pijak semut pun. Tak mati...


Sekalipun alasan yg diberi seolah jalan keluar yg terbaik, emphnya akaun seoptutnya lebih awal buat laporan, malah SKM kena drastik dengan tindakan supaya jangan merebak lagi nanti akibat tidak ambil tindakan terhadap haram jadah yg berani buat kerja begini kerana tau penyudah tindakan yg akan memihak kepada mereka akibat kononnya diinaya... Tak heran lah kalau begini tindakannya maka akan ada lagi ramai lagi ikut jejak atau pekara yg sama, apatah lagi kalau ianya buahkan hasil upahan yg lumayan... Lagi pun dah tau setakat mana tindakan akan diambil...

Sebagai seoeang rakyat negara Malaysia teman amat yakin jutaan rakyat lain lagi yg akan bersetuju dengan pendapat teman bahawa orang seperti ini di perlukan di Malaysia... Jangan biarkan dia tinggal dimalaysia dan teindak sekeras-keras. Mesti diambil... Jangan bagi ruang! Tak guna sekupang pun kalau dia hidup di bumi Malaysia...tunjuk jer muka haram jadah nie supaya semua orang boleh ludah bila jumpa ejen dajal bin peliwat nie... Dai nie memang haram jadah bin kimak...

1 ulasan:

Awanama berkata...

Beruk ni dok menyalak apa, bangsa mana yang kaya Melayu ke Cina ke?, kalau Melayu makan mestilah kaya, jangan jadi barua . Orang politik maklum sajalah kebanyakannya orang kata mesti makan, sendiri tenguk dan nilai?

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND