22 Mac, 2018

UNDANG-UNDANG PENGKHIANAT KASIH SAYANG PERLU DIGUBAL TEGAS!



Bukan soal kerja sulit dan rahsia lagi...
Dewasa ini rakyat tahu bagaimana segolongan mereka yg cukup jelas sebagai pengkhianat kepada Agama, bangsa dan Negara amnya semakin berani secara terang-terangan, malah ianya semakin lumayan kerana ada habuan utk kerja terkutuk tersebut.
Bukan pekara baru lagi, seantero sudah pun tahu kerja prngkhianatan tersebut, antara yg begitu ketara bila utk dapatkan hasad tercapai, mereka sanggup keluar negara utk bantuan mengkhianati negara sendiri, Banyak negara seteru khususnya
menadah tangan golongan ini bagi membantu utk memusnahkan negara kita. Inilah peluang mereka utk melaksanakan kehancuran kepada kita.
Lazimnya yg selalu kita akan dengar dan tahu ialah taktik mereka mendapatkan kerjasama setan luar utk perancangan tuduhan atau finah besar-besaran.
- menyiarkan dilaman TV dan akhbar yg berhaluan kiri dan didada akhbar mereka
- menggunakan khidmat pembangkang supaya spekulasi dibawa kedalam parlimen spya tampak REAL segala rekaan atau persepsi yg mereka rencanakan
- menggunakan khidmat mereka bagi menyekat dan memusnahkan ekonomi negara dlm urusan ekonomi terutama perdagangan dunia
- mengaikan isu rekaan seolah dunia juga turut mendesak
- usaha sama dgn pelajar atau penduduk kita diluar negara yg turut sama kononnya mendesak spekulasi yg seolah realisasi dinegara kita
- fokus rancangan kepada negara kita yg terkenal menuntut hak kemanusiaan yg dicabul oleh negara Veto kuasa dalam dunia, kelantangan kita amat digeruni dan mendapat perhatian dunia.
- yang lebih besar perancangañ pengkhianatan ialah bersekutu dgn kumpulan dajjal penakluk yg ada kaitan dengan LGBT, Freemansion, Fahaman Libreal dan banyak lagi kerana inilah merupakan cara terbaik utk meresapi sikap dan perubahan rakyat.
Banyak lagi kerja pengkhianatan mereka yg bukan lagi boleh memeranjatkan kita malah kita secara terbuka tahu siapa pengkhianat negara tersebut.
Mereka kini semakin berani kerana sudah membiak dan ada rangkaian pengaruh disini, apatah lagi mereka yg dahulunya nama besar sebagai sahabat cium molot utama menjadikan semakin berani merasuk pemikiran rakyat yg sudah dilebelkan kumpulan Canggak Banggak bagai dicucuk hidung.
Bilangan KPI sudah jelas nampak bila kisah nyata golongan LGBT, Pencerca Islam, Penghina Raja dan Sultan, penyanggah Rukun negara, Pendemonstrasi Jalanan, Pengikut perhimpunan Haram, Penghina Akta Negara dan banyak lagi sudah mula nampak menyokong golongan Pengkhianat ini. Apa lagi golongan perasuah dari pemimpin yg hilang sumber dan kuasa serta rakyat sudah tahu sebenarnya wajah mereka... mereka inilah jadi perisai  kepada Pengkhianat-pengkhianat ini.
Berbalik kepada hukuman, Kerajaan hari ini nampaknya memfokus kepada pembangunan rakyat dan negara, nyata hanya cara ini sahaja boleh berbakti atau melunaskan janji, kalau nak diambil kira pengkhianat ini apa pun tak boleh nak buat. Mana mungkin ikut cara pembangkang yg menyumbat rakyat dari PRU ke PRU dengan ceramah dan fitnah memanjang... lagi pun kalau diambil tahu dan bertindak maka inilah yg diidamkan pembangkang supaya pemimpin terjebak dalam siri kancah fitnah yg mereka rancangkan. Bonus supaya penipuan nampak seolah benar.
Kita masih ada kasih sayang dalam hukuman, ianya kerana kaitan pemimpin dan nama besar yg kini menjadi sekutu pembangkang dajjal dinegara kita. Bukan pelik disesetengah negara luar contohnya hukuman pancung, tembak atau gantung sampai mati kerana kerja  terkutuk dan hina ini.
Bagaimana pun apabila negara luar diambang kemusnahan sebelum ini cukup jelas kita tahu bahawa Rakyat akan bangkit dan menghukum tanpa peri kemanusiaan. Lihat sahaja di somalia... pembunuhan kejam terhadap pengkhianat ini sehingga ke anak yg dalam buaian. Malah satu keturunan wajib dihapuskan. Begitulah bila negara sudah hancur dan rakyat menanggung penderitaan bila campur tangan kuasa asing yg menyebabkan banyak kematian dan kemusnahan sehingga negara Jangan mimpi utk makmur kembali. Belum pernah ada negara bangkit dan makmur selepas pemberontakan.
Nauzubillahiminzalik....
Semoga Allah swt makhbulkan doa mereka yg terinaya....
Sayang negaraku, laknatlah pengkhianat...
Allahuakhbar
#gengPCT.

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND