06 April, 2018

BEKAS AHLI AKAN PASTIKAN TIADA BENDERA MUNGER DI PRU14?



Benarkan bakal ada yg buang bendera bunge raye jika ada dipasang semasa PRU 14 nanti? Semuannya sebab parti itu tidak sah dan tidak bertanding dakam PRU!
Malah kalau ikutkan bendera yg boleh dipasang adalah bendera parti yg bertanding jer atau pun kompenan.
Kalau diikutkan DAP, PAN, PKR tak boleh pacak bendera kecuali yg bertanding sahaja, ataupun mereka tak guna logo parti sebaliknya guna logo Pakatan Harapan maka bolehlah kompenan letak bendera mereka sbb sbagai kompenan...

Tapi agak2 ler macam DAP nak guna logo PH, sbb mereka berbeza kekal menang dgn logo roket yg hanya penyokong bendulnya kenal. Tak kan nak sama dgn parti lain yg haup tahap lubang hidung malah ada yg baru nak bertanding kali pertama. Mana mungkin DAP blh terima Aib dari mereka pulak...

Tapi kot yer pun bertegas lah sikit dgn isu nie, kalau diikutkan ada tempat atau parlimen yg bertandingnya DAP, guna logo Roket utk calon, parti malah dikertas undi pun pakai logo roket, jadi apa kejadahnya parti parti lain pulak yg sibuk dgn bendera dema, kecuali lah semua itu kompenan yg menggunakan satu logo jer contohnya parti harapan lunyai ker... macam BN buat guna logo dacing...

Apa pun kita tengok jer la... betulker ada yg janji akan buang bendera bunga raya yg tiada sigma tu nanti semasa PRU 14, bukan teman yg cakap tapi bekas ahli PBBBM yg luahkan... hak dema lantak ler...
#gengPCT

2 ulasan:

شركة المثالية berkata...


شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

شركة المثالية للتنظيف
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالخبر

Tanpa Nama berkata...

Kitaorg guna bendera pkr la

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND