10 Ogos, 2009

PENGGANAS DI MALAYSIA DAN MAK BAPAK YANG HARAM JADAH!


Sedar atau tidak dengan trend baru dunia, banyak pula negara luar yang kini hangat dengan PERARAKAN maupun DEMONSTRASI. Boleh dikatakan kebanyakan yang terjadi kebanyakan nya adalah keranan pemerintahan yang tak disenangi rakyat.

Yang pelik dan aneh diMalaysia pulak, lain tak seperti mereka yang berjuang untuk Kemerdekaan, berjuang untuk Makanan, berjuang menghapuskan Penindasan, berjuang kerana agama dan pelbagai-bagai lagi yang cenderungnya demi keadilan kemanusiaan dan hak rakyat! di Malaysia pulak lain jadinya apa-apa pun perhimpunan yang nak dibuat mesti ada beberapa kreteria dan ketetapan yang kena buat. Kesimpulan atau tujuan nya kebanyakan memperjuangkan untuk seseorang, tak hairanler kalau satu Malaya dah Tahu telah wujud golongan yang kononya pintar atau pelajar tetapi sebenarnya spesis baru dari golongan Angguk-angguk dan Geleng-geleng, Tak heran sehingga masa kejadian perarakan MANSUHKAN ISA pun mereka yang beramai-ramai dijalan kalau ditanya apa maksud ISA pasti terkelu tak dijawab! Habis-habis yang diperkatakan Undang-undang Kejam, kesian-kesian sungguh moral Pelajar Haram Jadah kita, memang tak sedar diuntung, sedangkan makan minum serta belanja mereka pun di biayai oeh kerajaan yang sekian lama Merdeka dan Makmur serta Aman. Malah kalau di ungkit Tok Moyang, Opah Atuk mereka pun mengecap keamanan hasil dari perjuangan Mereka yang kini ditentang oleh kepalanya yang melaungkan dendam peribadi kes Mata Lebam dan menutup mulut rakyat kisah Aljubrinya! cukup bijak dan memastikan beberapa pekara yang tidak disedari oleh golongan angguk-angguk yang senang diketuk untuk jadi pengganas di jalan raya. Antara sasarannya:

1. Lokasi mestilah di bandaraya Kuala Lumpur, sebabnya boleh dapat liputan seluruh dunia. Baru Gempak! Sedar atau tidak tak ada dunia heran pun sebab tak masuk akal tujuan demonstrasi, jauh bezanya memperjuangkan keamanan dan kemanusiaan tapi bukan di Malaysia yang sebenarnya memperjuangkan untuk pemimpinya yang haloba dan menutup kisah aib yg jadi kesukaanya.
2. Perkataan Rakyat digunakan sebenarnya untuk berselindung disebalik motif sebenarnya. Apa sangkut paut dengan ISA yang dilaksanakan kepada PEMIMPIN yang membawa negara kearah Huru-Hara. Pemimpin PR yang mengetuai perhimpunan ini sememangnya mahu Rakyat ditangkap bagi memberi gambaran kekejaman Pemerintah. untuk sapa yang nak dikenakan pemimpin ataupun Rakyat?
3. Kanak-kanak yang tak berdosa sangat di perlukan, sebabnya kalau apa-apa terjadi senang menuduh Pemerintah Kejam, lagi pun tak susah nak arah siangguk-angguk ni sebab jenis pendek akal. Siapa yang kejam sebenarnya Mak Bapak yang haram jadah atau Pemerintah. Rakyat lagi yang jadi mangsanya
4.Masjid-masjid digunakan sebagai markas sebabnya bila kerahan keselamatan dibuat, tentu nampak kejam sangat ala Israel dengan Palestin, tak pun macam pemerintah menzalimi Islam
seperti seorang Kafir yang membunuh pejuang islam. Dr Hatta contohnya berapa kali sangat pergi Masjid Negara, time nak buat perhimpunan Haram baru ke mesjid.
5. Pelajar-pelajar sebab golongan ini sebenarnya merupakan generasi yang berpelajaran kononnya, supaya dilhat mengimbangi Senario Demonstrasi Dunia bila kebanyakan pelajar yang terlibat! Sepekara lagi apabila golongan ini juga lah yang akan dipancing dan di hasut hasad supaya minda mereka akan kearah negatif sekali gus nampak seolah diangkat tetapi sebenarnya merupakan Penggundi Baru yg boleh dilambung syiling.

Sekupang malas nak panjangkan huraian yang kebanyakannya semua rakyat dah tau dan Muak mendengarnya, jadi loya pulak nanti bila hilang selera apabila asyik di asak dengan cerita BASI yang PR selalu gunakan pada RAKYAT. Pakai lah Otak yop!
JANGAN jadi mak bapak haram jadah yang gunakan anak sebagai PERISAI MANUSIA! ini bermakna anda memang nak bunuh anak sendiri! Bukan tak tahu kalau sikecil anda tercedera atau mati mak bapak haram jadah ni ler patutnya dihukum, sula jer jubor dema, Ibarat bunuh anak sendiri! awal-awal semua dah tahu berpolitik 18 tahun keatas! kalau mati bermakna mati katak! jangan naya kanak-kanak yang tak berdosa, mereka yang bawak kanak-kanak sebelum ni memang Haram Jadah memang setan Iblis dan confirm Neraka! Pedulikan perjuangan aljubri tak ada sangkut paut lansung dengan kanak-kanak yang tak tahu apa-apa dan tak berdosa!

Kerajaan pun patut ambik tindakan dan sedar apabila sekarang dah mula ada pengganas yang nirip alkaedah, Kerap muncul disetiap pergerakan dan perhimpunan haram, siap berbaju merah dan barrey merah ala pengganas! Setiap perhimpunan HARAM TERANG-TERANG MEREKALAH YANG PENGATUR DAN AGEN MENGHASUT ORANG LAIN SUPAYA TERLIBAT!. Tak kiralah TANGKAP DAN KENAKAN ISA (nak merasa sangat) kalau boleh balun jer dengan cotar biar berbekas kat dahi, macam, tu baru dema tahu langgit tinggi rendah serta yang baik dan buruk. Jenis ni memang tak pernah bersyukur dengan keadaan Aman yang sekarang di kecapi, humban jer ketengah pulau biar gasak dema nak demonstrasi sampai bakar satu pulau pun tak apa, Pelik jugak kenapa demo tak buat di Penang, Kedah, Selanggor Kelantan atau Singapore ( hahaha anuar pandai nego dgn amerka cari modal)

Sekupangdua bagi cadangan bernas, kalau nak lagi ramai dan glamour pegi buat demo kat depan rumah NIK AZIZ, RUMAH ANUAR IBRAHIM, RUMAH KARPAL SINGH, RUMAH KIT SIANG, DEPAN KANDANG BABI TERBESAR SELANGGOR pun boleh! kalau dah boleh tunduk-tunduk dan pegang liln pun boleh, tak kan kat situ tak boleh! nampak mesra kawan kan! muahahahahaha! pada nik ajiz teman nak terangkan mike kalau hari jadi letak lilin depan makanan, tapi kalau macam niza pegang lilin tu depan gereja... sama ker! hukumya MERAGUKAN! SENANG BANYAKLER DAH ADA HUKUM MERAGUKAN, ... maksudnya...errrr..errr BOLEHLAH YER!

1 ulasan:

singamaraja berkata...

sELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND