19 November, 2009

APALAH BEZANYA SEORANG YANGTAK HADIR SIDANG DUN DENGAN RAMAI HARAM JADAH YANG ROSAKKAN SIDANG DUN

Kadang-kadang pelik jugak... dema ingat rakyat ni bodo sangat kemenilai, mana tak nya, di Kedah seorang Adun tak hadir dua kali disingkirkan dari DUN, mencari kesilapan memang senang... di Perak ni Lagi dahsyat berpuluh-puluh Adun yang cuba nak gagalkan setiap Sidang DUN ... tak ker Haram jadah namanya. bukan setakat itu saja, badget untuk rakyat sepatutnya di bentang dan dibahaskan lansung tak diambil peduli.. jadi kenapa guna nama Rakyat.

Apakah yang dilakukan di Perak ini lebih mulia dari peristiwa Adun yang sememangnya ditunggu untk disingkir, Mana peginya moral seorang pemimpin yang terang-terang kita nampak bukan nak bagi keselesaan kepada rakyat tapi nak bagi tambah supaya negeri huru hara dan persalahkan kerajaan Perak sekarang yang di tadbir oleh BN terutama usaha yang berterusan terutama Menteri Besarnya Dr Zambry yang kini makin dekat dengan RAKYAT. segala kebaikan akan dikotorkan oleh haram jadah, segala usaha akan di jengkelkan tanpa mengira baiknya untuk rakyat. itulah yang nampaknya berlaku di Perak. Dema bukan peduli nak jadi apa pada Rakyat dan nampaknya sekarang buruk sangka menjadi senjata dema sampaikan doa melaknat, sembahyang hajat meminta buruk...dan banyak lagi, adakah iniyang di tuntut oleh agama kita sendiri, malah sedihnya tidak ada dalam tuntutan rasullulah s a w terhadap umatnya supaya mengerohkan tunututan dalam islam. hadis dipermainkan, agama dilacurkan, apa lagi yang layak teman gelor selain memang komer ni HARAM JADA!

8 ulasan:

Awanama berkata...

HAHAHAHAHA LAWAK SUNGGUH MUKO NIZAR NI...MEMANG PATUT MUKO-MUKO DIO MACAM NI

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, kenapa tak tanya PAS, ada wakil rakyat dia orang di Kelantan dah berblan-bulan tidak dapat menjalankan tugas mereka tak ambil pusing pun untuk mengosongkannya........ ini dia yang dikatan hamPAS......

sekupangdua berkata...

bro yang gambi salam semoga sihat adanya, terkejut juga teman rupanya macam tu ler pulak dema ni , memang ler nampak busuk sangat hasad kalau dah macam ni.

Gedung Akal berkata...

Apa kata kita culik 35 orang wakil rakyat barisan nasional, suruh depa jadi bebas, kita pergi istana negara, minta Sultan Mizan isytihar anwar Ibrahim pula jadi PM. Tentu mengarut macam tu kan?
Yang jadi di Perak macam tu la.

sekupangdua berkata...

hahaha tapi 16 september yang kata nak bawak 31 orang sampai sekarang ni .... lansung tak nampak......... yang betuinya kesian kuyup satu badan basah di kencing.... lagi nak ampu angkat lahabau, idakler.. teman nak kena kencing muahahaha... 35... satu pun tarak...busuk..ler..busuk betui

Awanama berkata...

memang betui tu sebaiknya mereka solat taubat semasa sembahyang hajat depan SUK tempohari... kan lebih afdal

sekupangdua berkata...

salam semua sekupang nak mintak maaf tentang beberapa kesilapan teknikal yang agak menganggu blog ni tak dapat dihubungi, sedang usahakan insyallah sehari dua ok kot! apapun terima kasih keran ziarah kalian, salam

Awanama berkata...

memang dia (nijar) keturunan yg baik2........ keturunan hamba kapir menyesatkan ummah sebab kan tembelang dah pecah dia ni memang nak kaut harta rakyat dan tak nak lepas jawatan MB atau pun sesuai sangat digelar Malaun Babi

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND