16 November, 2009

KONGSI SAMUN DUIT RAKYAT... pun bukan pekara baru!

Tahniah x-pkr.. tapi pada teman tak ler ter terkejut sampai guling pering (gila-gila sampai tergolek-golek) apapun dia (azmin) mana ada takut!, yang pentingnya keja sama ataupun lebih kurang macam penyamun dalam kisah atau wayang arahan Arwah seniman P Ramlee NUJUM PAK BELALANG bilamana dua org penyamun yang sedang bahagi-bahagikan harta samunan dildalam gua, satuuuu..untok kau....tiga untuk aku kata penymun yang namanya NYAWA kepada sahabatnya BADAN. Allahyarham P Ramlee rupa-rupanya memang si Nujum Pak belalang, mana tak nya, banyak kisahnya yang sekarang berlaku... betui ker....?

Tengok sajaler... kera jagaan dua butir ... sebijik watak group yang haram jadah JASON KING (bila samdol tu kena tarik jawatan}, 3 pendekar laksamana DO RE MI (memang sama dengan sifat haloba yang rakus pada rakyat yang hampir sama dengan MB haram dan haji BAHKIL , ORANG MINYAK, PENDEKAR BUJANG LAPOK...iskkk kalau nak sebut memang banyak, kesamaannya seperti sidang bawah pokok, nujum pak belalang, orang minyak... (alaaaa... adaptasi dari SPEKER HARAM), patung cendana (kan sama dengan niza yg lupa daratan... dan banyak lagi

tapi yang teman agak kesian rakyat di perbodohkan ... haram jadah ni masih lagi tak mengaku salah sebab rakus mengorek harta rakyat. Part azmin ni memang dia pandai, kerana apa sebelum aku di lingkupkan baik aku songlap (menyamun) apa-apa punmari kita sedarkan rakyat penipuan haram jadah ni kepada rakyat,

Sepekara lagi kalau miker dah pernah tenok cerita 6 JAHANAM, pehhhhh memang enam penyamun dema dulu sebijik macam dalam cerita tersebut, akhirnya ditumpaskan oleh P Ramli yang buat pembalasan dalam lain erti kata tada ampun utk penyamun, komer flshback balik dan cuba namakan siapa yang cukup kesamaan di dalam watak samseng, bukan susah sangat.

Jadi sekupangdua mohon jika tutan-tuan (pelawat ke blog sekupangdua) boleh senaraikan 6 jahanam didalam komen tuan terhadap artikel ni, boleh kita bandingkan dan hitung jumlah yg teramai dan yg akan jadi pemenagnya, tolong senarai mengikut ranking... muahahaha. insyallah say akan paparkan nanti jawapannya.... takbir! SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA, MOHON MAAF ZAHIR BATIN.

LAB BAI KALA HUMALAB BAI... LAB BAI KALA SHARI KALA-KALA BAI,...

P/S... Cerita lanjut ziarah di blog http://x-pkr. blogspot.com

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oooi aku nak cuba teka sapa 6 jahanam
1, Niza
2. ngeh
3, ngah
4. sivakumar
5. yg simpang pulai tu nama aku lupa
6. celaka buntong tu

hehehe,,, betui ker, ada hadiah ke sekupangdua?

Tanpa Nama berkata...

kalau tak silap teman rasanya
1. niza, 2.sivakumar, 3, ngeh ku ham 4. ngah ngah kot, 5 & 6 teman pun tak tahu namanya... tapi mamat yang 2 ekor haram jadah tu dari kampar dan guntong kot.

atuk rock

sekupangdua berkata...

mua hahaha hadiahnya teman bagi cuti HARI RAYA AIDIL ADHA!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND