01 Februari, 2010

NIZAR MENDAHULUI TUHAN?... ISKKKH TAKABORNYER MIKER


Sekali lagi nizar mendahului tuhan, mana taknya bila terbalik dalam kereta yang di pandu nya seolah mahu katakan tuhan mahu menunjukkan betapa besarnya memelihara beliau yang tak jadi apa-apapun walaupun tayar keempat-empat keatas semasa dalam kemalangan, Apa nie... BLOGGER Alhusyin nie pun satu anggaplah itu sebagi signal, ini tak... adeker dah ropa macam satu mukjizat pulak membanggakan diri... kononya menunjukkan betapa benarnya sinizar yang tak cedera dalam kemlangan tersebut,

Apapun tidak sapa yang ketahui kecuali asykar pengganas si unit amal ni tak pulak nak cerita bila tengah malam ada seorang hamba Allah datang menziarah Nizar yang rasa dia mendahului tuhan! mana taknya dia rasa macam dia dilindungi... muahahaha. hamba allah yang sekupang maksudkan Dr Zambry menteri besar Perak yang datang tanpa pengetahuan ramai sekadar dua tiga orang jer... itu pun unit amal menahan Menteri Besar seolah bapak dema punya hospital, tak sedor diri lagi tuu... inilah yang dikatakan unit amal kononya ... kehainya lansung tak beramal, memang pekara begini suka disimpan nizar ... apa lagi nak cerita kat ramai!

NAK MUNTAH TEMAN BILA TAK SEDOR LAGI... bila nizar sekali lagi menyatakan KEMENANGAN BERPIHAK KEPADA PAS... SOKONGAN HAKIM AKAN MENJADI 4-1 KEPADA KEMENANGAN PAS PADA 9 hb nie... perghhhh DAHSYAT TU! idak ker miker ingat dengan surah bertenung nasib mana akalnyer?, DAHSYAT TU LEBIH ADVANTAGE DARI ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI? kesian teman dengan si gila kuasa nie, kuat sakitnyer... Tidakkah apa yang miker katakan nie nampaknya serupa ada bebayor ker dengan hakim yang miker rasa cukup PASTI ataupun CONFIRM memihak kepada miker nie... SAMPAI BOLEH CONFIRM NIE tentu ke dema ni dibayo sampai miker sudah tahu dulu keputusan mereka!

APA YANG NYATA, APABILA KEPUTUSAN TIDAK MEMIHAK KEPADA DIA ... HAHAHAHA TENGOKLER MEROYAN NYER DEMA UDAH TENTU NOMBOR SATU YANG DISALAHKAN UMNO sebab nya pelbagai ler yang selagi mulut dema bercakap. iya ler sama ler macamana dema juga akan menyalahkan takdir tuhan yang tak benor... semua salah, semua tak betui, semua RASUAH, SEMUA SEMUA TAK BETUI KECUALI MULUT SINIZAR JER YANG BETUIIII! TAK CAYA KATA TEMAN MENGKOMER TENGOK JER LER NANTI. DAH MEMANG TERANG BERSULUH ... SI NIZAR RASA DIA LEBIH BESOR DARI TUHAN!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND