23 Disember, 2010

PNGHARAMAN 1 MALAYSIA, RAKYAT BASAH KUYUP KENA KENCING LAGI!!!

PENGHARAMAN 1 MALAYSIA di Selangor oleh Parti Kencing Rakyat memang bukan Agenda atau Manifesto PR menyimpang dari Tujuan asal PR, lalu diharamkan di selangor oleh Sang Gagap nie yang hilang gagap semasa Rampas harta rakyat dan berkerja Kuat menyamun selagi boleh menyamun. 1 Malaysia amatlah tidak seperti mana perjuangan malah tersasar jauh dari Perjuanganm PR sehingga kini memperjuangkan MATA LEBAM dan bukan memperjuangkan Hak Rakyat yang boleh dikatakan 'PEGI MAMPOS LER RAKYAT!'
Yang pelik nya si JUBRI dan si GAGAP ni tang mana sakitnya bila kerajaan Malaysia melancarkan konsep 1 Malaysia yang mengutamakan Nasib Rakyat bila menyebut Rakyat didahulukan, Apa yg si Jubri dan si Gagap ni sakit hati, mungkin juga sakitnya ditempat lain yang menjadi tanda tanya RAKYAT tang mana sakitnya dua ekor Beruk nie? tang hidungnya ker? tang telinga nyer ker? tang pungkoknya ker? atau tang kemaluannya ker?
Kalau dah tau dan tak setuju dengan apa yang Kerajaan buat sekarang, buat lah konsep sendiri, suka hati bapak dia ler nak buat, lantak lah kalau nak buat 2 malaysia ker? 33 malaysia ker? 1 yahudi ker? (ini mungkin serasi ... sebab memang tokey nya yahudi) buat lah apa yang sijubrri dan gagap suka. Kalau nak buat 1 Jubri pun kita tak halang,
Tapi bila orang buat demi rakyat dia yang paling kuat melompat, apasal bro? bukan pakai duit lu pun! bila tang 1 malaysia, bukan main kecoh lagi dua ekor berok, tapi tang Putrajaya pulak dua ekor berok ni sampai mengigau malam sambil tersenyum berangan dapat duduk Putrajaya, teman cukup kesian penyokong nya yang sekarang ni basah KUTUP disebabkan si jubri dan gagap ni, tah berapa kali kena kencing nya tah! 16 September Tawan Putrajaya, Dalang sebenar APCO tapi tuduh orang lain, Tipu hidup-hidup rakyat satu ketika dulu konon nya dia dan RPK ada salinan surat pemeriksaan doktor terhadap kes sedap dia meLIWAT tetapi aleh-aleh dia pulak minta makamah kebenaran salinan surat tersebut, jadinya surat dulu tu sendiri bikin la!
memang sesuai pemilihan lambang Mata Satu yang maklum kita tahu mata satu ni lambang setan  (setan mata satu) dan di gunakan juga oleh beberapa pertubuhan terutamanya Yahudi, macam la rakyat ni bodoh sangat sehingga kini 'habuk pun tarak' apa lagi nak memperjuangkan HAK RAKYAT yang memang lansung tak pernah buat selain sekarang ni menyamun ada ler! Nampaknya agenda perjuangan PR memang Rakyat Maklum setakat ini makin kuat... bukan KUAT KERJA tetapi makin KUAT KENCINGnya si jubri dan si gagap ni! Takbir!

2 ulasan:

Awanama berkata...

hahahaha tang 1 jubri tu aku pun setuju, biar lah dia orang dengan geng2 jubri hehehe

ANGKATAN PEMIKIR berkata...

salam bro!
Sememangnya bertambah basah kuyup rakyat di kencingka, rasanya Rakyat sudah mula sedar dengan perjuangan PKR dan Pakatan Rakyat yang sehingga kini masih memperjuangankan soal anuar ibrahim di inaya, rasanya rakyat sudah cukup sedar bila sehingga kini tiada pembelaan terhadap nasib rakyat.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND