21 Januari, 2011

NIZAR KANTOI LAGI... TENGOK VEDIO NI!!

Sebut pasal nak jadikan negeri ditabir cara islam, sepanjang 11 Bulan Perak Dineraka kan oleh Pakatan Ruyup. tak ada satu pun yang berlandaskan Islam, malah kita tengok Islam macam di jumudkan kedalam pemerintahan neraka oleh DAP yang sebenarnya Kuasa memerintah Perak darul Ridzuan, Rakyat Perak pada mulanya menjangka paling tidak tindakan awal kearah pentabiran islam ialah dengan pengharaman dan penutupan Kedai-kedai ekor (NOMBOR). Seperti biasa kita pun tahu, Nizar tidak mungkin dapat angkat kepala apatah lagi nak bercakap dengan ketuanya Ngah bin Ngeh. bukan setakat itu saja, Pas siap memberi laluan kepasa kaum kafir di pentas-pentas Ceramah Perdana PAS. Ustaz-ustaz Kafir ni sesuka hati bapak dia nak baca dan huraikan hadis dan Nas mengikut fahaman dia sendiri, soal dari mana dan bagaimana terbentuknya Hadis/Nas itu datang memang tak dipeduli, PAS nak menegur? pakat kena ketuk ler... !!! malah sesuka hati Kafir DAPig ni nak kafir dan tuduh sesiapa ikut suka bapak dia yang Rasuah. begitulah setiap kali ada ceramah perdana dalam Parti Ajaran Sesat nie...

Saksikanlah sendiri seorang bekas Menteri Besar yang meneraka kan Perak yang hanya menurut arahan DAP yang sebenarnya PEMERINTAH sebenar, Nizar bercakap pasal Agama islam dan dia jugak yang kantoi dalam video dibawah, beliau tuduh DS Dr Zambry Kadir menjamu Hantu dalam PERISTIWA ANCHAK.
Apapun sekupang teringat bila Adun Jelapang, Yb Hee yang dihina bila menyuarakan pendapatnya 'Perlu ada Exco Wanita' semasa pemerintahan Pakatan Ruyup satu ketika dulu. Jawapan yg di terima 'oii cacat lu diam lah!' membuktikan Pakatan Ruyup berlumba-lumba mencari tempat untuk diri sendiri sebagai EXCO yang berpeluang cari habuan sendiri selain meletakan Boneka dari PAS mengaburi mata rakyat. Akhirnya Yb Jelapang keluar dan menjadi Bebas betul-betul membuat DAP tersungkur. bagaimanapun Alhamdulillah... Perak Kembali AMAN JAYA sekarang ini dibawah Menteri Besar DS Dr Zambry Kadir, moga segala usha beliau dapat menangkis si JUARA FITNAH & PENGHASUT yang memesongkan akidah Rakyat Perak Darul Ridzuan. DAULAT TUANKU!
Ikuti siri perbahasan Dr Zambry menjawab Nizar Benak, Klik :
EPISOD 1 
EPISOD 2
EPISOD 3
EPISOD 4
EPISOD 5


Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND