27 Julai, 2011

CUBAAN MENYERANG PERDANA MENTERI DI KL SENTRAL?

TENGOK BETUL-BETUL VIDEO INI, Nyata dua orang HARAM JADAH ni memang pernah Sekupang bongkarkan beberapa muslihat dan memfitnah serta menghasut rakyat menjadikan Negara lebih huru hara dan kucar kacir, Dua ekor Haram jadah ni cuba menyerang Perdana Menteri ketika membuat lawatan ke KL Sentral kira-kira jam 2.30 petang tadi adalah untuk melancarkan Kempen Kibarkan Jalur Gemilang sempena menyambut Kemerdekaan pada Hujung Bulan ini nasib baik diatas ketangkasan pengawal peribadi beliau dua orang Haprak ini dapat di tangkap.
Sebaik di tangkap macam biasalah spesis telan berlebihan kencing sijubri ini mula berlakon dengan kata sebagai rakyat nak jumpa Perdana Menteri kesayangan mereka, sedangkan sebelum ini termasuk diPRN Sarawak inilah muka yang menghina, memfitnah malah memaki Ds Najib dengan tujuan mengaibkan beliau. Disebalik Peristiwa ini tadi rakyat mula curiga kerana mereka memang menunggu di tempat tersebut, memakai baju kuning ditutupi jaket ataupun baju Bola Penyokong Malaysia yang kebetulan berwarna kuning(jersi), malah telah siap sedia dengan Kamera Video yang begitu cepat diupload kelaman YouTube dan banyak lagi seperti ia telah dirancangkan, Kelibat Tambi yang satu ni lagi lah menjadikan Rakyat di Parlimen Saratok bila dia lah punca yang menjadikan mereka penduduk tempatan berbalah dan berselisih faham sesama sendiri, sekupang pernah menyiarkan 2 atau tiga kali kisah Tambi ni punya kerja sebelum ini (KLIK SINI) Jadi tak mustahil tambi ini berniat untuk menyerang atau memalukan DS Najib dengan menyerbu beliau di KL Sentral tadi.
Begitu juga Ketua Penerangan AMK Pusat Rozan Azean Mat yang menjadi co staring atau perancang VIDEO yang menipu dalam lakonan Mati haram jadah si Suhardi Mohd yang menjadi watak utama dalam lakonan. Fitnah untuk Rakyat dikencingkan semasa Bersih (KLIK SINI). Mangkuk ini juga menjadi penghasut utama untuk BERSHIT supaya keadaan lebih huru hara. kalau dah sampat level begini semacam pembrontakan dia sanggup buat, apatah lagi tindakan yang lebih berani dia mampu buat. Geram rakyat ditipu masa Bershit belum reda dia dah buat Fitnah baru pulak!  

Jadi tidak timbul mereka kata tidak ada niat nak menyerang tetapi hanya untuk menghantar surat, nyata POLIS cepat bertintak, kalau tidak sebarang kemungkinan pun boleh berlaku. Kalau kita rujuk kepada kejadian sebelum ini yang sekupang pernah post didalam Blog sekupang kesemua mereka ini boleh dianggap ada perancangan jahat, tindakan tegas keatas mereka supaya tidak lagi jadi seperti ini. 
Apapun sekupang rasa rakyat dah cukup tahu apa sebenarnya hasrat mereka, paling senang nak tahu hati perut dema ni tengok jer Warna baju mereka kuning dan denarlah pekik reformasi semasa kehadiran DS Najib. Tak mustahil Cameraman sudah bersedia kerana mereka telah merancang dari awal untuk mengaibkan PM kita malah tidak keterlaluan kita katakan sudah ada dalam senarai untuk Next Episode selepas 9hb lalu bila perarakan Haram Bersih sebagai Pilot Episode, dah tentu akan ada lagi perancangan jahat selagi SiJubri belum tenang menunggu nasib yang dia sendiri tau samada Lewat atau Giller Made In China nya


 Antara yang ditahan termasuklah Timbalan Ketua Penerangan AMK Rozan Azin Mat Rasip, Exco AMK Pusat, Zaki Yamani, Zulfikar Ali Ariffin, Manivannan Gowindasamy dan pembantu ahli parlimen Ampang, Mohamad Fareez Kamal Intidzan.

Insiden berlaku apabila Zaki cuba masuk ke dalam laluan Najib bagi menyerahkan sepucuk surat yang dipercayai tuntutan BERSIH kepada Perdana Menteri itu.

Sebaik sahaja beliau masuk sambil memanggil "Datuk Seri", empat pengawal peribadi Najib terus memegangnya dan mengheret beliau keluar dari tempat tersebut dan diserahkan kepada anggota polis yang sedia berkawal.
Najib juga dilihat sempat melihat ke arah Zaki dan pergelutan yang berlaku yang hanya berjarak kira-kira satu meter darinya.

Seorang rakannya, Zulfikar pula ditahan apabila cuba menanyakan kepada polis kenapa Zaki ditahan dengan cara kasar.
Ekoran itu kesemua mereka yang memakai baju kuning itu ditahan pihak polis. Kesemuanya difahamkan dibawa ke Balai Polis Jalan Travers.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sesudsh diharamkan BERSIH bermakna semua pekara yang merupai dan sememangnya berkenaan BERSIH sudah dikara menyalahi undang-undang, tangkap sahaja dan dakwa, lagi pun rakyat amat bersetuju dengan tindakan tanpa berbelah bagi. sebagai RAKYAT kami mahu KEAMANAN.

Tanpa Nama berkata...

KASI HUKUM JER DIAORG NI, MENYUSAH DAN MEMUALKAN. JANGAN BERI MUKA KERANA AKIBATNYA NANTI NEGARA JUGA YANG ROSAK, DISEBABKAN NILA SETITIK HABIS SEMUA TERJEBAK.
SOKONG SBGMANA UNNON 10.30

KANJENG berkata...

Sudah di kira pengganas bila semua mereka memang terlibat dalam perhimpunan haram 9hb lalu BERSIH, sepatutnya ditangkap dan didakwa, jangan berlembut sangat

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya benda ni memang satu konspirasi pihak PKR. Benda ni memang dah dirancang. Mamat cameraman ada duk sebelah aku masa kat kl sentral ni. Mula2 aku xsyak pe pon, tapi bila DS Najib lalu jek mamat tu trus buka handycam dia fokus kat DS Najib. Mujur la polis bertindak cepat dan tak guna kekerasan sgt. Kalo x, msti jadi isu besor. Jadi to all juak2 PKR, g mampus la lu org dgn bapak pembohong Nuar-Al Juburi.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND