21 Julai, 2011

PERAK CYBER TROOPERS : TIADA RUANG UNTUK KAKI BODEK!

PCT (Perak cyber Troopers) Semalam, Membuat Resolusi dan ketetapan bersama menyokong diatas kenyataan Menteri Besar Perak DS Dr Zambry Abdul Kadir merangkap Pengerusi Barisan Nasioanal negeri Perak tentang penyataan beliau bahawa tiada RUANG akan diberi kepada KAKI BODEK yang memasang strategi dan angan-angan dengan sentiasa mengikut Program-proram  beliau terutama Bersama rakyat dengan harapan dapat dicalon di PRU 13 nanti. PCT amat bersetuju dengan pandangan Dr Zambry bila menjawab soalan wartawan pada 19hb lalu beliau tidak akan TERPENGARUH  atau ‘TERMAKAN’ dengan cara individu yang mendampinginya dengan harapan dipilih sebagai CALON' dengan mengambil kira salah satu punca kekalahan dibeberapa kawasan adalah kerana CALON yang tidak disenangi Rakyat dan tidak BUAT KERJA serta tidak disenangi Rakyat, sebaliknya bertindak mengkhianati Calon seangkatan  dan BN bila tidak terpilih.

PCT juga merasa lega dengan kesedaran Beliau bila diminta mengulas kecenderungan segelintir pemimpin politik yang kelihatan semakin KERAP HADIR ke MAJLIS yang dhadirinya termasuk Program turun padang bersama rakyat  yang dipercayai ada kaitan dengan bahang Pilihanraya umum yang semakin dirasai.
Mengenai keluhan rakyat ada ahli politik ‘KACAU DAUN’ dengan tidak member peluang mereka bermesra dengan Menteri Besar ketika Program turun padang termasuk ketika waktu makan . Zambry berkata beliau memahami Masalah  tersebut.

SEHUBUNGAN ITU KAMI MENGAMBIL KESEPAKATAN DENGAN SEBULAT SUARA SEBAGAI BLOGGERS YANG MEWAKILI SUARA DAN PENDIRIAN RAKYAT BERDIRI UTUH DAN MEMPERTAHANKAN PENYATAAN DS DR MENTERI BESAR TERSEBUT. PCT MENGAMBIL KIRA AMAT PENTING TENTANG  PERSOALAN INI KERANA SOAL CALON JUGA MENJADIKAN PUNCA DIANTARA KEGAGALAN DIBEBERAPA KERUSI YANG DITANDINGI SEBELUM INI DI PRU 12. 

PERAK CYBER TROOPERS
SAF PERANG CYBER PERAK DARULRIDZUAN

Sekupangdua mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada PCT kerana berani dan menyedari kesilapan lalu yang tidak patut diulangi menjadi salah satu punca kekalahan BN. lebih menyakitkan bila jenis PENTING TEMBOLOK dema ni siap bawak penyokong. lagipun telah terbukti dibeberapa PRK bila kemenangan BN bila calon yang boleh menang (winning candidate) seperti saranan DS Najib Tun Razak  sebagai Perdana menteri dan DS Dr Zambry Menteri Besar Perak,
Disini juga sekupang siarkan pendapat diantara blogger-blogger PCT yang lain: (klik nama untuk ke blog dema)
AWEKZ BUKIT GANTANG : Calon kali ini mestilah yang Boleh Menang atau Winning Candidate seperti yang diperkatakan oleh Perdana Menteri dan Menteri Besar, malah dibeberapa PRK sebelum ini telah terbukti bila Rakyat sebagai pengundi telahpun kembalikan semula harapan mereka diatas kertas undi dengan kemenangan BN yang lalu. Calon-calon tempatan juga perlu diambil kira dan diberi perhatian kerana mereka cukup faham dan arif dengan keperluan pengundi serta dikenali masyarakat.
KAMUNTING CENTRAL : Jangan Ulang lagi kesilapan lalu, jangan beri peluang lansung pada kaki bodek ni, RUGI BESAR sebab jika mencalonkan mereka bermakna kita (BN) menempah kekalahan dari awal-awal lagi.
TOPAN ALAM : Setuju sangat bro, CALON pilihan RAKYAT  atau Winning Candidate terbukti telah menjadi igauan burok pada pembangkang bila kalah teruk sebelum ini di PRK dan terikini di PRN Sarawak Contohnya PKR yang bertanding Kerusi yang paling banyak di Sarawak sebanyak 49 kerusi dan merupakan TSUNAMI yang lebih teruk dari BN di PRU12 lalu bila hanya memenangi hanya 3 kerusi sahaja. Itupun dua calon kalah kerana tidak disenangi Rakyat, manakala satu lagi ialah kerusi Baru Bian yang mahu diangkat sebagai CM dan ketua pembangkang jika memenagi PRN Sarawak. dia menang pun dengan majoriti seratus lebih sahaja yang boleh dikira NASIB
BUDAK BENTENG : Kenyataan PCT adalah sebagai satu AMARAN dan kita nak bagi tau mereka lah penyebab bila RAKYAT mengalih pilihan mereka sebagai tanda protes terhadap mereka sebaliknya BN terpaksa menanggung Kerosakan ini selepas PRU 12.
PERGHHH KIRI KANAN : Pedulikan Mereka KAKI BODEK, lagi pun kalau pilih mereka bermakna kita pilih kalah. singkirkan mereka yang berpentingkan diri. sudah jelas dan terang jika sebelum ini mereka bertindak Sabotaj malah mengkhianati BN sendiri semasa PRU lalu. Apa guna simpan atau bagi peluang.
MARI KUAT : Apa guna simpan jenis ni bro, Tindakan berani & tepat memilih calon boleh menang kerana itu yang RAKYAT nak! Jenis macam ni bro lu x tak tau dia org jaga tembolok sndri. BN yg kena tanggung & dapat busok. disbb dia org (KAKI BODEK) pgundi kasi pangkah lain. kalu bagi muka lagi, gua ingat kali nie pakat Pengundi dok umah x mau pegi Undi. 
TAIPING CENTRAL : Calon yang Kuat kerja dan disenangi pengundi perlu diutamakan. Calon muda juga perlu diberi peluang, tengok sahaja PBB di Sarawak. CM meletakan 10 muka baru dipertandingkan. 35 kerusi yang ditandingi atas tiket PBB dan semuanya MENANG. Rakyat manzahirkan tanggungjawab memilih calon BN bila keluhan mereka didengari.
KINTA MEJERIT: KINTA ikut dan bersetuju dengan kenyataan PCT, malah kita akan tentang jenis yang macam mereka. Bukan itu sahaja kita sudah tiba masanya menyedarkan mereka apa yang rakyat mahukan.Jangan bagi RUANG kepada kaki BODEK & AMPU. Tiada guna menyimpan VIRUS merosakan Kerajaan kita sendiri
PAK TAM : Tang ni la Pak Tam respek kat hangpa. Pak Tam harap satu hari nanti PCT jugak senaraikan calun-calun yang boleh menang atau yang RAKYAT mau.Depa jangan duk mengarut bawak penyukung kalu tak ada tempat. Kenyataan PCT sebagai AMARAN supaya jgn duk pelecah pengundi Kita kasi tau depa lagu mana yang RAKYAT mau! Banyak Bunyi Kalu dengan depa-depa ni kita Balun pi... he he kena ajakr sikit depa ni.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH
Macam ni lah yang kita hendak, Kesedaran ini sepatutnya alert sikitlah pemimpin-peminpin, yang eloknya bagi laluan pada yg dah lama bergelar YB. Buang kepentingan diri.

TINDAKAN PCT YG BERNAS DAN BERANI. SOKONG PENUH

Tanpa Nama berkata...

potong jangan tak potong, jgn bagi ruang jenis macam ini

shafinasofians berkata...

setuju amat

Tanpa Nama berkata...

JEIS YANG MACAM NI SEBENARNYA PUNCA PENGUNDI MENGALIH KE CALON LAWAN. ELOK BENAR DI SISIHKAN DARI SEKARANG. ITUPUN KALAU MAHU KEMENANGAN BARISAN NASIONAL BERTAMBAH. PENGUNDI SUDAH SERIK DENGAN MEREKA, CALON RAKYAT PERLU DI DAHULUKAN.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND