06 Julai, 2011

TANGKAP JER, DAH ADA BUKTI DAN SENARAI PENGGANAS PENGKHIANAT NEGARA!!!

DAH TERANG MENGAKU AKAN BERSAMA BERSIH MENGHIANAT NEGARA dalam FB (KLIK), Siap letak nama dan butiran lagi, Apa lagi TANGKAP jer PENGKHIANAT NEGARA yang sudah terang dengan ideologi Komunis dan merancang huru harakan Negara, kita tengok ketor tak lutut dema nanti, biar kita tengok kaum yang suka telan kencing siJub ni terKENCING pulak! Berani atau bodoh bila meletakan status dan maklumat diri sebagai salah seorang yang akan turut serta dengan Pimpinan yang di agungkan Ambiga yang tentunya akan membawa kesan serta huru hara kepada Negara. Sebagai Pengkhianat keamanan maka amat wajar ditangkap jer dema nie, dema yang akan bertanggung jawab terhadap segala kerosakan imej , identiti dan keamanan Negara. lagi pun Rakyat sudah tahu dan didedahkan dengan pelbagai bukti bila Pihak POLIS telah menjumpai beberapa bukti risallah, senjata, bom buat sendiri, merccun bola, t shirt Bersih, pergerakan mewujudkan komunis danmacam-macam lagi yang menjanjikan sejarah Hitam negara bakal berulang lagi selepas 13 Mei 1969 yang begitu perit bagi rakyat menerima kembali.
Apapun kalau tak dibendung bakal memberi ruang kepada anasir luar mengambil kesempatan, samada peluang mencampuri perihal negara maupun memang ada rancangan dengan orang dalam negara yang menjadikan sebab yang memungkinkan kemasukan campur tangan asing. Nampaknya Ambiga memang berjaya seperti kehendak siJUB untuk meredakan tekanan serta mengalihkan ISU besar MELACUR Amoi Made in China yang sebenarnya menjadikan SiJUB kantoi dengan kesukaannya. Bukan setakat itu, malah Kes perbicaraan Pembunuhan Sosilawati yang begitu kejam oleh gengster Mereka juga semakin sayup hilang dari bualan mulut rakyat dek disebabkan perancangan HARAM JADAH BERSIH! 

Sekupang memang berharap tindakan keatas mereka yang mengaku akan hadir sudah boleh diambil kira sebagai mereka yang terang-terang melanggar dan mengaku sebagai pengkhianat Negara srerta menyokong idealogi dan mahu bertindak ikut fahaman Komunis. Apa lagi bagi dema merasa sikit macamana rasanya menjadi pengkhinant Negara dan bagi sedor sikit dengan keamanan yang dikecapi oleh negara dan jangan sekali-kali lupa bersyukur dengan pemberian tuhan keatas kita. Malu ler sikit, kalau dah Rakyat TAK NAK PEMBANGKANG sebagai kerajaan jangan la sampai nak jadikan negara macam Afgan, Mesir, Iraq dan sebagainya. Buta ker tak pakai Mata dan Otak untuk berfikir... MANA ADA NEGARA SELEPAS PEMBRONTAKAN? sebaliknya Negara bakal musnah dan kita bakal melihat mayat-mayat keluarga kita sendiri yang mati kebuluran depan mata sementara Orang Asing bermaharajalela. Dah kalau nak sangat buat demo ala Asia Barat, Pakat ramai-ramai (Jangan Lupa semua pemimpin tertinggi DAP termasuk Ambiga) uat rombongan cuba demo kat Afgan, Mesir maupun Iraq. memang berjuta menadah tangan supaya JANGAN TAK PERGI, hehehe bakal majulahh industri kilang keranda ... itu pun kalau jumpa, kalau tak satu ling jer... senang sikit!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan kesemua aktivis membawa ideologi yang sama. Ramai lagi yg berlainan ideologi turut serta. Satu revolusi melibatkan banyak matlamat perjuangan.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND