09 November, 2011

AYOYO! INI APA CELITA! SEMUA RAPAT KALU KENA SEBAT SI JUBRI?

JENG, JENG, JENG!!! Nampaknya siapa sekeliling siJubri ni nampaknya ada simpan pelbagai rahsia atau kesah yang orang tak tau, tapi setakat mana tersimpan? yang terbaru sekupang dengor ada mangsa baru. ishhh setakat mana nak simpan, stakat mana nak di nafikan. Disuruh ke Mekah buat haji masih tidak ada bunyi malah makin senyap! jadi jangan jaja surah keliling raih simpati keliling, yang mangsa keliling tu jugak nampaknya bakal membongkar! Apa ko ingat kita tak da tuhan?, apa ko ingat nak jadi firaun mahu lawan Allah SWT dan nak jadi tuhan? Macam ler takda agama dan tak percaya Islam.  Apapun komer soroti cerita yang teman dengor ni... ishhh nampaknya bergegor ler lagi Pemimpin Kencing Rakyat! kita tengok jer macam mana Parti Ajaran Sesat kawan cium mulot nak back up kes main tak kira pintu depan belakang! Moga Allah perturunkan Bala keatas sesiapa sahaja yang melakukan hubungan sejenis ni. Apatah lagi kalau ini yang memegang tampuk pemerintahan, tambah lagi bercita-cita nak jadi Perdana Menteri? Nau'zubillahhimin zalik! Terbaru kisah simamat Rafizi Ramli ni, antara yang disekeliling Orang nombor satu Selangor! yang pegang duit selangor ler... sebelum ni kita pernah didengor kisah  Azmin, Saiful dan sekarang Rafizi Ramli ler pulak. makin heboh ada JENG JENG JENG dengor kishnya... Anwar Ibrahim merupakan Penasihat Ekonomi Selangor, manakala Rafizi Ramli pula adalah Ketua Esekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor  
Makin hangat diperkatakan beberapa bloggers macam ada Cerita baru, Harapnya segala keburukan dapat dibongkar kerana ini hak rakyat untuk memilih pemimpin! kita tak nak pemimpin yang ada sifat HARAM JADAH! Tak sanggup teman kalau ini ler yang nak jadi Perdana Menteri! Lagi menjadi kemusykilan bila Kaka Azmin sendiri ada cerita bila Azmin belakang nya berdarah sebaik balik dari HAWAII tu, pada yang banyak info dah boleh carik date dan tengok sapa yang dia berjumpa di HAWAII tu, perhhh kat sana kalau nak bolen keliling pantai pun boleh, depan belakang bukan soal kalau nak buat seks, INI MALAYSIA LA bangang! Islam Ugama Rasmi kat sini la bangang! koang tengok sendiri Video di bawah nie!
Nak muntah teman bila dngor cerita kisah GAY ni, ishhh korang tengok ler sendiri dalam blog kawan-kawan aku yang heboh kisah gay ni, kita dengor ler cita dema, GOMO ada story nyer, sorry ler teman ada alah sikit, hehehe nak muntah yop!

Siapa Rafizi Ramli? Apa kisah gelap yang disorokkan oleh beliau? Sejarah Hitam dalam hidup yang beliau tidak dapat lupakan? Mari kita Bongkar....
Lahir: 14 September 1977
Tempat Lahir: Besut, Terengganu
Membesar: di Kemaman dan Kuala Kangsar
LATAR BELAKANG PENDIDIKAN
Pendidikan awal @ Sekolah Rendah Sultan Ismail, Kemaman (1984 – 1989)
Kolej Melayu Kuala Kangsar (1990 – 1994)
Leeds University (1996 – 1999)
Apa yang berlaku di Leeds University ? Apa yang menyebabkan Rafizi Ramli mengelabah apabila beberapa Blogger mengeluarkan artikel mengenai sejarah lampau nya? Apa musibat yang beliau akan terima?

Gua cerita banyak tu taknaklah beb tapi Gua nak bagi sedikit nasihat pada Rafizi Ramli yang sekarang ini cuba menutup setiap lubang yang ada mengenai kisah Anwar Ibrahim dan dirinya sewaktu di England. Kisah apa? Jeng jeng jeng.......
Anwar Ibrahim sewaktu Rafizi di England merupakan Timbalan Perdana Menteri, pelajar kesayangan Anwar Ibrahim malah rakan Rafizi turut mengesahkan setiap kali kunjungan Anwar Ibrahim ke England akan disambut oleh Rafizi.
Apa yang Berlaku? Fuh.....ini Story maut punya lah..Hua Hua Hua.....

Apa pun Gua nak ingatkan pada pembaca mengenai pekara ini.
Anwar Ibrahim merupakan Penasihat Ekonomi Selangor, manakala Rafizi Ramli pula adalah Ketua Esekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor yang mana Anwar Ibrahim merupakan Boss nya. Apa cerita ni Kak Wan?

Apakah anda semua nampak apa yang Gua Hint ni? Tak nampak? Tak mengapa Gua bagi lagi Klu nya..... He hehe

Pada usia 23 tahun, Azmin telah dilantik sebagai pegawai khas kepada Anwar Ibrahim yang ketika itu Menteri Pelajaran. Beliau telah dinaikkan pangkat sebagai setiausaha peribadi Anwar pada tahun 1989, dan terus ketika Anwar menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri 1998.
Wow 10 tahun bersama Anwar Ibrahim dalam satu pejabat. Apa depa buat? Apa yang berlaku? Emmm mungkin video MINAQ JINGGO diatas ni boleh anda semua hayati......

Masih lagi belum nampak kaitan antara Kerjaya Rafizi Ramli, dan Azmin Ali? Ok tak mengapa kita bagi satu lagi Klu.....Jeng Jeng Jeng....
Mohd. Saiful Bukhari bekerja sebagai pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pemegang diari merah beliau. Mohd Saiful Bukhari juga dibawa oleh Dato Seri Anwar Ibrahim ke Hong Kong, Singapura dan lain lain lokasi.
Pertemuan terakhir Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari secara tertutup adalah di kondo Mewah Damansara yang mana dalam masa tersebut Anwar Ibrahim telah meliwat Saiful Bukhari. Perbicaraan Mahkamah terus berjalan yang mana Pendakwaraya telah membuktikan bahawa AIR MANI yang ditemui dalam DUBUR Saiful Bukhari adalah milik Dato Seri Anwar Ibrahim.

So Rasanya dah faham tak? Kalau tak Faham jugak kita tunggu esok pulak...Hua Hua Hua....

Psssttt... Rafizi Ramli, Azmin Ali, Saiful Bukhari...emmmm Kemut ?

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND