29 November, 2011

HARAM JADAH NGA KOMENG, PATUT DIKHATANKAN SEGERA! KUTUK MB DR ZAMBRY HITAM METALIK!



NGA KOMENG MEMANG PATUT DIPOTONG LANCAU (KHATANKAN) MEMANG HARAM JADAH DAN KIMAK BETUI SI NGA KOMENG DAN PAS! TUNGGU SAMPAI TEMPAT TEMAN DAN KAWAN-KAWAN TEMAN NANTI, AKAN DEMA BAWAK TOK MUDIM SEKALI BIOR POTONG HABIS KOTE SI NGA KOMENG KIMAK NIE! BANYAK BENOR CAKAP TTG ISLAM SESUKA BAPAK DIA! KAFIRKAN ORANG ISLAM, BACA DAN TAFSIR HADIS IKUT KEPALA BANA DIA, FITNAH SESUKA TOK DIA, TABUR CERCA MACAM SALAT TAIK KAT PONGGONG!
KORANG TENGOK SENDIRI LA MANA GAYA NYA DEMA NI HARAM JADAH TERMASUK PAS YANG BAGI KAFIR HARBIK HINA BANGSA DAN AGAMA SENDIRI, NAMPAK JELAS DEMA NI PENCACAI DAP, TAK MALU KER YOP! MACAM TAK BERTELOR ORANG PAS NI JADI KAKI ANGGUK DAN PENCACAI PAS! APA LAGI HADIS DAN NAS YANG KORANG NAK JUAL KAT KAFIR HARBIK NI, JUAL AGAMA, JUAL MARUAH, JUAL SEGALA-GALANYA MACAM HARAM JADAH, KORANG TUNGGU LER DENGAN KORANG-KORANG PATUT DI POTONG HABIS, MENYUSAHKAN DAN MENYESATKAN ORANG ISLAM, DAN SELAYAKNYA MEMANG PATUT JADI GOLONGAN KAFIR CIUM MOLOT DENGAN DAP, NAK SESANGAT JADI HARAM JADAH, TUKOR JER LER AGAMA, PAKAT PEGI TOKONG JER ABIH CERITA, ADA PUN BUKAN NAK MEMERTABATKAN ISLAM TAPI MEROSAKAN UMMAH! MACAM KAWAN TEMAN CAKAP... KALAUDAH GITU YOP, SURUH LER DEMA MAKAN BABI SEMEJA USTAZ NGA DEMA! SELESAI, BUAT PA DEPA JUAL AGAMA SENDIRI, MACAM AGAMA TU BAPAK DEMA YANG BUAT! KAHAK PTUIII!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sdra Sdra Sekupangdua, izin kan saya,

HANYA DI MALAYSIA

Manusia saperti DAP itu dan ahli ahli yang ketawakan saorang kafir hina saorang Islam lain, yang menjadi sahabat sahabat karib nya saperti kita semua maklum itu,saya sarankan di biarkan saja teruskan menjadi contoh ulong rasis tegar demi mengingatkan ALIF BA TA bahawa musuh kita bukan didalam selimut.

Saya marah sebab kita semua yang jadi kan dap bermaharajela semenjak 2008.

Mereka dan sahabat sahabat mengeksploitasikan sistem kenegaraan kita yang memberi nya perlindungan dan 1M najib yang galakkan sikap saperti yang di amalkan mereka semenjak 2008.

Sayugia di ingat bahawa ada 7(tujuh)juta pasang mata telinga yang sedang memerhati kan nya dan setiap gerak geri ucapan tabiat DAP yang di lapor dengan teliti olih akhbar vernakular dan tabloid bahasa inggeris.

Berita berita itu di bincang dan di bahas di ratusan kopi tiam dan warong yang tidak pernah di jejaki olih kaum saya.

DAP amat di sanjung olih kaum cina dan sanjungan mereka tidak sama ketebalan nya saperti sanjungan cina terhadap mca dan gerakan dan dap memang di canang dan di apikan dan mengapikan sentimen anti Islam dan Melayu serta institusi Islam dan Melayu.

Yang si sahabat dap di perak memang suka lah hipokrasy hina dan dan maaf hina dan maaf atas sebab nak kan balas dendam di Perak dan ini menjadi pendorong dendam kesumat yang amat tebal taksub hitam pekat mendalam sedalam nya.

Berani saya unjurkan perkara ini akan di ulang semakin dekat pru, dan sesiapa berani lempang sepupu kapada mantan senior ex ko.

Kalau hati kite orang PERAK memang lah nak .....kan dia...saya akan ambil teladan dari pasir salak tuan birch....sebagai contoh.

Maka perlu kita hebah dan hujah dengan apa cara kapada umat Melayu yang sudah lupa dan juga yang muda yang tak tahu dan tak kesah dan tak peduli akan sejarah.
Kita tidak lupa.

Terima kasih diatas pendirian sikap tegas anda semua kapada dap dan sahabat mereka.

arjuna waspada.
changkat lobak.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND