27 November, 2011

PERHIMPUNAN AGUNG UMNO MEMBUKTIKAN SIAPA SEBENARNYA PENCACAI!

SALAM MAAL HIJRAH! PERCAYA atau TIDAK Perhimpunan Agung UMNO kali ini secara tidak lansung bakal mendedahkan siapa sebenarnya Pencacai! Malah tak payah kita nak siasat dan cari, Lahabau-lahabau atau pencacai-pencacai nie akan tampil sendiri. Dema ni semacam bingung tertelan lebih kencing Boss akan jadi penyibuk,penjaga tepi kain orang, penganalisis, pemutar alam, pemfitnah, pengkhianat Bangsa dan segala per-per yang ada kaitan dengan keluarga atau spesis Haram Jadah! Gampang-gampang ni paling kuat berhasad, iri hati, busuk perut dan gadai maruah bangsa!

Apa yang sekupang maksudkan adalah mereka-mereka yang kita tahu datang dari bloggers maupun  pemimpin Parti Pemimpin Kencing Rakyat dan Parti Ajaran Sesat! Golongan ini juga sebenarnya yang ikut perkembangan UMNO terutama disetiap Perhimpunan Agung UMNO sendiri. Apa sahaja yang dibahaskan oleh Pemimpin akan diguna selagi boleh untuk Spin, mereka-reka, memfitnah, memutar belit, melaga-lagakan, memburukan pemimpin dan segala per yang boleh dineuteralkan semacam BENAR! Apa saja yang mereka dapat samada dari gambar-gambar persidangan, Akhbar-akhbar, internet, TV dan lain-lain. Malah tidak terkejut berita lansung yang difitnah juga boleh kita lihat dan baca didada akhbar Lidah Syaitan mereka sendiri seperti HARAKAH dan Suara KEADILAN Spesis Pencacai ini akan meneliti dari setiap perkataan yang dibahaskan termasuk Presiden sendiri yang boleh diedit, di persoal atau diputar belitkan.
Seperti yang rakyat tahu, bukan setakat itu overtime dema, malah bila setiap kali Persidangan di lansungkan sebelum ini, Video-video yang diedit dan disambung semula. Tentunya semua yang di paparkan sudah tentulah segala keburukan yang dispin atau diedit. Setiap kali persidangan, maka kita akan dapat melihat dan membaca Blog-blog anjing DAP serta dilaman Youtube. Bukan main sibuk lagi... malah lebih sibuk dari perwakilan serta pemimpin UMNO sendiri.
Sekupang & Rakan-rakan Bloggers Perak (PCT) memang paham  bila baru-baru ini Pihak Pengurusan dengan Idea Jaket Biru & Merah kepada Media-media, Bloggers dan sebagainya.  Tentunya bagi menjaga ketirisan maklumat yang di spin atau diputar belit oleh pembangkang. Konsep Jaket untuk media ini bagi mengekang segala maklumat yang bocor semasa Persidangan. Dengan Adanya Jeket Biru (untuk dalam Dewan) dan Jaket Merah (Luar Dewan) sedikit sebanyak memungkinkan Wakil Media dapat dipantau terutama bagi mereka yang Bolos masuk dan merakam segala kejadian, Gambar-gambar kepincangan, atau kesalahan tertib majlis malah gambar pemimpin yg tertidur pun akan digunakan sebagai Jamu berHasad memburukan selagi ada point untuk menarik perhatian Rakyat yang difitnah oleh mereka.
Pesanan Bloggers rakan-rakan kepada pengurusan UMNO supaya lebih berhati-hati dan jangan sesekali merasakan usaha serta tindakan meyaring dari kemasukan secara sulit Media dan bloggers Pengkhianat Rakyat dengan cara jaket Biru & merah sudah memadai dengan yakin efektif serta berkesan! Sekupang  masih ingat bila salah seorang Rakan Blogger Pak Tam  berkata ' Kalu Depa mau tau siapa sebenarnya yg duk bucor & Putar maklumat, Tu la antara wakil-wakil media yang tah dari mana depa duk mai. Apa, Kalu kita kena fitnah depa mau tulung ka? Blogger macam Hangpa ni la yang patut depa mau jemput atau bagi jaket warna-warna tu. Tak kan depa tak tau lagu hangpa ni kalu di luka dengan pisau belit... Kompon darah UMNO yang duk keluar memancut' Memang ada benarnya apa yang bloggers Pak Tam ni kata, kalau diteliti memang gambar-gambar & Rakaman video yang digunakan pembangkang memang punya kelas tersendiri. Ketara kualiti gambar-gambar di ambil dari jarak dekat serta mengunnakan Kamera berjenama yang digunakan oleh profesional! jadi sudah tentunya mereka ini diantara ratusan juruphoto-juruphoto yang berada semasa perhimpunan terutama dalam dewan,  Mungkin juga ada diantara mereka yang menyalurkan bahan kepada pembangkang. Apapun Harapan Kami Bloggers Perak Cycber Troopers (PCT) pengurusan kena faham dan berharap sedikit kelonggaran untuk kami buat liputan dalam blog-blog kami, bukan menyanggah tetapi tak di maklumkan tentang peraturan baru nie. Bukan saja tak dimaklumkan memohon malah tidak diberitahu lansung peraturan baru ini, PCT hanya tahu bila terpapar di Buliten TV3. Mungkin kah kami ni terlalu kerdil dan tak memberi impak atau berkesan kepada Kalian? Apalagi... jangan mimpi la, berangan jemputan dari UMB atau pihak-pihak tertentu Kita tunggu & tengok nanti apa seterusnya!  

Apapun Sekupang dan rakan-rakan Bloggers nak ucap tahniah dengan Persidangan Agung UMNO 2011, Parti yang hasil dari kesinambungan perjuangan mereka-meraka yang terdahulu, tetap utuh dan terbukti memertabat dan memperkasakan Bangsa. Menjulangkan Agama, Memerdekakan Negara, Mempertahankan Maruah Bangsa! Sebagai mana yang telah sekupang katakan golongan PENCACAI yang dimaksudkan. PAS dan PKR  paling sibuk jadi pencacai menabur fitnah dan memperlekehkan Jasa Kerajaan kepada Rakyat disetiap kali Perhimpunan Agung UMNO diadakan. Manakala DAP lansung tak kecoh seperti malaun-malaun ni, Sekadar mengoyang kaki dan mengarahkan pencacai selesaikan kerja. Jangan Mimpi lah dua-dua pencacai ni berani angkat muka! pakat ditonggengkan SiJubri ler jawabnya
TABIK RESPEK TEMAN & RAKAN-RAKAN BLOGGERS (PCT) UNTUK KALIAN, TERUSKAN PERJUANGAN SELAGI HAYAT ADA, UMNO PARTI KERAMAT PERJUANGAN AGAMA, NEGARA & BANGSA KITA PERTAHANKAN, INSYALLAH... SELAMAT BERSIDANG!!!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND