24 Julai, 2012

PADA-PADA LER YOP, ORANG PAS BATU GAJAH TAK POSA KER? FITNAH TAK INGATRAMADHAN...


Kengkawan dan sahabat teman terutama Bloggers banyak yang reda sikit sembang pasal Politik sebab ramadhan, nie yang makin kuat menjadi fitnah yang dema terutama PAS Batu Gajah idak ker komer nie posa tak di bulan Ramadhan? atau yang menulis blog komer ni belum potong kote lagi ker atau lebih tepat sebagai Islam, pada-pada ler yop, pakat semua nak buat fitnah elok ler mengkomer jangan malukan sunnah Rasulullah dengan berjubah dan berlebai serta berjanggut. ngalahkan kapior dan yahudi di bukan posa komer buat FITNAH

Nie yang terbaru teman terbaca dari sebuah blog pasal Tanah Kubur yang nak dipolitik kan dan di buat cerita Fitnah dan semacam biasaler bapak dema buasir pun dah Tentu UMNO yang akan disalahkan macam diajor guru Aljubri ler, apa-apa pakat longgok kat UMNO! memang jelas kita tau PAS sekadar boleh angguk pada PKR terutama Aljub dan Angguk pada DAP kalau mau dicacaikan, tak payah Nik Aziz ti Ambiga pun dah boleh gerakkan ahli PAS untuk jadi cai demo...

Selepas teman menghubungi dengan rakan bloggers tersebut dia buka cerita dan siasat penuh dengan cerita nie di pejabat tanah, Pejabat Agama dan lain-lain yang ada kaitan dengan Fitnah yg kononnya tanah KUBOR pun UMNO nak Sapu yang di Postkan dalam Blog Cai Kafir Harbik macam Media Perak, hehehe elok benor tukar FITNAH PERAK kan lebih tepat lagi... sama ler macam nizar sekadar boleh angguk dan ikut jer pembayor atau taukey DAP yang dema ingat rakyat tak tau, hahaha tukang kasut dan jual bundle pun tahu siapa tokey komer...

Jadi dah sebab tak da modal soal kubur dibangkitkan apatah lagi kawasan batu gajah ni memang dema nak attack si YB Midah, jadi longgok jer apa cerita pun janji ada FITNAH terhangat, memang komer ni dah tak ada islam ker lagi, elok ler jangan belagak macam orang Warak dan bebenor Islam, kalau dah bulan posa pun komer tak pernah nak hormat teguran Rasullullah yang dah ingat kan posa tu bukan tahan lapor jer, mulut dan hati tak pulak komer nak jaga.

Maleh teman nak sembang, kalau nak tau macamana dema Fitnah komer tengok ler penjelasan Penuh (KLIK) bagaimana dema nak jugak Fitnah! kahak ptui elok ler komer jangan malukan Sunnah nabi kalau dah masih bersifat Firaun...

1 ulasan:

ddinbunga berkata...

ASSALAM BRO, DEPA TAKUT APA BRO, KAN KER KUNCI SYURGA ADA KAT NI A JIZ

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND