14 November, 2012

PADA PADA LER YONG! HORMAT LER SIKIT ORANG TUA!

CER NASIHATKAN ANAK BERANAK BAPAK DENGAN ANAK POMPUAN NIE! HORMAT LAH SIKIT KAT ORANG TUA! TAK TAU ADAB LER... Errr... Memang ler dua ekor netuk nie tak tau adab pun, tapi HORMAT LER SIKIT KAT ORANG TUA!!!

MELALAK MACAM UNGKA . Terjerit-jerit bagi ceramah,sekejap cakap sekejap kata tak cakap, sekejap nak saman sekejap kata tak nak jawab dgn lawyer yg dia cakap depan lawyer ishh amenda ler sarkis nie, melalak macam ungka, terjerit-jerit, terpekik terlolong menjerit macam beruk sarkis dalam ceramah

Tak nampak ker orang tua nie tengah kerojer! ishhh tak hormat lansung...tak boleh ker cakap sorang-sorang masa berak dalam toilet... errr komer jer jangan babitkan Azmean lak buat kerojer dalam tandas, hehehe...menjerit dia tapi tak keluar suara lak!!! Hehehe...

1 ulasan:

aku anjoi berkata...

tengah lena diulit intan

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND