09 November, 2012

PENGHINA ISLAM PULAK TUMPANG SEKAKI NURUL! PAS HIANG BALLS!!!


Pass Bagai hiang telor, makin kuat jadi tikus mondok! kesah CSL diungkit utk dapat simpati pengundi pun buat dema makin kelu, apa tidaknya konon selar CSL sebaliknya CSL cabar pas masukan HUDUD dalam menifesto dema terutama pakatan roket buat makin kuat meroyan PAS selepas MB Meroyan yang jadi dummy utk menjual agama...

Kisah Nurul masih belum reda tetiba penghina islam nie muncul menyokong gamaknya utk balas dendam pada apa yg dia sebelum nie di kecam oleh umat islam disini, dulu dia tapi sekarang nie Nurul, jadi apa sekalipun dia cuma mengiyakan jer, Nurul yang buat statment tu, cukup jelas lansung dia tak hiraukan PAS yang sekarang nie nampaknya berjalan dengan muka diseret ke tembok. Jangan macam-macam yop! kalau nak selamat tunduk jer jangan angkat muka! kalau nak bagi Pak Pacak atau pak pandir meroyan sebagai MB lagi jangan banyak bunyi...

Isu sokong kebebasan agama ni bukan baru, kalau dulu ada yg kata manisnya muka awek nie tapi sekarang dah banyak yang muntah monggek bila terdengar nama nie disebut, bagaimana pun PAS tetap dan patut diberi kredit sebab menjadi Pencacai yang luar biasa. Kita tahu pelapis kepada Tuan Guru lansung tak pernah mahu diwujud atau di siap sediakan demi perjuangan utk Islam, sebaliknya hanya jadi tukang angguk yg tak akan angkat muka untuk Boss kafirun yang sebenarnya... toksah yang lantang yang oku pun dah cukup buat basah satu seluar bila kena tegur, jadi terbaik pakat ikut jer dan kuatkan angguk

Penghina Islam nie nampaknya cukup jelas lansung tak takut dengan PASSSS sebabnya dia tahu siapa tuan besar dalam pakatan roket, tang cacaian nie memang dah lama PAZZZZ sain maut dengan harapan di perak nie dapat peluang jadi MB lagi kot! 

Apapun jenis cerodik buah per lior ni akan setia mencacai, dea bukan tau dan lazimnya kaki angguk mana tau kaji sebalinya tahu tunduk dan angguk jer, tak ker dema nak perkatakan pekara 160(2) dalam perlembagaan yang dicapai semasa Merdekanya Malaysia hasil pejuang dulu yang menetapkan bahawa Bangsa Melayu mestilah Islam sebagai bumi, apa yg penghina islam ni buat adalah untuk memperlihatkan betapa mangkuknya PAS dan bertapa setianya dema bagai termakan nasi kangkang...

Hehehe... ater komer tak nak demo kat bangunan DAP ker pulak mintak Ngangeh ni buktikan dema amat percaya dengan Islam dengan telus, naper tak memeluk Islam kalau dah benor... tang yuran berkatan dema ni jangan risau on house ler teman boleh sponser... ater ada BALLS ke komer?

1 ulasan:

budak sri kinta berkata...

salam bro... sempoi giler la blog bro ni... sy rasa mcm kenal je la bro ni... tak salah sy bro ni bassist kumpulan ikrar dulu kan...? hehe... sy pernah terserempak dgn bro rasanya... muka bro memang hensem giler... badan bro pon nampak mcm umur 18 tahun jer... mcm ni la bro... cite panjang tak guna.... di pendekkan cerita.... TOLONG PAUTKAN BLOG SY BRO... PLEASE.... budaksrikinta.blogspot.com tima kasih.... hehe...

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND