25 Oktober, 2012

HANJIN ROKET MULA MENYALAK...?

KONG... KONG, KONNNGG!!! Nampaknya hanjin Roket dah mula menyalak? hehehe... pelik kan! isu CSL yang dah basi kini diungkit semula. Ada juga kebodohan cacaian nie, Apakah upah tinggi benor dari Pakartun Roket sanggup jadi pak sanggup atau pun Buta Cina ataupun Cina Buta? Ada yang hanjin nie tak sedar dalam
menyorokan status sebenar... hebat sebagai Pencacai yang tiada tandingnya dengan yang lain

Kesilapan paling ketara yang tak disedari bila memang tak nampak sekor pun DAPig dalam demo yang dipenuhi oleh hanjin dan BaRuWa roket. dah tentulah muka dema tak akan join sebab kalau dah taukey ada sekali nanti di selak dan tahu sapa sebenornya hanjin dalam kisah ANJING KU MENYALAK SELEPAS MAKAN DAGING...

Gambar nie tiada kaitan sengan sesapa termasuk JKKK dan RELA... DAP kalu tak tau la?
Hehehe... dah basi isu nie tetiba jer ungkit balik... taukey tak ikut sekali ker?
Khalifah nie... tak nak demo ker? jangan lupa ajak sekali...
Cer Sound bila nak berkhatan? katakan wahyu dah ada...

Nie camana pulak nie, tak kan sebab upah kot? kasi tau la bila nak idemo! 
Bukan pelik pun malah semua rakyat dah tau sapa disebalik demo nie... kalau kata perjuangkan demi Islam maka dah tentu penghina Islam nie dah disuarakan dengan berdemo dan protes terhadap penghina ini. Tapi kenapa masa nie tak kong kong kong menyalak? kenapa tak tanda tangan ikut protes Dua Dajal kepala besor komer? 
Bertambah pelik isu CSL ler pulak tetiba yang diungkit balik, ishhh pahamnya kalau dema nak protes kepada penghina Islam nie sepatutnya daru dulu dah dema serang Dua Dajal nie! kenapa tang CSL jer yang tetiba telor dua bijik wujud semula, tak kan kat dua laknatulah nie terus hilang balls? agak-agaknya lupa kot nak protes pada dua daja yang banyak berjasa bila jadikan sejarah dinegeri Perak bila MB dari parti komer dapat merasa sekejap sebagai Boneka dengan harapan Meroyannya susut! 

Lari...Tak nak sign protes penghina Islam di Parlimen...

Meroyan nie lansung tak nak tanda tangan bersama umat islam yang lain protes kebiadapan rakan proksi Menteri Besar tak nak ker pulak komer demo kat dia, paham kita memang lah kalau menentang arus dengan kembar dajal nie pakat tak merasa lagi jadi pak Menteri Pasola, tapi tak kan hilang dua bijik Egg depan lahabau nie? Tapi kat merata ceramah macam ler  dia jer yang akan masuk syurga, alim dan warak semacam panglima islam jer, sebaliknya kat pentas ceramah jer berani kat luar kalu pakat jadi Heng Honk!!! macam anak kinzir jalan tunduk disebabkan malu dia sebagai anak kinzir...

Nie yang hina rasulullah dan umat Islam... tak nak demo ker? 

Hari ni nampaknya sekumpulan kong kong memegang sepanduk kononnya protes CSL yang menghina Islam... pelik jugak isu basi tetiba diungkit semua, tapi yang ketaranya demo kumpulang kong kong nie nampaknya selepas ada pak tiri dema yang diselar dan diberi peringatan supaya jangan biadap bila menghina Rasulullah dan islam bila dia menghina protes umat Islam terhadap filem The Inocence Muslim yang bukan hanya di sini tapi seluruh dunia bangkit dan protes.

Jadi tak heran ler tak nampak sepet dah kalau lazimnya kita tau taukeh setakat bagi upah, komer kenaler jadi cacaian, lagi pun memang komer yang paling layak sebagai cai taukeh! Tak pa lah kot mana tau esok lusa kalau tetiba komer jadi kuat semangat kot jumpa balik balls komer balik, jangan lupa ajak teman pegi demo atau protes terhadap dua dajjal pemimpin tertinggi komer... tapi teman paham kerat kuku pun komer tak berani angkat muka kat lahabau tu... ye ler takut tak merasa nanti Meroyan duduk kerusi MB. jadi kena ler buat baik pada boss komer tu, pendek rezeki kang satu hal lak... Hehehehe... lain kali ajak taukeh komer sekalai... bodohnya komer. bila semua tau kenapa dan dari mana datangnya tetiba nak demo... camana pun teman respek dengan komer... memang terbaek lah sebagai PENCACAI... rasanya dah sepatutnya komer belajor jadi garang dan kuat menyalak macam anjing kurap... kong kong... Kongggg! 

Yop mintak tolong kengkawan... dah puas teman semak nama CSL tak ada ler dalam senarai ahli UMNO! ater apa ke bingungnya tetiba UMNO yang komer protes, dia MCA ler... ishhh makan ubat ceoat yop, jadi sasau macam meroyan tu nanti semua orang susah... 

3 ulasan:

REZAB Tanah Melayu berkata...

SALAM PERJUANGAN
pohon dipautkan http://rezabtanahmelayu.blogspot.com
dalam blog tuan

Terima kasih.

REZAB Tanah Melayu berkata...

SALAM PERJUANGAN
pohon dipautkan http://rezabtanahmelayu.blogspot.com
dalam blog tuan

Terima kasih.

ddinbunga berkata...

ASSALAM, MANA LAGI TERUK, CSL MELAHIRKAN RASA KERISAUAN PERLAKSANAAN HUKUM HUDUD YG DIJADIKAN BAHAN POLITIK PENCACAI PAS, BANDING PULAK DGN KARPAL DAP YG MINTA LANGKAH MAYAT DIA DULU UNTUK BUAT HUKUM HUDUD, MANA LAGI JAHAT... NGAPER BERUK2 NI TAK BUAT DEMO DEPAN WILDCHAIR KARPAL

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND