13 Oktober, 2012

TU DIA...PROTES PENGHINA NABI DAN ISLAM TAK MAU SIGN, KRONI KALU SAIN TERUS LULUS


APA CERITA NIE? lu tak mau sign sebagai menyokong bantah penghinaan Islam dan Muhammad Rasulullah di Parlimen tempohari, la ni blog budak benteng pulak dedah betapa rakusnya si meroyan ni yang kuat menyalak kononnya Dr Zambry dan kerajaan negeri sekarang ni penuh rasuah dan Kroni!

Dalam Utusan Malaysia juga terpampang pendedahan oleh blog BB pasal Menteri Besar Pakartun Roket yang sign surat arahan supaya bagi projek baiki jalan dan menaik taraf Jalan Melor dengan peruntukan Khas ... itu baru 11 bulan lakonan sebagai MB apatah lagi kalau sepenggal, mak oii habis satu perak boleh dillelongnya 

Menarik disini bila teman terfikir macam mana dia tak sanggup tanda tangan Bantah penghinaan terhadap Rasulullah Saw. dan Islam yang satu dunia umat islam bangkit keatas penghinaa ini. kenapadia tak nak tanda tangan menyokong? apakah sebab masa tu dia ada sekal i dengan Nga dan ngeh di kiri dan kanannya,kebetulan pula masa tersebut ngeh juga menjadi sasaran kemarahan umat islam yang memperlekeh dan penghinaan kepada uat islam di Malaysia bila dia menyindir dengan mengatakan buang masa dan tenaga jer diatas kebangkitan umat islam yang marah dengan Filem The innocence of Muslim yang nyata menghina Islam serta Rasulullah SAW akhir zaman.

tengok sapa yang kiri kanannya? dari MB lagi tu...


Macam ni yang nak dijadikan pemimpin? sekupangdua pernah cerita hei ni dalam blog temN (KLIK)     bila selamba toya jer dia buat nohing ( buat bodo) tak mau sign protes sekumpulan yang meminta tanda tangan dia untuk sama-sama menyokong bantah kepada penghinaan Nabi Muhammad Saw dan Islam tersebut, banyak benor ker jasa kawannya yang juga menghina usaha umat Islam itu? sampai tak mahu tanda tangan menyokong protes Umat Islam tersebut? 

Berbalik pada surat yang dia tanda tanganni untuk luluskan peruntukan khas kepada sebuah syarikat yang kini dikhabarkan sedang cuba dibongkar milik siapa dan siapa pula dibelakangnya. begitu mudah dia serahkan kepada kroni? mungkin jugak bukan kroni atau pun atas arahan orang lain, dalam bab macam ni tak mustahil sebab memang kita tahu sepanjang dia menjadi Menteri Besar juga kita dah tau bagaimana sudah terang ada agenda disebalik nya bila dia yang melalak di merata ceramah  kononnya Dr Zambry dan pimpinan BN mengamalkan rasuah dan kroni

Lagi terang PAS yang sebenarnya paling minima punya Adun sebaliknya diberikan jawatan Menteri besar sedangkan hanya ada seorang exco dalam pentabiran kerajaan rejim Pakartun roket! macamana nak kata tak amalkan kroni? 

hari nie sudah mula ada pendedahan yang terbukti dengan surat yang dia tanda tangani untuk arahan supaya syarikat KRONI diluluskan peruntukan membaiki dan manaik taraf jalan melur dikawasan beliau sendiri! apa cerita nie? mulut bangkai macam gampang ngutuk orang tapi dia lagi teruk! 

SEKUPANG ADA DENGOR CERITA BARU WEIII... KALI NI KOMER KENA TEKA SAPA PULAK YANG BUAT KEJA MACAM NI JUGAK SEMASA PERAK DINERAKAKAN OLEH MB PAKARTUN ROKET.

CER TEKA SAPA PULAK YANG BERTANGGUNGJAWAB LULUSKAN SABATANG JALAN SUPAYA DI TAR (GLESERAN) sebanyak RM 100 RIBU KEKAWASAN SEBUAH KEBUN KETIKA PAKARTUN ROKET MENERAKAKAN PERAK? 

HEHEHE JANGAN KOMER TAK TAU EXCO NI TERBUKTI TERLIBAT DALAM MELULUSKAN PERUNTUKAN UNTUK KE SEBUAH KEBUN ERR... YANG DIPUNYAI OLEH....? JENG JENG JENG... CER TEKA, INI RUPA YANG KOMER SAMBUT DENGAN TAKBIR! INI RUPA YANG KOMER ANGKAT JADI EXCO ( hehe dia lantik sendiri kot) TEMAN HARAP SANGAT PENGHINA UMAT ISLAM NI PUNYA KERJA DIDEDAHKAN SUPAYA ORANG LAIN TAU MACAMANA PERANGAI DIA SEBENARNYA! 

DEDAH JANGAN TAK DEDAH! orang pas tolong jawab! JANGAN PASAI NAK KUASA KOMER JUAL AGAMA SESUKA BAPAK KOMER! TEMAN PUN ORANG ISLAM PER? BUKAN BAPAK KO PUNYA ISLAM BOLEH BAGI SAPA SAJ YANG KO SUKA BAGI! kahakkk ptuiii!!M

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND