16 Oktober, 2012

HARAM JADAH PEYIMBAH CAT KE BANNER DS ZAMBRY KADIR DIKENAL PASTI RAKAMAN CC TV

Antara yang dirakam CCTV
Polis dalam buruan Haram Jadah yang menyimbah Cat di beberapa banner gergasi Dr Zambry Kadir dibeberapa lokasi di Majlis Pembandaran Manjung, semua nya ekoran retetan seorang bloggers yang membongkar perihal Neza yang salah guna kuasa serta mencabar beliau saman beliau kalau mengatakan ia sebagai Fitnah, dengan memaparkan surat yang ditanda tangani nya bagi meluluskan peruntukan tanpa tender dengan memberikan syarikat Sipcomzu dengan peruntukan khas terus siap dengan tanda tangan tertera disisi dan berchop Menteri Besar, ikuti kish penuh di blog BUDAK BENTENG 

salah satu billboard yang dikhianati...
Baru-baru nie tadi seorang bloggers dari manjung telahpun mendedahkan rakaman CCTV yang telah menunjukan siapa yang HARAM JADAH nie yang menyimbah cat terhadap Billboard yang terpampang wajah Menteri Besar Kesayangan Rakyat Perak dan Perdana Menteri Malaysia DS Najib Tun Abdul Razak. sepatutnya isu begini ditangani dengan baik supaya kalau benar tidak pernah utamakan KRONI sepatutnya tampil dan beri bukti pada rakyat negeri perak bahawa dia tak pernah mementingkan Kroni. jawab juger apa yang dia tanda tangan diatas surat, janga ak mengaku apa yang dibua tapabila ditanya oleh pihak akhbar adakah dia yang menanda tangani surat tersebut




Gambar-gambar rakaman CCTV di pamerkan oleh bloggers BLACK PANTHER dalam siri pendedahan beliau dalam blog beliau, nampaknya jangan komer asyik tuduh yang orang buat sendiri, ingat sebodoh komer ker kalau dah buat billboard sebesor tu dengan kos yang tinggi tetiba nak curahkan cat untuk apa? kalau komer tu memang ler kita tau benor dah memang busuk perut apa jer yang lain orang buat, rentikanler nak tutup si Meroyan hal, dah banyak benda kebelakangan nie yang didedahkan tak boleh komer jawab, ater kalau dah buat idak pulak mengaku! 


rakyat marah dengan kerojer si Meroyan?
Sehubungan itu rakyat mula berhimpun dan bantah serta minta pihak POLIS bertindak keatas haram jadah yang buat kerja terkutuk, rasanya dengan laporan serta bukti CCTV nampaknya tak lama mana lahabau nie rasanya tak kemana, tunggu ler nanti kita tengok muka haram jadah yang buat kerojer nie, tak heran kalau dema ni terima upah sebab dah memang selalu jadi hanjing Pakartun Roket yop! tunggu ler nanti di PRU 13 nanti tau ler komer langit tinggi rendah dihukum oleh rakyat, jangan asyik suka caci maki serta tabur fitnah dan syok sendiri di ceramah komer sendiri jer, yang datang dengor tu orang komer jugak, yang angguk pun orang tu, yang takbirkan bacaan Hadis oleh Kapior laknat pun komer dan yang jadi dajal pun komer jugak ler... ater komer ingat orang suka sangat denga komer? kahak ptuiii!!! jual ler ugama komer, tak lama mana pun yop tak kat akhirat kat duania tuhan boleh bagi CASH!!! 

3 ulasan:

PecahPalakMikir berkata...

Salam perjuangan
Jika diizinkan! Sudi kiranya membenarkan http://pecahpalakmikir.blogspot.com/ untuk tumpang berjuang dipautan blog hebat tuan.
Sekian terima kasih

ddinbunga berkata...

ASSALAM, PASAL ZAMBRY HANSEM DARI NI A JJAR, TU YG DENGKI SESANGAT TU.

sekupangdua berkata...

salam Ddin Bunga... lama tak dengor yop! bila nak wanggey hehehe
Pecah palak... dah link tq bro link kan teman jugak... JOIN PCT sekali bro...

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND