10 Februari, 2013

KERAJAAN PAS KELANTAN JUGA HEBAT DENGAN SEKS?


MEMANG PELIK! Negeri yang diperintah oleh Tuan Guru yang satu ketika dulu dengan samaran sebagai Serambi Mekah nampaknya hari nie tercalar bila tangkapan dan rampasan ubat-ubat kuat seks tiruan yang dirampas semalam. ubat-ubat tiruan ini rupanya dijual berleluasa di Kelantan, 

Pelik benor yop! Macamana pulak menatang barang kuat nie laris di pasaran gelap Kelatan? Banyak pulak permintaannya mengalahkan negeri si Khalid gaygap yang popular kini sebagai darul urut oleh pemerintahannya. 


Barang yang dirampas oleh Penguasa Perubatan yang disorokan dalam satu permis yang telah disiasat ini juga merupakan barang tiruan yang membolehkan penggunannya membolehkan mudarat kepada penggunanya. Sakit jantung dan boleh membawa maut kepada penggunanya.

Ubat Kuat peransang seks nie nampaknya begitu tinggi permintaannya, berdasarkan nilai rampasan yang bernilai lebih RM 15 ribu ringgit ini nampaknya sudah sedia ada penggunannya yang menunggu. Persoalannya kenapa dikelantan, banyak sangatkah rumah urut atau sarang pelacuran yang belum kita ketahui ataupun didedahkan? bukahkah negeri ini juga berjiran dengan negara yang menjadi syurga pelacuran yang hanya di pisahkan oleh sebatang sungai jer?

Sebelum ini juga bila ada siri pendedahan tentang rumah Pelacuran yang tak berapa jauh dari Pejabat Menteri besar jugak kecoh bila blog-blog pernah memaparkan beberapa gambar sarang pelacuran tersebut, pendedahan Blogger Kick That fella yang menjadikan Kelatan menjadi kelam kabut bila baru menyedarinya... guano jadi lagu nie, nanyo kawe....

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND