30 September, 2013

Panas TERBONGKAR... RANCANGAN SULIT MEMBUNUH ' 5 TIGER ' DAP?


PANAS dan TERBONGKAR Rancangan sulit membunuh 5 TIGER Roket? Memang panas beb bila terbongkar rupanya ada pakatan sulit bagi menyingkir 5 TIGER Roket? Pembongkaran demi pembongkaran rancangan sulit yang sebenarnya ada niat tersembunyi oleh Dinasti LIM ... Dimana kesahihan nya? Siapa pula yang membongkar? Siapa pula yang dimaksudkan Dinasti LIM?

Kehadiran blog baru yang sinonim dan ada juga bukti yang begitu terperinci bagai dikatakan Dinasti Agung Lim dikatakan punya rancangan halus bila maharajanya yang kita faham semakin terdesak mencari jalan supaya kumpulan kuasa besar yang terbukti rassis dan mencari jalan keluar rancangan menabal DAULAT si Maharaja yang juga begitu kritikal bila boleh dihapuskan Maharaja atau dinasti nya dengan begitu mudah

Semuanya bila pembongkaran makin PANAS bila satu demi satu rancangan jahat membunuh 5 Tiger besar yang juga sebenarnya dilihat ancaman bagi Maharaja kuku besi yang cukup rasis dan  kejam... 

Semuanya mula jadi isu panas dengan gerakan sulit terbongkar oleh Blog yang mula membongkar apa sebenarnya yang terjadi. Kalau kita sedar blog untuk Maharaja di blog DAP INSIDER yang begitu kuat rasisnya bila kalau diteliti menerbikan Posting atau artikel di laman blog tersebut dalam bahasa CINA yang tentunya hanya boleh dibaca khusus kepada orang cina sahaja... Jadi kita tau selain orang cina, bangsa lain nampaknya tak akan paham apa saja artikel atau posting didalamnya. 

Soal isu ini sebenarnya kita boleh FLASH BACK semasa di kejadian rusuhan di 13 May 69, rusuhan dan pertelingkahan yang berlaku mencetuskan sejarah hitam hingga kini. Pernah juga semasa dipawagam bila tayangan terhenti sebaliknya tulisan Cina terpapar di layar secara tiba-tiba. Penonton terutama bangsa melayu amat marah kerana gangguan tayangan sebaliknya bagi kaum cina didalam pawagam terus keluar dengan segera. Rupa-rupanya serangan oleh kaum maharaja ini masuk kepanggung dengan pelbagai senjata termasuk parang menyerang orang melayu yang ada didalam panggung yang juga dalam termanggu tidak tahu apa yang terjadi... Sementara kaum dia paham dan melarikan diri keluar setelah membaca ayat yang minta mereka keluar dari panggung tersebut...

Soal MEMBUNUH nie bukan soal baru bro... Negara China yng dahulunya cukup mahsyur dan terkenal seluruh Dunia dengan Dinasti agung mereka, Siapa yang boleh meyangkal? Kalau kita imbas dan lihat kembali dalam lipatan sejarah memang mereka digeruni oleh kuasa dinasti pelbagai yang menyimpan macam-macam cerita kehebatan mereka, sinonim dengan orang Jepun juga kita cukup ketahui bagaimana pahlawan mereka seperti samurai, ninja dan pelbagai lagi yang begitu hebat bertarung cuma hanya mahu melindungi Maharaja Atau Raja mereka.
Akibat mereka sendiri juga semua zaman kegemilangan dan kehebatan maharaja, dinasti dan peradaban sejarah bangsa ini sekarang lenyap akibat pengaruh komunism yang juga nampaknya dipersetujui oleh pakartun Roket di sini. 

Tidak hairan lah bila kemunculan thedapinsider sebagai satu laman blog yang nampaknya menjurus kepada pendedahan. Kalau diikuti dari awalnya dalam siri pengenalan nampaknya kita tahu bahawa ada yang tidak senang dengan rasis serta rancangan jahat yang tersembunyi oleh dinasti kuku besi LIM yang cuba dibongkarkan. Penulis nampaknya berasal dari dalam DAP Insider yang begitu rasis, kalau kita ingat suatu ketika dulu seperti peperangan di padang pasir di Iraq antara pihak Amerika dan Iraq sendiri melahirkan lakaran pendedahan yang sama. 

Masih ingat lagi tak dengan peter Arnet dan beberapa lagi wartawan yang berasal dari Amerika yang juga bertugas untuk badan siaran untuk broadcast barat sendiri berpaling tadah gara-gara tidak sanggup melihat bagaimana Amerika yang punya rancangan jahat keatas Iraq terutama target utamanya sudah tentulah sumber utamanya Minyak. 
Melihat apa sebenarnya rancangan jahat Amerika inilah membuatkan mereka membuat pembongkaran. Pembunuhan, penyiksaan, merogol, memusnahkan harta benda dan pelbagai lagi dilakukan terhadap rakyat Iraq tak mengira jantina, umur, kemanusiaan dan lain-lain lagi termasuk lah anak kecil yang tak berdosa semuanya menjadi mangsa kepada kekejaman mereka...

Bezanya theDAPinsider kali ini ialah kejadian dan rancangan jahat itu hampir meletus, bertindak keluar dan membongkar segala kejahatan serta perancangan mereka nampaknya menjadi objektif utama mereka, setakat mana ketelusan theDAPinsider kita tunggu dan lihat sahaja.

Blog ini nampaknya mula membongkar bagaimana bila dinasti LIM mula goyah bila 5 big TIGER DAP yang cuba disingkirkan oleh Maharaja Roket nie dalam artikel terkininya. Siapa 5 tiger yang dimaksudkan ikutilah pendedahannya disini (KLIK). 
Malah dikatakan juga bagaimana penipuan undi semasa kongres yang telah dibatalkan sebelum ini ada kebenarnya, hasil dari undi yang menurun kepada Maharaja roket ini membuatkan plan bertukar untuk memenangkan Maharaja yang sekian lama memerintah secara kuku besi. 

Akibat dari itu juga jumlah undi akhirnya terbongkar tidak tepat lansung ataupun dalam teknikalnya kita tidak sedar dengan jumlah keseluruhan yang ternyata tidak sama dengan undi yang diterima, thedapinsider juga mendakwa semuanya berpunca dari undi yng menjunam merosot kepada maharaja Lim dan anaknya. Ikuti cerita penuh Blog TheDAPInsider... (KLIK)

Bagai kata perpatah... mengajar anak ketam berjalan terus kedepan ataupun Bapak penyamun menasihat anaknya supay tidak menyamun... Insyallah nanti kita sambung jika berkesempatan bila ROKET semakin hancur bila dikatakan sedang menjunam ke bumi... Hehehe wa mau tanya sama lu, lupunya kongres ini kali tak pakai dakwat kekal ka? Lu sibuk kasi laen worang mikin tapi lu selupa l@&$@w...

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND