18 April, 2014

UNIT AMAL DAH TAHU MENDIANG AKAN TERBUNUH? KONSPIRASI KER?


Sempat menjengah blog rakan dan terasa ada kemusykilan dalam bab melaporkan kemalangan yg membawa maut kepada mendiang Karpal Singh tempohari, bila kita dapat melihat tarikh yg tertera di blog Unit Amal nie nyata bertarikh 16hb April, Rabu... pelik jugak kejadian terjadi jam 1.30pagi pada 17hb April kenapa pulak unit hampas nie tahu awal dari sebelum kejadian kalau dilihat pada tarikh terteranya posting tersebut dibuat.



Sementara itu dua portal yg memihak kepada PR sendiri melaporkan agak lewat mungkin kerana mahu memastikan mendiang benar-benar mati selepas pengesahan dari yg berwajib atau berkenaan. 

Unit Amal nie dalam blognya macam nampak hebat siap tertulis UNIT AMAL PROFESIONAL PAS sebaliknya kalau silap pada tarikh yg cukup jelas pun tak nampak nak mengaku profesional? sudah lah apa yg diperkatakan kepada kafir seolah syuhadah dan ditempatkan disyurga?
bukan setakat itu sahaja malah mereka amat berharap mendiang akan mengucap dua kalimah syahadah sebelum mati semasa kejadian, lalok ka apa unit amal nie? agak-agak la bukan dia tak punya keluarga atau anak beranak, ikut suka hati korang jer nak bercakap dan rosakan akidah umat islam yag lain...

yang peliknya kenapa pulak tak menyanggah bila dia pernah melafazkan ayat 'langkah mayat ' tak pulak nak tarbiahkan dia, dah bila mati pulak beriya benor meletakan dia sebagai syhadah?

Memang PAS dah jauh sesat, Parti Ajaran Sesat... wajib ditentang... mereka lah perosak umat akhir zaman sekutu kepada tentera dajjal... Nauzubillahimin zalik...

sumber (KLIK)

3 ulasan:

Gombug berkata...

Pengasas Blackberry hilang jawatan kerana para pelabur. Jawatan Ketua Pegawai Eksekutif(CEO) yang disandang bersama oleh Mike Lazaridis dan Jim Balsillie kini terpaksa akur dengan tekanan dari para pelabur syarikat mereka untuk melepaskan jawatan mereka. Walaupun mereka berdua bersama sama adalah pengasas bersusah payah membangunkan syarikat ini pada awalnya tetapi mereka terpaksa melepaskan jawatan tersebut kepada Thorsten Heins. Keputusan itu sekali gus menamatkan perkongsian kepimpinan selama dua dekad oleh Mike Lazaridis dan Jim Balsillie yang juga pengasas syarikat telekomunikasi itu selepas bergelut untuk bersaing dengan Apple dan Google.
Baca selanjutnya...


Ketua Pegawai Eksekutif(CEO) Teknologi Maklumat Terteruk: Terdapat beberapa individu yang disenaraikan oleh readwriteweb.com di antara ketua pegawai eksekutif(CEO) yang paling teruk bagi peneraju industri teknologi maklumat.Baca selanjutnya...



Flashback trojan: Ancaman virus terbesar bagi pengguna Mac Apple. Serangan virus Flashback ini boleh dikatakan di antara ancaman virus platform Mac OS yang paling terbesar dalam sejarah tersebar sejak era virus disebarkan melalui disket. Boleh dikatakan insiden merupakan serangan yang paling ketara dalam sejarah ke atas pengguna Mac di mana sebelum ini amat jarang untuk diketahui sistem operasi tersebut mempunyai ancaman virus. Baca selanjutnya...

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya ada pembelot dalam pasukan UMNO yg menyebarkan niat jahat Madir itu.

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya ada pembelot dalam pasukan UMNO yg menyebarkan niat jahat Madir itu.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND