03 Mei, 2014

BANGKAI MH 370 DITEMUI?

TERKINI ! EKOR & SAYAP PESAWAT #MH370 DITEMUI - ARKEOLOGIS BRITAIN.
Teman terbaca dari posting ra bloggers MIM atau Dr Novandri. Apa pun haraoan sebagai seorang rakyat mahukan penemuan segala persoalan dimanakah hilangnya MH 370? Sentiasa mendoakan penemuan sebagai bukti dimana sebenarnya MH 370 berakhir... ikuti pendedahannya...

Sebelum ini, Perusahaan teknologi Australia, GeoResonance, mengatakan telah menemukan puing yang mereka dakwa milik MH370 di Teluk Benggal,  Namun, laporan itu ditolak oleh kerajaan Malaysia dan Badan Koordinasi Bersama (JACC) kerana mereka yakin MH370 berada di zon carian di Selatan Lautan Hindi.

Kini ada lagi dakwaan daripada seorang archeologist Britain bernama Tim Akers.LONDON 3 Mei - Seorang ahli arkeologi marin Britain mendakwa telah mengesan bangkai pesawat Malaysia Airlines MH370 pada kedudukan 3,000 batu nautika daripada zon carian semasa ketika ini selepas menjejak imej pesawat itu menggunakan teknologi buatan sendiri yang diciptanya. 

Tim Akers, 56, berkata, imej serpihan berwarna merah yang dirakamkan satelit menunjukkan ekor pesawat, sayap dan beberapa serpihan lain di pantai Timur Vietnam, hanya sekitar 1,000 batu dari pesawat itu berlepas. Penemuannya itu sekali gus menyokong laporan bekas juruterbang Amerika Syarikat Michael Hoebel dari New York, yang mempercayai bangkai pesawat itu berada di luar pantai Thailand. Akers mendapat imej itu yang dihasilkan dari satelit Landsat 7, Nasa dan menggunakan perisian buatan sendiri bagi mendedahkan serpihan yang ditemui kepada beberapa bahagian yang berbeza melalui spektrum cahaya. - AgensiDi bawah adalah beberapa laporan dan video luar negeri yang melaporkan 'penemuan' Tim Akers.

Lihat video di bawah :Gambar yang diambil oleh Tim dari scan satelit menunjukkan apa yang dia klaim adalah sebuah ekor, sayap dan puing-puing lainnya dari Malaysia Airlines MH370. Dari gambar yang ia punya memang terlihat puing-puing seperti milik Malaysia Airlines dimana memiliki corak berwarna merah dan biru serta dominan putih. Tim menjelaskan pula soal puing-puing yang berada di Samudera Hindia selatan dan diklaim sebagai milik Malaysia Airlines MH370. 

http://youtu.be/ky1B47tvxX0

Menurutnya, temuan itu mestinya dipertimbangkan ulang kembali karena bisa saja yang ditemukan adalah puing-puing multi warna dari sisa-sisa tsunami di Samudera Hindia pada tahun 2004 lalu. "Satu-satunya bahan yang dapat memberikan sinyal acak dan terus menerus adalah puing-puing multi-warna sisa-sisa dari tsunami Samudera Hindia pada tahun 2004 yang masih terjebak dalam arus.

Puing-puing yang masih bepergian melintasi Samudera juga akan memiliki hal-hal yang membuat kebisingan saat melakukan scan di dasar laut," katanya. Kerana itulah Tim sangat percaya bahwa di Laut Cina Selatan telah ada saksi, puing-puing dan jejak avtur yang ia percaya adalah bagian pesawat Malaysia Airlines MH370. Dia mengatakan itu juga muncul gambar bahwa kapal yang terdaftar ke Vietnam telah melakukan kontak dengan reruntuhan. (Daily Mail)

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND