22 Mei, 2014

UMNO CELAKA.. LAGI RANCANGAN JAHAT DAP DAN RBA SELEPAS ISU CALON BIKINI



Satu lagi rancangan si RBA kali nie selepas perancangan awal yg berjaya mempopularkan budak 27 tahun tu dalam masa yg singkat. masih ingat lagi tak bila dia orang sendiri yg buat gambar calon yg tak sapa kenal pun dengan letakan gambar minah brazil ker minah mana tah yg seiras. cukup cepat dapat liputan yang akhirnya menjatuhkan kononnya kerja terkutuk UMNO dan BN... akhirnya hasilnya cukup baik... calon tah mana datangnya popular dan UMNO dan BN jadi punca kononnya merancang memburukan calon  DAP yg bukan pun orang Teluk Intan. 


Nie yang lagi satu lagi kerja terkutuk terancang oleh RBA yang bododhkan rakyat lagi terutama pencacai dan barua yg memang dilembukan oleh roket... macam kita tau yang kat penang roket yang punya majoriti yang banyak nampak hambar untuk kerja-kerja meraih undi... sebabnya tak perlu nak merayu untuk undi, tak perlu berlakon bodoh untuk undi, tak perlu nak buat sedih untuk undi....


Sebentar tadi dibuletin TV3 Adun DAP Sri Delima, RSN Rayer menggelar pemimpin Umno sebagai celaka didalam  sidang DUN di Pulau Pinang. malah berkeras tidak mahu menarik balik apa yg diucapkan. Tambi yang nampaknya bukan kali pertama membuat kenyataan kali nie macam ada agenda tertentu atau bagai terancang, dengan tujuan dan arahan tertentu. ini bukan kali pertama kali dia buat kerja bangkai macam nie... sebelum ini dia juga keluar ayat dari mulut bangkainya pada satu ceramahnya di kempen Prk Bukit Gelugor.sebelum ini...(klik)

Tambi nie yang cukup jelas sebenarnya mahukan ada bangsa melayu menjadi rassis supaya dapat membuatkan orang MELAYU nampak sebagai RASSIS dan sebolehnya dapat mengelarkan seburuk mungkin bagi membolehkan kaum india yg disebabkan mulut bangkainya dicaci dan di hina atau pun di panggil PARIA.... KENAPA?

TUJUANNYA BAGI MEMBOLEHKAN MEMBANTU DAP MENIPU KAUM INDIA YANG MENJADI PENGUNDI DI TELUK INTAN SERAMAI 11, 576 SUPAYA MEMBENCI BN DAN TERTIPU BILA MENGUNDI DAP KONON NYA KERANA PENGHINAAAN KAUM INDIA YANG SEBENARNYA DIA YANG MENJADI TALIBARUT DAN DIRANCANG DENGAN MENGHINA KAUM ALIN SUPAYA SEOLAH KAUMNYA DI HINA SEBAGAI PARIA...


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

RBA, Babi dan DAPpigs....berpisah tiada...

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND