31 Mei, 2014

ADIK NAK TAK SERENGGET? DIANA KANGKUNG ATAU KANGKANG? @PRK TELUK iNTAN


Apa dah jadi nie? budak-budak dijadikan modal untuk menarik undi? tengok sendiri bagaimana anak-anak kecik dipergunakan hanya untuk menarik simpati dan undi Calon Perti Roket komunis. Terlanjur dah termalu sebab menyokong Parti Komunis nie jadi jadikaN ANAK pulak sebagai bahan untuk mendapat publisiti murahan... kenapa sanggup jadikan anak mangsa kerakusan golongan yg haloba kuasa? 

nampaknya anak bangsa seperti begini sudah diperalatkan sebagai mangsa Komunis Roket, bukan dia saja bapak dan mak dia pun sama dan lagi teruk kehilangan akidah... gadailah maruah bangsa kamu... harga yang boleh dibeli dengan serengget dua jer maruah anak-anak nie untuk dipergunakan. bulor sanggat ker setakat sepuluh dua tu toksah ler nak kecoh sangat teman boleh bagi, tapi jangan letr nampak sangat bodo gadai maruah agama dan bangsa


diharap orang UMNO jangan pulak membalas cara macam nie, kalau dia orang bagi kangkung nanti korang pulak gantung spenda pulak... pakat anak-anak tanya pasal LIWAT atau China Dolls apa nak dijawabkan nanti? biar lah kita sendiri menilai bagaimana mereka yg terpesong akidah menyokong sigedik yang tak khatam Quran tu... Biar lah dia menentang hudud dan pakai tudung sekadar respek kat PAS... jangan kita jugak jadi lembu Roket Pulak...

1 ulasan:

Awanama berkata...

Ape punye buruk perangai! Sesame Islam sanggup kome cakap begitu. Dimana nilai dan maruak orang UMNO

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND