24 Jun, 2009

PENYAKIT BARU GUNA RAKYAT... DAN FORMULA MEMBUAT BOM!


PENYAKIT BARU DITEMUI!..MUNTAH, LOYA, SAKIT TEKAK yang merupakan syntom hampir serupa dengan H1N1 Dijangkiti kebanyakan rakyat Perak terutama pesuruh dan hamba ideologi kepada nizar ngangeh... KENAPA?

Sejenis penyakit yang menular begitu cepat membabitkan ribuan penduduk perak ini walaubagaimanapun pulih sendiri dengan kesan sampingan bila.. BADAN terasa SIHAT,OTAK terasa LEGA.. tiada lagi sentiasa memikir rasa tamak, menipu agama dan bangsa. MUKA semakin BERSINAR dan bersih bercahaya apabila meninggalkan aktiviti fitnah memfitnah, HATI terasa TENANG dan lega kerana tiada hasad dengki dihati... tiada buruk memburukkan sesama insan

OOOooop! tertinggal lak sebab jangkitan atau punca sebenarnya dari PERNAFASAN samalah dengan H1N1 masaalahnya... pembawanya telahpun dkenal pasti.. tapi sampai sekarang PEMBAWANNYA masih ingkar memakai MASK atau tutup mulut malah semakin kerap merapu ...PEHHH baunyer uuuUUWWwweek! tujuh hari tujuh malam tak lalu makan megenangkan kadar toksik baunya yang bersekala melampau PH tertinggi!, bluurrr! (rasa nak muntah lagi... sori tukar topik ler...)

Semua ni sebenarnya apabila RAKYAT SEMAKIN MUAK dengan nizar yang sering menggunakan perkataan RAKYAT, RAKYAT.. RAKYAT! loya tekak asyik-asyik kononnya Suara Rakyat, sesuka hati jer guna nama rakyat walaupun kita tahu rakyat dia adaler dua tiga orang gengnya nga, ngeh, mentor lain parti si nuar, brader kit dan banyak lagi walaupun semuanya adalah pemimpin (kera jagaan dua butir) dan bukan pun rakyat! Terasa seolah dia sorang yg datang dari PAS... yang lain mana perginya, bersuara pun tak atau dah pulih dari jangkitan syntom H1Niza1 ni. Taik ayam candu... pernah dengar tak? macam tu lah powernya kalau baunya tersebar pehhh! satu stadium boleh berbau walaupun cuma secalit saja sudah cukup. macam atom powernya bleh kosong satu stadium dalam 10 minit jer!

Dalam menyusun paper lama teman terbaca satu artikel di akhbar SINAR, mungkin sesetengah negeri punya artikelyang berbeza kerana itulah identiti Sinar. Tertera tajuknya PR LANCAR PERHIMPUNANSELURUH NEGERI yang berkisar kononnya rakyat mahu dun di bubar seluruh perak! Antara temu bual wartawan dengan lee Sin Long naib ketua PKR Pengkalan Hulu 'Kita telah menerima arahan daripada pihak atasan parti untuk berkumpul dan sama-sama menyuarakan pembubaran DUN perak di semua 59 DUN'...iskkkk.. arahan..apa! ARAHAN! ARAHAN orang atasan? habis tu kepla bapak ko sangkut tang mana pulak nama rakyat! mau tak angin satu badan, aku pun RAKYAT PERAK JUGAK! memang perangai haram jadah betui sesuka hati ko jer nak guna nama rakyat! siap ada arahan pihak atasan lagi... bukan suara rakyat sesedap sesuka hati hancok wak ko guna nama rakyat, UUUuuuuWeeeKKK!... he he he he control...controll, dah kena jangkitan ke teman ni! Apapun yang kita buat pakailah akal dan hati yang ikhlas .. lama-lama orang dah tau tembelang siniza ni, bukan dia dan gengnya tak tau kesedaran mula dirasai rakyat yang sebenarnya penyibuk yang selalu disisi si niza ngangeh ni kebanyakannya import pulak tu macam sallehudin, Husam kusam, Mahfuz mahfiz, Lim Kit malam, Karpal Ais dan banyak lagi...DEMA NI ORANG PERAK KER? aje nya gampang benor ... sesuka bapak dema guna ayat Rakyat Perak!

Babak LAWAK si niza selepas menjadi Ahli parlimen yang menjerit macam perangai berok mmeminta bubar Dun Perak menjadi ukuran, teman sendiri tak berminat nak keluarkan artikel yang boleh muntah bila membacanya... syntom atau tanda-tanda jangkitan semakin berkurangan apabia RAKYAT PERAK dah bosan dengan sifat takabur dan Mementing diri sendiri, Buktinya cerita arahan dan lakon layar Mr director Ngangeh lansung tak bertahan walaupun selama satu hari... Esok tak ada siapa nak menyebutnya... tambah lagi di kedai kopi, buat hilang selera minum agi jer! Orang Perak mula sedar di pergunakan untuk kepentingan diri sendiri dan bukan untuk rakyat! Teman juga nasihatkan kepada semua termasuk teman sendiri supaya perubahan dah banyak terjadi, teman sendiri kini dah mula rapat kembali dengan dema yang dulunya kuat berarak, berdemonstrasi dan senang mempercayai pembohongan oleh pemimpin yang tamak kuasa. Janganlah kita bertegang urat dengan dema... mungkin dema silap sikit, kita pun tak kan tak pernah silap, jangan diungkit cerita lama, Islam tak pernah meminta kita bergaduh sesama sendiri, terimalah dengan baik, Generasi kita bergantung kepada warna yang kita yg melakarkan jangan berhasad dengki dan takabur kerana sekuat mana kita Allah sentiasa memerhatikan kita, dan yang pentingnya sekarang KITA BERSAUDARA hidup bersama-sama dengan menghargai keamanan dan bersyukur kepada Allah limpahannya kita aman dan tenang! Nabi boleh ampunkan umatnya inikan kita.... salam persaudaraan di tuntut, tiada sebab kita bermusuh sesama islam. TAKBIR!

p/s sebut pasal taik ayam candu memang pernah terjadi kosong satu stadium tau! kawan teman pernah buat formulanya yang dinamakan ATOM BELALANG CANDU. caranya ialah

1. Cari belalang hijau sebanyak sepuluh ekor... lagi banyak lagi bagus
2. Tiup plastik supaya kembung dan masukkan 10gm taik ayam candu atau telor tembelang
3. masukkan belalang-belalang tadi kedalam plastik tersebut... kemudian goncangkan... muahaha
4. Ikatan dengan getah... beres dah siap

Bom boleh dilontarkan atau ditinggalkan tetapi pastikan buka ikatan itu dahulu... dalam sepuluh minit jer... mua hahaha belalang tadi akan main peranan melompat dan meyinggah disasaran penonton di stadium termasuk diatas hidung komer sendiri, pehhh baunya akan melekat dengan kawnyer, habis kutu satu stadium blah kerana menusuk kalbu baunya.
AMARAN komer pun pakat belah dulu sebelum komer sendiri yang kena atom belalang ni.... mua hah ha hahaha.... itulah formula yang kawan teman pakai bila team bolanyer kalah dan dia angin satu badan.....SELAMAT MENCUBA!

5 ulasan:

The Hobbit Frodo berkata...

atokkkk sekupang ~~~ busux gilesss!! tahap gaban supernova ~~ CPR CPR CPR!!!! wakakakakkaka

chooop: arahan orang atasan?? kahkahkah, kata keje tuk rakyat, tp arahan ntah dari mana tah ... "org atasan kerajaan ayah pin agak nyew" ... larikkkkkkkkkkkkkkk

AbgTuah berkata...

BAGUS TU BRO SEKUPANG DUAS..KALAU MEREKA NAK MERUSUH LAGI..KITA LEPASKAN BOM ATOM TU..TENTU KALAH PEMEDIH MATA KESANNYA...HEHEHE

Tanpa Nama berkata...

yeah.... atuk udah lupa tentang bom candu tu memang elok kalau diaorang nak buat hal lagi kita guna bom ni, hew he he he. FRU pun tak susah lagi dah nak melayan demer tu.... betui tak cadangan aturock ni

Tanpa Nama berkata...

aku pernahbuat ler bom ni... siapa punya formula ni ha? tapi aku sendiri pun terkena bom ni tak sempat lari.... baunya mengaum power betui tambah kalau belalang tu hinggap kat batang hidung engkau baru tau

MOIN

Tanpa Nama berkata...

setuju kita guna bom ni semasa dia orang nak buat huru hara terutama semasa mereka berhimpun disidang dun pasir dua butir . baru lah sama baunya dengan hati busuk dia orang, basah dah lama dah dibuat oleh idola mereka DSAI sampai basah sekuruh badab hua he he he ha he ha!

salih the new genaration from the pakya warrior

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND