30 Mac, 2010

ADA LAGI... ADA LAGI nak KELUAR! SIVA GILA BILA LAGI NAK DI TANGKAP?

Ada lagi yang nak keluar PKR! Bila teman tengok sekarang punya banyak blogger sembang pasal Adun PKR Kuala Kurau yang panas... panas. Yb AB Yunus Jamhari semakin sukar dikesan menghilang diri, dengar khabarnya hilang dan kini bersama Adun Bagan Serai. patutler lama tak dengar cerita dan khabarnya.


Bila sehari dua ni nampaknya Pakatan Rambang semakin hogeh atau terumbang ambing dengan isu Fauzi muda yang mengeluarkan perataan Hindu Paria terhadap barisan pemudanya sendiri dan diikuti dengan satu lagi tamparan yang buat Parti Kencing Rakyat yang mula mengelelong terhuyung hayang apabila 700 ahli sepakat keluar menjadikan harapan PKR semakin terkubur menjadi benar. Ketua AMK ini juga dikhabarkan bersama adun Bagan Serai ada asasnya, apa dah jadi nampaknya ada kejutan lagi kah? inilah yang dikembalikan doa berniat buruk terhadap yang lain seperti yang kita tahu UMNO dan BN menjadi sasaran cacian serta harapan supaya terkubur disebaliknya kini dah jadi BUBAR PKR BUBAR!

Yang teman paling panas sekali si Siva ni satu hal, Pada PDRM memang patut  ler jangan buang masa tangkap jer si Siva yang makin kurang hajar dan jelas terang memang sepatutnya dilokapkan kerana menyalah guna kuasa dan menyamar sebagai speaker! TANGKAP SIVA! Di Kelantan semua sudah tahu cerita bila setiausaha sulit baginda menyalahgunakan dengan mengeluarkan cuma satu surat telahpun ditangkap dan dihadapkan ke Makamah untuk dibicarakan, tapi part siva ni dah berapa banyak dia keluarkan surat sesuka hati bapak dia malah menyalah guna kuasa sebagai speaker tetapi masih bebas sampai sekarang, habis tu tak kan sampai rakyat dah mula memberontak dan mula marah baru nak tangkap!

Percaya dengan keupayaan POLIS kita lambat laun rasanya tak lama kot si Siva ni tentu diambil tindakan, memang patutlah POLIS kini mendapat durian Runtuh bila elaun dinaikan! tapi kerja tetap kerja! diKelantan dengan satu surat disalah gunakan begitu cepat diambil tindakan tapi di Perak ni pulak macam tak ada apa-apa yang berlaku, rasanya dah banyak laporan yang dibuat terhadap pengkhianat tapi habuk pun tarak,  kuat betul ilmu kebal sisiva ni! tak kan takut kat misai dia sampai takut nak tangkap dia!  

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND