17 Mac, 2010

ROADSHOW APA LAGI?

APA LAGI NAK TEMBERANG! Pelik teman tengok adaler banner keciput diantara banyak-banyak banner yang teman nampak adaler muka mamat sekor ni yang tetiba menjelma dan paling pelik sparing dengan lahabau dua ekor nie
kebelakangan nie teman nengok banyak benor diatas banner dema tulis orang besor samaler macam ceramah perdana yang dihadiri 200 orang yang kononya nizar nak turun tapi kehalnya sapa pun tarak, apa lagi memang nak sangat dema menipu semua yang datang bila sampai sudah tak nampak langsung sapa yang diundang. almaklumlah jenis yang suka kena tipu ni pulak kalau cerita 2000000 yang hadir yang kehalnya baru 200 orang jer yang hadir, tu pun yang datang dari ceruk mana tah!

Cabaran utk orang kampar kita tengok ler macamana sambutan kali nie! betul ker puluhan ribu yang hadir atau dah mula nampak padang dari orang seperti kebelakangan nie, apa lagi yop pada blogger-blogger kampar pegi ler mengkomer jengok apa benda yang nak ditemberang dema, pesan teman jangan mengkomer lari akidah udah ler sebab sepanjang ceramah yang teman tahu perkataan yang paling banyak yang disebut tentunya UMNO, hehehe bior ler dema kata dibalikkan tuhan pada dema DAPAT SESAJER LER... kata orang putih FREE OF CHARGE!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND