31 Mac, 2010

NIZA DAN SIVA MEROYAN LAGI... NAK TIPU RAKYAT LAGI!


Niza dan Siva kali ni makin kuat meroyan dan bohong kepada rakyat, mana taknya buan main bising betul haram jadah ni, kalau dulu sentuh pasal MB dan Speaker yang sah, sekarang dah takada modal lagi nak kelentong rakyat.
Bukan main marah betul simamat ni dan bajang terhempas ni, mana taknya dimuka surat depan Akhbar Sinar yang kita sudah maklum nampak macam kawan tolong kawan demikan  nak laris peduli apa dema, Adaker masuk akai muka depan tajuknya BN nafi Hak PR. iskkk kot ya nak konar pun janganla sampai ingat Rakyat ni sama bodoh dengan komer yang boleh di kelentong. kalau ikut tajuknya perghhh memang kejam BN ni digambarkan macam jahat sesangat.

Masuk akai ker yang di pertikaikan bila kejam sangat BN ni menzalimi Pakatan Ronggeng ni. dengan gaya dan memek muka serta tangan terangkat-angkat macam jual kacang putih jer! yang paling kelakor dimaksudkan kejamnya BN bila diasingkan laluan Adun-adun pembangkang dan Kerajaan masuk berlain waktu. siap dia bagikan cotoh di parlimen pekara seperti ini tak pernah jadi! Dan masa sidang comfrence Pakatan Rakyat Di bangunan DAP pun si ngangeh pun pertikaikan wartawan tidak di undang ke sidang dun kali ini. 

sebenarnya apa yang teman nampak memang kali ini amat baik bila keadaan agak tenang cuma bila berok-berok dah masuk sidang bermula lah serang-menyerang oleh pakatan Rakyat ke meja Adun-adun yang memang kita tahu suasana ZOO menjadi kegemaran dema selain nak bagi rakyat saksikan secara PERCUMA!

Yang niza ni pertikaikan laluan yang berlainan ni apa kejadahnya! Miker datang ke Sidang dewan ni sebenornya untuk apa? untuk kepintingan rakyat ker atau lagi besar cerita kena ikut haluan yang berasingan. bukan kita tak tahu bila lain jalan masuk tak adalah lakonan yang dia nak lakonkan, lagi pun memang teman gemor macam ni sebab aman sikit dalam dewan kalau tidak sebelum ni kelam kabut bila rombongan samseng dan badut sarkas Buat lawak bila masuk kedalam dewan. patut la niza nak masuk pintu utama sebab ramai yang penonton yang sebenarnya nak muntah melihatnya. Apalah niza nak bersidang ker atau nak belakon? kalau aku apa benda yang beso sangat sampai masuk pun nak ikut pintu utama. yang penting rakyat sepatut di dahulukan
Satu lagi yang teman perasan Adun-adun Pakatan Retak ni tak ada peluang bikin drama bila tak ada wartawan lagi yang nak merakamkan aksi haram jadah dema.

Sekupang sebenarnya pelik juga sebab Sidang Dun kali ini berjalan dengan baik tetapi sebaliknya PakatanRiuk kali ini terkedu sekejap sebab Repoter atau wartawan ditempatkan bilik pemerhati, selain masuk dewan berbeza lauan yang menyebabkan patah PERANCANGAN SERTA LAKONAN TAK MENJADI! TIPU NIZA TIDAK MENJADI KALI NI!
ESOK SAMBUNG SIDANG DUN LAGI...

1 ulasan:

rahimi berkata...

Jangan layan dua manusia yang dah gila meroyan sebab hilang kuasa,bila dilayan dua mahluk spesis b***k nie payah nanti semua keje tak jalan.Mereka tidak dapat menerima kenyataan lalu cuba buat onar ajelah.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND